TNTim
Well-known member
Nee, Declerck aan de Nieuwevaart.Ik zet mijn geld op MIG Motors.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, Declerck aan de Nieuwevaart.Ik zet mijn geld op MIG Motors.

Mja dat zijn ook crashtestdummies hé.en onder motorrijders word nen auto een 'cage' genoemd![]()

Agreed. Wat een verschrikkelijk sfeerloze boel is dat geworden. In de Zoo allemaal dezelfde processie doen, met mondmasker, de helft niet te zien wegens alle binnenzaken gesloten, geen horeca, ... Wij wilden graag een keer naar Pairi Daiza met zo'n overnachting "tussen" de dieren, maar op deze manier hoeft het echt helemaal niet.Naar een dierentuin geweest vandaag. Ik heb even "freeeeeedom" gekeeld toen ik weer in mijn auto mocht kruipen na een ganse dag dat drummend volk en die mondvod en bijhorende aandampende bril.
Dat was nu eens eens goede serie.
Wat een nostalgie dit. Ik ben waarschijnlijk al 5 jaar op zoek naar hoe deze serie noemde en nu post gij dat hier gewoon los uit de pols.Mja dat zijn ook crashtestdummies hé.
Of in mijn geval langharig rijdend krapuul op de vlucht voor de popo.
![]()
Welke error?Probeer al een dikke week een mail te versturen voor de aanvraag van consumptiebonnen bij de gemeente (Sint-Truiden), maar krijg altijd een foutmelding terug omdat die mail niet zou aankomen. Heb al vanalles geprobeerd maar wilt maar niet lukken.
geen gebruik maken van autofill, maar het adres letter voor letter intypen.Probeer al een dikke week een mail te versturen voor de aanvraag van consumptiebonnen bij de gemeente (Sint-Truiden), maar krijg altijd een foutmelding terug omdat die mail niet zou aankomen. Heb al vanalles geprobeerd maar wilt maar niet lukken.
Pairi Daiza is zoiezo veel mooier dan de Zoo. De Zoo is deprimerend.Agreed. Wat een verschrikkelijk sfeerloze boel is dat geworden. In de Zoo allemaal dezelfde processie doen, met mondmasker, de helft niet te zien wegens alle binnenzaken gesloten, geen horeca, ... Wij wilden graag een keer naar Pairi Daiza met zo'n overnachting "tussen" de dieren, maar op deze manier hoeft het echt helemaal niet.
Niet echt vergelijkbaar hè, beide hebben hun charme voor verschillende redenenPairi Daiza is zoiezo veel mooier dan de Zoo. De Zoo is deprimerend.
Een dierentuin dat ligt in een grootstad, bezaaid met lawaai en uitlaatgassen. Is crimineel voor de dieren imo.Pairi Daiza is zoiezo veel mooier dan de Zoo. De Zoo is deprimerend.

Wel spel? Ik speel veel Thrill of the Fight en holy fucking shit dat is afmattendHeb daarstraks een matchke geboxed in VR en ik heb iets in mijn schouder verrokken
.Thrill of the Fight idd op de Quest 2. Na 3 ronden mijn armspieren ook volledig verzuurdWel spel? Ik speel veel Thrill of the Fight en holy fucking shit dat is afmattend.

Same here, beestig spel vind ik, bijna juist echt boxen, al zij het zonder slagen op uwe kopThrill of the Fight idd op de Quest 2. Na 3 ronden mijn armspieren ook volledig verzuurd![]()
. Naar het schijnt zijn ze aan ne 2e aant werken, met multiplayer support
.Heb die bril nog maar een paar weken, maar dit was nu wel de eerste game waarin ik idd dat onaangenaam zweterig gevoel had aan de brilrand. En ik was dan nog in de garage aan het spelen waar het ~10 graden is of zo.Beestig spel vind ik, bijna juist echt boxen, al zij het zonder slagen op uwe kop. Maar inderdaad, zoooooooo fucking exhausting. Na half uurke gewoon nat van het zweet staan.
Ge weet dat het goed gaat worden, als de meeste reviews spreken over "nieuwe inserts en/of tips om het zweet uit uwe headset te houden".