Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En degene die de plaatsbeschrijving doet is dan derde partij.

Maar over de 600 EUR vragen voor een plaatsbeschrijving is echt wel serieus overdreven. Ik mag hopen dat de plaatsbeschrijving fatsoenlijk is opgesteld.
yes, plaatsbeschrijving is door derden en het was prima gedaan hoor. Kerel heeft echt elk kastje geopend en alle boorgaten en dergelijke zijn goed gedocumenteerd. We konden ook nog zelf zaken toevoegen aan het digitale dossier. Dus daar hebben we geen klagen over. 't is dus enkel die prijs die er wel los over is voor een gewoon rijhuis, vind ik. anderhalf uur werk ter plekke en dan waarschijnlijk nog een uurtje op kantoor voor het af te werken (ze hebben het allemaal dezelfde dag nog doorgestuurd): dat is goed verdiend he. Nu ja, weinig aan te doen. Stond ook in huurcontract dat het via derden ging gebeuren, maar kben toch wel wat verschoten van de prijs. Maart zal een sobere maand worden :)

Was juist de verkeersbelasting aan het opendoen die in de post zat.
Weeral een pak bij
484 euro voor een 2.0 benzine

Als klap op de vuurpijl ging de bel,onaangekondigt t-unit voor plaatsing digitale meters.

Net voor ik moet gaan werken trek ik nog een foto voor eventueel iets te bekijken op fluvius... zie ik dat de ean codes totaal anders zijn dan mijn oude?? Hopelijk geen miserie hiermee

yes, plaatsbeschrijving is door derden en het was prima gedaan hoor. Kerel heeft echt elk kastje geopend en alle boorgaten en dergelijke zijn goed gedocumenteerd. We konden ook nog zelf zaken toevoegen aan het digitale dossier. Dus daar hebben we geen klagen over. 't is dus enkel die prijs die er wel los over is voor een gewoon rijhuis, vind ik. anderhalf uur werk ter plekke en dan waarschijnlijk nog een uurtje op kantoor voor het af te werken (ze hebben het allemaal dezelfde dag nog doorgestuurd): dat is goed verdiend he. Nu ja, weinig aan te doen. Stond ook in huurcontract dat het via derden ging gebeuren, maar kben toch wel wat verschoten van de prijs. Maart zal een sobere maand worden :)
Hadden ze u op voorhand ingelicht over de kostprijs van de plaatsbeschrijving?

Een of andere pipo die een blaadje onder mijn ruitenwisser steekt met de boodschap: "Leer parkeren! Je moet niet altijd 2 plaatsen innemen."

Gast, ik heb mij netjes aan een plakkaat geparkeerd dat een verbod op parkeren geeft tot 2 maart. Kan ik niet aan doen dat er maar plek is achter mij voor 1,5 auto's. Eigenlijk 2, maar daar staat al 2 maand een moto geparkeerd. Hopelijk lees je mijn antwoord dat ik geschreven heb en denk je eerst wat langer na. Uil.

Een of andere pipo die een blaadje onder mijn ruitenwisser steekt met de boodschap: "Leer parkeren! Je moet niet altijd 2 plaatsen innemen."

Gast, ik heb mij netjes aan een plakkaat geparkeerd dat een verbod op parkeren geeft tot 2 maart. Kan ik niet aan doen dat er maar plek is achter mij voor 1,5 auto's. Eigenlijk 2, maar daar staat al 2 maand een moto geparkeerd. Hopelijk lees je mijn antwoord dat ik geschreven heb en denk je eerst wat langer na. Uil.
Is het antwoord dat je schreef ook de tekst hierboven? Zo niet zijn we benieuwd he

Jaarlijkse factuur van de zorgkas premie is er weer.
Bol toch eens af.

Precies of ik betaal elke maand nog niet genoeg rsz

Mijn werkgever die weeral de documenten nog niet ingevuld heeft voor de berekening van mijn voorlopige uitkering voor de ziekenkas, is 17/2 naar hun verzonden.
Van mijn kant is alles 100% in orde gebracht van de eerste dag.

Verloren gewaand pakje dat al weken gewoon tussen de verstopte geschenken voor verjaardag van Thing 2 zit. Mens kan zich zo al eens loemp voelen, echt wat een kieken ☹️

Ben ik een verzuurde mens als ik zeg dat complimentendag onzin is. Dat is eigenlijk geen ergernis, maar ik krijg dan duidelijk standaard mails van mensen die me met momenten niet zien staan of weten wat ik precies doe op het werk. I

Ben ik een verzuurde mens als ik zeg dat complimentendag onzin is. Dat is eigenlijk geen ergernis, maar ik krijg dan duidelijk standaard mails van mensen die me met momenten niet zien staan of weten wat ik precies doe op het werk. I
Ik heb daarnet nog iemand op het werk gecomplimenteerd om zijn 'hopeloos optimisme'.

Doe ik dan mee of ben ik verzuurd? :unsure:

Kauwgom overal. Totaalverbod op verkoop er van graag. ‘T heeft geen enkele toegevoegde waarde aan eender wat.

Enorm goesting om te poepe en te genieten van mijn pintje maar nog steeds vast zitten in een zoveelste nutteloze meeting opt werk :angry:

Graaien maar. De burger zal wel zwoegen.

En ik durf wedden dat ze geen euro gaan moeten teruggeven.

Lippen die al een paar dagen aanvoelen als perkament, zo droog. Ik vermoed door de droge, koude wind van de laatste dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan