Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb tijdelijke ne bedrijfswagen in afwachten van ne nieuwe elektrische.
De vorige eigenaar/collega was ene die in die wagen rookte. Verschrikkelijk hoe die geur daarin blijft hangen en dat iemand zichzelf dat vrijwillig zou willen aandoen :')

Zo'n debiliteit kan je toch echt niet meer als sport gaan classificeren.

Nu weet ik wel waarom zatte Rudy van een straat verder een trainingspak droeg toen de politie aan zijn deur stond. Ik dacht dat het een marginaal was die zijn vrouw afsloeg, maar het blijkt dus een sportman die er een strikt trainingsschema op nahield.

Laatst bewerkt:
De vorige eigenaar/collega was ene die in die wagen rookte. Verschrikkelijk hoe die geur daarin blijft hangen en dat iemand zichzelf dat vrijwillig zou willen aandoen :')
Ik heb ook ooit de wagen van een roker overgenomen.

Wat bij mij echt wel geholpen heeft is na grondig poetsen een bakje gemalen koffie in de wagen plaatsen gedurende enkele dagen. Blijkbaar neemt dat geuren op.

Ik heb ook ooit de wagen van een roker overgenomen.

Wat bij mij echt wel geholpen heeft is na grondig poetsen een bakje gemalen koffie in de wagen plaatsen gedurende enkele dagen. Blijkbaar neemt dat geuren op.

Heb ik ook net gedaan 😅
Wist alleen niet of 't verse of doorgelopen moest zijn dus heb beide staan 😅

dit soort mensen zijn hier al eens gepasseerd, maar gisteren toch weer voor gehad, in een special edition:

stond een man voor mij aan de kassa. had 6x dezelfde fles wijn mee. en dan discussiëren met de kassier. ah ja, want zijn vrouw was al gepasseerd eerder die dag, en zij had wél de promotie voor die wijn gekregen. (was uiteindelijk een tochnisch probleem, dus de korting is wel gegeven).

dus ge komt (als gezin) niet 1 keer langs voor een fles te kopen, ge komt 2x langs om er zoveel mogelijk te kopen?

dit soort mensen zijn hier al eens gepasseerd, maar gisteren toch weer voor gehad, in een special edition:

stond een man voor mij aan de kassa. had 6x dezelfde fles wijn mee. en dan discussiëren met de kassier. ah ja, want zijn vrouw was al gepasseerd eerder die dag, en zij had wél de promotie voor die wijn gekregen. (was uiteindelijk een tochnisch probleem, dus de korting is wel gegeven).

dus ge komt (als gezin) niet 1 keer langs voor een fles te kopen, ge komt 2x langs om er zoveel mogelijk te kopen?
Wat stoort er u daar precies aan?

In onze car policy staat al jaren dat wie een salariswagen heeft, er niet in mag roken. Zelfde voor mensen die een auto leasen via het cafetariaplan.

dat andere mensen misschien óók wil profiteren van de promotie om zo'n fles wijn te kopen?

Dat is waarschijnlijk een promotie met bepaalde voorwaarden. Natuurlijk hebt ge altijd mensen die het onderste uit de kan proberen te halen. Ene slaagt er (door technische fout of vergissing medewerker) in en stuurt die zijn partner om later hetzelfde te proberen.

Die kassamedewerker mag natuurlijk weer het gezaag van iemand aanhoren die aanspraak op iets maakt waar hij of zij eigenlijk geen recht op heeft.

Ik heb ooit eens iemand aan de lijn gehad voor het contract van zijn moeder. Duurtijd van 2 jaar met meerkost voor een budgetlaptop. Nu kwam die na een jaar melden dat er een probleem was met de laptop. Garantie via Essec, gewoon even langsgaan bij een van hun vele winkels in Limburg

-> Nope, ik kreeg reactie "zo een laptopke van €500 das toch niks voor jullie hé Kom he. Stuur ze toch gewoon een nieuwe op"

Natuurlijk met bijhorende 20 grapkes over traaaage Limburgers en opscheppen over zijn eigen onderneming. :unsure:

In onze car policy staat al jaren dat wie een salariswagen heeft, er niet in mag roken. Zelfde voor mensen die een auto leasen via het cafetariaplan.
Roken + Roken in de wagen. Een manier om veel geld in rook te zien opgaan en de waarde van uw auto ook nog eens serieus te verminderen. Wie doet zoiets? Als ik rond me kijk in het verkeer, toch serieus wat volk en dan nog met kinderen in de wagen.

Roken + Roken in de wagen. Een manier om veel geld in rook te zien opgaan en de waarde van uw auto ook nog eens serieus te verminderen. Wie doet zoiets? Als ik rond me kijk in het verkeer, toch serieus wat volk en dan nog met kinderen in de wagen.
Dat is ook denk ik een mentaliteit die wat aan het veranderen is, maar ik ben zo opgegroeid hoor. Mijn beide ouders rookten, en zeker mijn vader kon razend worden als daar commentaar op kwam want hij deed in ZIJN EIGEN huis/auto wat hij WILDE. Zijn beste jeugdvriend nota bene verloor zijn dochter aan kanker toen ik een jaar of 5-6 was, en die mensen nodigden ons daarna niet meer uit. Later ook ontdekt dat die gewoon niet meer konden hebben dat mijn vader daar ging roken. Jaren later heeft hij zo ook eens ambras gemaakt met mijn tante, die vroeg om niet meer in haar huis te roken, en op het terras te gaan staan. Op zich een beetje het klassieke verhaal van een oudere mens die niet omkon met veranderingen in de maatschappij.

Soms maak ik me wel wat zorgen over de hopen carcinogene stoffen die ik zo'n 26 jaar lang heb ingeademd.

Zo'n debiliteit kan je toch echt niet meer als sport gaan classificeren.
Ziet er nog leuk uit voor een teambuilding event.

Lijkt me een evidentie. Zelfs al zou ik roken zou ik het niet in de auto van een ander doen (want dat is een leasingbak nu eenmaal). Ik vind dat zeer onrespectvol.

Mijn ex-collega rookte in zijn camionette, en als ik daar mee moest rijden was het alsof ik een dag in een asbak op de baan was. bah zeg. En na een tijd stinkt dat niet alleen naar sigaretten, maar naar muffe sigaretten.

Lijkt me een evidentie. Zelfs al zou ik roken zou ik het niet in de auto van een ander doen (want dat is een leasingbak nu eenmaal). Ik vind dat zeer onrespectvol.

Mijn ex-collega rookte in zijn camionette, en als ik daar mee moest rijden was het alsof ik een dag in een asbak op de baan was. bah zeg. En na een tijd stinkt dat niet alleen naar sigaretten, maar naar muffe sigaretten.
We zijn het ook niet meer gewend. Vroeger was het normaal dat je stonk naar de smoor na een avondje uit. Jarenlang werd er geklaagd en gezaagd dat een rookverbod er nooit zou komen. En ineens was het een feit. Een rookverbod in privéwagens, laat staan in privéwoningen, is nog een andere zaak.

Maar ik denk dat de focus de komende jaren vooral zal liggen op alcohol.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan