Tonerider
Well-known member
Tja, als die gasten alle gezichten moeten onthouden die ze zien passeren. Die hebben geen interesse in u als persoon he. Dus als ge die direct afwimpelt en ze geen gesprek met u hebben, wordt ge (onbewust) al direct door die hun geheugen gedumpt. Dan ben je eigenlijk een toevallige passant en is het logisch dat ze u niet herkennen als ge weer naar beneden komt.Die gasten van Luminus loop ik ondertussen al voorbij zonder hen aan te kijken. Die kerels denken dat ze goede praatjes hebben, maar dringen zich enkel op zonder open te staan voor u. Da's echt ontzettend ergerlijk. En da's niet alleen in die MediaMarkt, maar ook in al minstens twee andere.Je snapt toch niet dat een keten als MediaMarkt daarin meegaat, die kerels zijn zo ontzettend vervelend. In Wilrijk passeer je die stand bv in het naar boven gaan. Soms heb je al een nee gegeven in het naar boven gaan en proberen die wanneer je van boven terug naar beneden komt, zich weer op te dringen.
Je moet het maar willen doen als job.
Maar het blijft vervelend he: ik probeer die ook altijd stiekem te passeren. Terwijl het eigenlijk niet moeilijk is om te zeggen dat ik het zelf wel bekijk op vreg of aanbieders.

Het is niet altijd van willen hé. Als je moet kiezen tussen geen job, deze job of een job als kuisman/vrouw zou ik dan ook die job kiezen hoor.
Je kunt u echter wel de vraag stellen of dit interessant is voor luminus om die lopende kost te hebben. Maar we mogen blij zijn dat zulke jobs er ook nog zijn, of naar werkgelegenheid toe zou het triestig worden.
Eh, ik werk aan de staat. Ik krijg mijn elektriciteit niet goedkoper via hen hoor.
: puzzled:
Ik heb een tijd als kuisman gewerkt in bedrijven. Honestly, dat was op zich een betere job dan aan de band staan in een fabriek en 100x beter dan zo`n opdringerige verkoper. Ik had wel geluk: ik moest bijna nooit wc`s doen, enkel papier en vuil ophalen in de bureaus en dweilen. Niet de meest dankbare job, maar meestal had ge van niemand last en ge moest ook niemand lastig vallen of u opdringen aan anderen. En nog cava betaald ook (12-13€/h).
Kuisen bij een poetsdienst thuis zou ik niet willen doen, mijn vrouw doet dat wel deeltijds en die doet dat graag (bij de posten die ze nu heeft).
Persoonlijk staan zo`n luminus-verkopers op een van de laagste trappen, want het heeft vooral te maken met druk uitoefenen op mensen of manipulatie/bedrog en het zijn de minst weerbaren die meestal voor die contracten vallen. Ik heb veel meer respect voor een rioolreiniger of afvalophaler dan voor hen.
Je snapt toch niet dat een keten als MediaMarkt daarin meegaat, die kerels zijn zo ontzettend vervelend. In Wilrijk passeer je die stand bv in het naar boven gaan. Soms heb je al een nee gegeven in het naar boven gaan en proberen die wanneer je van boven terug naar beneden komt, zich weer op te dringen.