Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eventueel een "belle-étage", met enkel een garage beneden, en woon ruimte via een (smalle)trap naar boven?Hoe kan je aantonen dat je huurwoning niet geschikt is om een "bepaald dier" te houden?
Ik kan me inbeelden dat je ook liever geen kettingroker als huurder hebt, want die stank krijg je moeilijk uit je woning. Maar je kan mensen niet verbieden om te roken.
Dat laatste is een kwestie van "goede huisvader" te zijn, maar daarop kan je mensen moeilijk screenen.Eventueel een "belle-étage", met enkel een garage beneden, en woon ruimte via een (smalle)trap naar boven?
Dat lijkt me wel heel onhandig als je daar met een grote hond telkens op en af moet?
En ja dat rook issue vind ik makkelijk op te lossen, door es snel naar buiten te gaan en een sigaretje te roken. Daar ga je niet van in isolement belanden of nadeel van ondervinden als roker imo.
Onlangs deelde iemand op fb nog foto's van wat de laatste huurder heeft uitgezet.Laten we er wel eerlijk in zijn dat er ook gewoon gezinnen zijn die niet omkijken naar hun dieren en nog minder naar een gehuurde woonst..
Ik zou ook geen huis verkopen aan huisdieren.ik heb "geen huisdieren toegelaten" ooit gelezen bij een verkoopsannonce.![]()
Het is geen garantie dat papier of karton ecologischer is, en ook daar zal er een drive zijn om zo weinig mogelijk materiaal te gebruiken hoor. Verder is PET gewoon een schitterend materiaal naar bv. barrière-eigenschappen toe voor de fles zelf, terwijl je het daarna gewoon in de blauwe ak kan deponeren. Toch wel een verschil in gebruiksgemak met zware glazen flessen die moeten ingezameld en gespoeld worden.Plastiek verpakkingen. Dat ze daar nu gewoon eens een eind aan maken, want zoals het nu is trekt toch echt op niks. Waarmee ik bedoel dat veel plastieken flessen zodanig dunnetjes zijn, dat half de inhoud er uit vliegt als je een beetje kracht moet zetten om open te doen én dan die wraps rond meerdere items die gewoon doorscheuren als je ze oppakt. Ik denk niet dat de meerderheid van de mensen het erg zou vinden mocht men gewoon karton of papier (of zelfs zoals vroeger per stuk) gaan.
Dat overkomt mij eigenlijk nooit dat die verpakking scheurt hoor, enkel dat handvatje wil het al eens opgeven.Pak vandaag een zespak spuitwater, drie centimeter van de grond en patat, verpakking in frieten. Wil de blikjes limonade in de koffer zetten, hup, blikjes op de grond. Blikjes in Frankrijk zijn trouwens precies ook meer fragiel. Heel dikwijls (zonder valpartijen vaneigens) lekken.
Hoe ik mij nu voel:Dat overkomt mij eigenlijk nooit dat die verpakking scheurt hoor, enkel dat handvatje wil het al eens opgeven.
Is handig om zo van die clamshell verpakkingen open te krijgen.Hoe ik mij nu voel:
![]()
Dan kan je toch perfect die gehele wet omzeilen.Huisdieren in een huurwoning:
Een algemeen verbod op huisdieren is niet toegelaten: dus geen huisdieren toegelaten is een artikel in de huurovereenkomst die sowieso nietig is, ook al heeft de huurder getekend.
Een specifiek verbod daarentegen is wel geldig: verhuurder mag stellen dat er bijvoorbeeld geen honden toegelaten zijn in de woning.
Camerabeelden opvragen en aanklagen voor vluchtmisdrijf?Iemand heeft z'n deur opengeslaan tegen mijn deur op de parking van de supermarkt. Geen idee wie. Jammer genoeg niet enkel een kras, maar ook een deuk.
Ik heb nu nog nooit in heel mijn leven m'n deur opengeslaan tegen een andere wagen. En weetje waarom?
Omdat ik geen impertinente mongool ben die denkt dat hij alleen op de wereld is. Daarom.

2 jaar geleden is er ene op een parking tegen mijn wagen gereden. Winkel wou beelden niet tonen, enkel met politie bij. Politie wou niet afkomen, ik moest op afspraak in de werkweek tussen 9u-11u of 14u-16u gaan en klacht indienen. Ze gingen dan wel eens kijken, want voor zo'n zaken hadden ze geen tijd.Camerabeelden opvragen en aanklagen voor vluchtmisdrijf?![]()
Iemand heeft z'n deur opengeslaan tegen mijn deur op de parking van de supermarkt. Geen idee wie. Jammer genoeg niet enkel een kras, maar ook een deuk.
Ik heb nu nog nooit in heel mijn leven m'n deur opengeslaan tegen een andere wagen. En weetje waarom?
Omdat ik geen impertinente mongool ben die denkt dat hij alleen op de wereld is. Daarom.