Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ge een bril of lenzen draagt is toch alles ok?
Wat is het wettelijk minimum dan als ik vragen mag?
Ik heb een voorlopige bril dan kom ik aan dat minimum, maar dat cataract heb ik ook. Ik werk met machine's, takels als ik nu op eigen risico begin te werken ( met die bril ) en ik heb een arbeidsongeval heb ik een groot probleem met de verzekering.

De Pfaffs, de Verhulstjes, de Vermeires...

Wat een easy moneygrab. Ik zou mezelf echt een triestig schaap vinden als ik naar zoiets moet kijken om entertained te zijn. :(

Wat een easy moneygrab. Ik zou mezelf echt een triestig schaap vinden als ik naar zoiets moet kijken om entertained te zijn. :(
Dat zijn nen hoop triestige schapen.

1676639033911.png

Daar moet ge al een serieuze wei voor hebben.

Ik vind dat ook voor mensen die naar Thuis of Familie kijken eerlijk gezegd, maarja smaken en kleuren zeker. De ene drinkt zich van de wereld, de andere kijkt naar zoiets om zich te ontspannen zeker.
Het kan altijd erger hé, in Latijns-Amerika zijn roddelshows populair. Bedenk dan echt enkele gastheren/vrouwen die gewoon bespreken welke recente roddels er zijn over beroemdheden (schandalen, relatiebreuken, ...) Dit natuurlijk heel sensationeel gebracht, en met duidelijke veroordeling van de doortrapte slechterikken. Als je Spaans kan, of misschien beter als je het niet kan, free lobotomy:

Laatst bewerkt:
alles is nog altijd beter dan de belspelletjes van weleer.
met uitzondering van de Molnar-fratsen uit dezelfde periode

Ik vind dat ook voor mensen die naar Thuis of Familie kijken eerlijk gezegd, maarja smaken en kleuren zeker. De ene drinkt zich van de wereld, de andere kijkt naar zoiets om zich te ontspannen zeker.
Het kan altijd erger hé, in Latijns-Amerika zijn roddelshows populair. Bedenk dan echt enkele gastheren/vrouwen die gewoon bespreken welke recente roddels er zijn over beroemdheden (schandalen, relatiebreuken, ...) Dit natuurlijk heel sensationeel gebracht, en met duidelijke veroordeling van de doortrapte slechterikken. Als je Spaans kan, of misschien beter als je het niet kan, free lobotomy:
Als ik naar de tv kijk begin ik ook te drinken om mij van de wereld te helpen hoor. Misschien is er wel een causaal verband.

Dat het echt onveilig is op sommige van onze wegen :frown:

De stroming is heftig en uw enige kans is niet in paniek geraken en u mee laten drijven en zolang mogelijk het hoofd boven water houden tot je in minder woelig vaarwater terechtkomt. Dat is natuurlijk op voorwaarde dat ze nog bij bewustzijn was. (wat vermoedelijk niet zo was)

Bovendien weet ik ook niet waar dit water naartoe gaat? Mits wat pech ergens op een locatie waar je sowieso het bijltje erbij neerlegt. En wat was de watertemperatuur? Onderkoeling is ook fataal.

Dus helaas ik vrees ervoor. Maar hoop doet leven?
Ze is terug gevonden, door veel geluk. Voor hetzelfde geld, was ze nooit gevonden.
Hopelijk geeft dit de familie nu wel enige gemoedsrust. :frown:

Schoonouders zijn hier.

Al 3x gezegd "gene chips aan de hond"
Ook al 3x doen ze het wel "geef het beestje toch iets"

Maak ik me lastig just en komen ze uit de lucht gevallen. Kotsbeu dat gedrag, altijd tegendraads doen

De werkschoenen / veiligheidsschoenen bij Aldi en Lidl zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
De afgelopen jaren (voor mijn ziekenverlof) kocht ik altijd mijn werkschoenen bij een van die twee winkels, maar de schoenen die ze nu hebben zijn van andere merken dan voorheen en die zijn echt brol.

Om 22u in de zetel geploft om naar een aflevering te kijken, duurde niet lang vooraleer ik in slaap viel tot een uur of 2 geleden en ik kan de slaap niet meer vatten, voel me zo wakker als iets. :( Chance dat het weekend is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan