Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar een dierentuin geweest vandaag. Ik heb even "freeeeeedom" gekeeld toen ik weer in mijn auto mocht kruipen na een ganse dag dat drummend volk en die mondvod en bijhorende aandampende bril.
Agreed. Wat een verschrikkelijk sfeerloze boel is dat geworden. In de Zoo allemaal dezelfde processie doen, met mondmasker, de helft niet te zien wegens alle binnenzaken gesloten, geen horeca, ... Wij wilden graag een keer naar Pairi Daiza met zo'n overnachting "tussen" de dieren, maar op deze manier hoeft het echt helemaal niet.

Probeer al een dikke week een mail te versturen voor de aanvraag van consumptiebonnen bij de gemeente (Sint-Truiden), maar krijg altijd een foutmelding terug omdat die mail niet zou aankomen. Heb al vanalles geprobeerd maar wilt maar niet lukken.

Probeer al een dikke week een mail te versturen voor de aanvraag van consumptiebonnen bij de gemeente (Sint-Truiden), maar krijg altijd een foutmelding terug omdat die mail niet zou aankomen. Heb al vanalles geprobeerd maar wilt maar niet lukken.
Welke error?

geen gebruik maken van autofill, maar het adres letter voor letter intypen.

Agreed. Wat een verschrikkelijk sfeerloze boel is dat geworden. In de Zoo allemaal dezelfde processie doen, met mondmasker, de helft niet te zien wegens alle binnenzaken gesloten, geen horeca, ... Wij wilden graag een keer naar Pairi Daiza met zo'n overnachting "tussen" de dieren, maar op deze manier hoeft het echt helemaal niet.
Pairi Daiza is zoiezo veel mooier dan de Zoo. De Zoo is deprimerend.

Pairi Daiza is zoiezo veel mooier dan de Zoo. De Zoo is deprimerend.
Een dierentuin dat ligt in een grootstad, bezaaid met lawaai en uitlaatgassen. Is crimineel voor de dieren imo.
Als kind is dat een leuk tripje, maar mochten ze me ooit overtuigen en meekrijgen om terug naar ginder gaan, zou ik me heel de tijd slecht voelen.

Thrill of the Fight idd op de Quest 2. Na 3 ronden mijn armspieren ook volledig verzuurd :unsure:
Same here, beestig spel vind ik, bijna juist echt boxen, al zij het zonder slagen op uwe kop :unsure:. Naar het schijnt zijn ze aan ne 2e aant werken, met multiplayer support :thumb:.

Maar inderdaad, zoooooooo fucking exhausting. Na half uurke gewoon nat van het zweet staan.
Ge weet dat het goed gaat worden, als de meeste reviews spreken over "nieuwe inserts en/of tips om het zweet uit uwe headset te houden" :rofl:.

Beestig spel vind ik, bijna juist echt boxen, al zij het zonder slagen op uwe kop :unsure:. Maar inderdaad, zoooooooo fucking exhausting. Na half uurke gewoon nat van het zweet staan.

Ge weet dat het goed gaat worden, als de meeste reviews spreken over "nieuwe inserts en/of tips om het zweet uit uwe headset te houden" :rofl:.
Heb die bril nog maar een paar weken, maar dit was nu wel de eerste game waarin ik idd dat onaangenaam zweterig gevoel had aan de brilrand. En ik was dan nog in de garage aan het spelen waar het ~10 graden is of zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan