Green Mamba
Well-known member
Vandaag ben ik mijn eigen mopje gaan uittesten in de Brico omdat mijn transformer niet aan de praat ging die ik was gaan afhalen in de winkel na te bestellen op de webshop.Dat laatste verkopen ze in de Brico niet. Daar zijn sommige medewerkers nog altijd op zoek naar die rayon.
Ik kom netjes om 8 uur de Brico binnen en geef aan dat die niet werkt. Medewerkster haalt een nieuw exemplaar en ik geef aan dat er vandaag een korting op de website staat. Begint ze daar de zeikstraal uit te hangen dat het maar om een omruiling gaat door defect en dat die korting dan niet geldig is omdat ik het gisteren kocht. Waarop ik aangeef dat ik het evengoed voor een terugbetaling had kunnen binnenbrengen en opnieuw kopen met korting. Alle dan gaf ze uiteindelijk aan en gaf me een kortingsbon voor het bedrag.
Daar ik een drukke dag heb, heb ik verder ook niet aangedrongen voor een echte terugbetaling. Ik zal nog wel eens wat nodig hebben waarvoor ik die bon kan gebruiken.
Ik vraag me toch echt af waarom het voor sommigen in een winkel zo moeilijk is om service te verlenen hoor. Gewoon aangeven, ahja u hebt korting is toch veel klantvriendelijker?
De motivatie lag de duidelijk nog in rayon M of was nog in de maak want Brico is voor de makers.
/Rant