Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Recruiters die een gesprek inplannen en dan niet bellen. Niet de eerste keer dat dat gebeurt, dat is precies toch de sector waar ze de grootste incompetente imbecielen weten samen te rapen (buiten die paar uitzonderingen die wél deftig hun werk doen).

Helaas weet ik deze keer niet voor welk bedrijf ze recruteren, geen mogelijkheid dus om die klant te laten weten dat ze met zo'n clownsfirma nooit deftige kandidaten zullen vinden...

Zou eigenlijk

Dan kan je toch perfect die gehele wet omzeilen.

Je vaardigt een "specifiek verbod" in, en noemt alle dieren op die je maar kunt vinden.
Niet echt, je gaat het in een rechtbank wel moeten kunnen motiveren waarom een goudvis niet mag gehouden worden, moest je huurder dit willen aanvechten.

Alsook is de volgende tegenargumentie een leuke: ga je bij overlast ook mijn kinderen uit huis zetten? En mijn kinderen zullen onbewust meer schade toebrengen aan de woning, dan mijn huisdier.

Het verschrikkelijke aanbod van providers die nog digitale tv aanbieden als je zou overstappen naar Fiber. Is een netwerk van Fiberklaar en enkel Proximus biedt daar volwaardige digitale tv op aan, zodat ik zaken kan opnemen en kijken wanneer het MIJ past.
Ik ben nog niet klaar om mn digicorder in te leveren en alles via apps kijken. Ik ben er zeker van dat ik dan vergeet te kijken en zo, de weinige leuke programmas, ga missen.

Het verschrikkelijke aanbod van providers die nog digitale tv aanbieden als je zou overstappen naar Fiber. Is een netwerk van Fiberklaar en enkel Proximus biedt daar volwaardige digitale tv op aan, zodat ik zaken kan opnemen en kijken wanneer het MIJ past.
Ik ben nog niet klaar om mn digicorder in te leveren en alles via apps kijken. Ik ben er zeker van dat ik dan vergeet te kijken en zo, de weinige leuke programmas, ga missen.

Die mannen van Fiberklaar lopen hier vandaag door onze gemeente foto's te nemen van de gevels van de huizen. Ze hebben zelfs speciaal een bericht rondgestuurd via het nood-sms nummer en via mail van de BIN om de mensen hiervan op de hoogte te brengen omdat ze toch mss wel verdachte handelingen zouden kunnen vertonen maar gene paniek, tis ni waar beste menschen :lol:

Een heel vreemd moment, ik verkoop voor mijn vrouw guess hakken allemaal goed en wel ik adverteer duidelijk op mij naam.
Die jongedame stuurde via messenger van haar vriend, redelijk veel vragen oke dat mag, opeens vraagt ze of ze met een man aan het sturen is ik zeg ja deze zijn van mijn vrouw.
En dan stuurt die een foto van zichzelf in een kleedje en vraagt ze of ze er mee zou staan, ze zou morgen komen en wil ze passen.

Een heel vreemd moment, ik verkoop voor mijn vrouw guess hakken allemaal goed en wel ik adverteer duidelijk op mij naam.
Die jongedame stuurde via messenger van haar vriend, redelijk veel vragen oke dat mag, opeens vraagt ze of ze met een man aan het sturen is ik zeg ja deze zijn van mijn vrouw.
En dan stuurt die een foto van zichzelf in een kleedje en vraagt ze of ze er mee zou staan, ze zou morgen komen en wil ze passen.
Dat zou bij mij in "mijn glimlach van vandaag" thread staan.. :oi22:

Misschien toch zorgen dat uw vrouw thuis is. :unsure: Klinkt alsof ze lid is van de onverwachtse-parenclub subreddit.

Misschien is het wel z'n vrouw, die hem eens wil testen op eventuele ontrouw :p
M'n schoonzus heeft zo ooit eens avances beginnen maken op mij. We waren alleen in haar huis en ze begon te flirten. Uiteindelijk deed ze haar topje af en zat ze daar, in haar blote borsten.

Ik ben gewoon rechtgestaan en naar buiten gewandeld. Daar stond m'n vrouw, dolblij dat ik was weggegaan. Het was een test.

Moraal van het verhaal: bewaar altijd uw condooms in den auto.

Ik heb tickets voor Vermeer in Amsterdam. Ik keek daar naar uit. Schoonouders weigeren pertinent op de kinderen te passen en ‘hotels in Amsterdam zijn duur, daar moeten jullie niet aan beginnen’ dus is de sortie onmogelijk. Fuckers. Zelfs het verjaardagscadeau voor hun kleinkind heb *ik* betaald. Maar ze kopen wel de Berg van Barmhartigheid leeg van alle gekraste en geblutste ‘merk’uurwerken en flutkunst. Hun zoon de ervaring van eens in je leven de Vermeers te zien, da’s hun tijd niet waard. Fuckers.

M'n schoonzus heeft zo ooit eens avances beginnen maken op mij. We waren alleen in haar huis en ze begon te flirten. Uiteindelijk deed ze haar topje af en zat ze daar, in haar blote borsten.

Ik ben gewoon rechtgestaan en naar buiten gewandeld. Daar stond m'n vrouw, dolblij dat ik was weggegaan. Het was een test.

Zou het er precies wel moeilijk mee hebben als mijn partner haar zus zou inzetten om mij te testen.
Vertrouwen is alles...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan