Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg het daar ook van. Ik had gehoopt dat dit post-COVID nu eindelijk eens zou zijn doorgedrongen bij de meeste mensen, maar niets blijkt minder waar. Dat is echt een van mijn grootste ergernissen tijdens de wintermaanden, al van voor COVID trouwens.Collega's die ziek blijven komen werken.
Echt, heb het stillekes aan mee gehad. Kom hier toch niet iedereen aansteken godverdomme.
Je moet rekening houden met hoe een zieke door veel bedrijven behandeld wordt. Ik ben acht jaar geleden eens een shift afwezig geweest omwille van constant overgeven. Één shift. Controlearts aan de deur gehad. Een paar jaar later toen ik in een winkeltje werkte, dokter in de winkel laten komen wegens zo ziek. Bleek Angina te zijn. Bel naar bazin. Ah nee, ze was een dagje bij haar man (had op dat moment al veertien dagen verlof) en jammer maar doe maar voort.Zelfs al denk je vanuit het standpunt van 'ik offer mezelf op voor het bedrijf want ik ben een hardwerkende Vlaming en zo moet dat' is dat nog ongelofelijk dom want het bedrijf kan normaal gezien makkelijk zonder die ene zieke persoon voor een paar dagen, maar als die persoon er dan drie of vier aansteekt en die vallen tegelijk uit, dan kan het al wel eens moeilijker worden.
Bij ons op het bedrijf is het blijkbaar een policy om na 3 keer ziek te melden een ziekteverzuimgesprek aan te gaan. Hierin zit bijvoorbeeld ook een verkeersongeval naar het werk, vroeger door voor een coronaprik. Je kan het zo zot niet bedenken. Ik kan me dus goed voorstellen dat mensen ziek naar het werk komen.Je moet rekening houden met hoe een zieke door veel bedrijven behandeld wordt. Ik ben acht jaar geleden eens een shift afwezig geweest omwille van constant overgeven. Één shift. Controlearts aan de deur gehad. Een paar jaar later toen ik in een winkeltje werkte, dokter in de winkel laten komen wegens zo ziek. Bleek Angina te zijn. Bel naar bazin. Ah nee, ze was een dagje bij haar man (had op dat moment al veertien dagen verlof) en jammer maar doe maar voort.
Dat zijn kleine voorbeelden en ik geef absoluut toe dat er ook veel gaan tussenzitten die komen uit de redenering ‘kijk naar mij, ik dapper soldaatje!’ Maar in het huidig werkklimaat mag een mens gewoon vaak niet meer ziek zijn, tot ze echt uitgeblust zijn. Nu mag je eindelijk wel een paar afwezigheden hebben van een dag zonder dokter, maar het enige wat we daar gaan over horen is Roger die dan een dagje Blankenberge deed of Cindy die zo de eerste solden kon doen. Wat ook wel zal gebeuren, maar eens te meer ‘ziek zijn’ als een negatieve kwaliteit zal neerzetten in plaats van deel van het leven.
Valt eigenlijk heel goed mee hier. Het zal er ook wat vanaf hangen hoeveel schoenen je hebt en met welke regelmaat je die draagt.De kwaliteit van een normale schoen de dag van vandaag.
Ik koop meestal sneakers van Nike, Adidas, Puma etc.....
Maar waar vroeger een normaal paar wel 2 jaar mee ging, moet ik nu quasi zeker elk jaar al andere kopen, omdat aan de hiel steevast de voering kapot is, of onderaan de hiel, via de zool water naar binnen komt.
Ligt het aan mezelf, of gaan die zaken minder lang mee dan vroeger?
Als je al kijkt naar de prijzen. Vroeger was ‘een paar Adidassen’ een aankoop net zoals ‘gewone’ schoenen. Tegenwoordig tik je ze voor kinderen soms al voor €25 op de kop (bepaalde promo’s bij Zalando). Van hun klassiekers, gaan die bedrijven gewoon de markt vullen met wat ze en masse goedkoop maken. Enkel hun speciale edities zijn nog wat beter gemaakt.De kwaliteit van een normale schoen de dag van vandaag.
Ik koop meestal sneakers van Nike, Adidas, Puma etc.....
Maar waar vroeger een normaal paar wel 2 jaar mee ging, moet ik nu quasi zeker elk jaar al andere kopen, omdat aan de hiel steevast de voering kapot is, of onderaan de hiel, via de zool water naar binnen komt.
Ligt het aan mezelf, of gaan die zaken minder lang mee dan vroeger?
Coq au vin?De haan van de buren vond 4h30 een uitstekend uur om te beginnen kraaien. Die jongen zit al in de zomer vermoed ik.

Hoe minder vaak ik schoenen moet kopen, hoe beter. Ik heb daar een hekel aan.Tja als je het zo bekijkt, dan vind ik het eigenlijk nog zo erg niet.
Zoals je aangeeft: vroeger betaalde je 100 euro voor een paar schoenen, en gingen dan dubbel zo lang (2 jaar ) mee
nu betaal je 50 paar en gaan die 1 jaar mee.
Komt opt zelfde neer, maar je kan wel 2 verschillende dragen voor dezelfde prijs.
ok point taken.
Ik geef dan toch liever wat meer centen uit aan 1 kwalitatief paar.Ik koop meestal hetzelfde type schoenen, spaart me keuzestress uit.Hoe minder vaak ik schoenen moet kopen, hoe beter. Ik heb daar een hekel aan.Ik geef dan toch liever wat meer centen uit aan 1 kwalitatief paar.

Gelieve volgend keer wat meer stereotiep te posten. Dit is hier wel BG heHoe minder vaak ik schoenen moet kopen, hoe beter. Ik heb daar een hekel aan.Ik geef dan toch liever wat meer centen uit aan 1 kwalitatief paar.
Ik koop schoenen enkel online (gewoon omdat ik niet graag winkel) en ik ben een warhoofd er bij. Wat mij een vrij grote collectie geeft met ‘net te klein, net te groot, kleur is anders, doet wat pijn, …’ omdat die nooit terug gestuurd raken. Ik had zo ook vier paar trouwschoenen, om dan het grootste deel van de dag gewoon witte ballerina’s aan te doen.Hoe minder vaak ik schoenen moet kopen, hoe beter. Ik heb daar een hekel aan.Ik geef dan toch liever wat meer centen uit aan 1 kwalitatief paar.
Djeezus. Hier duikt die dus ook al op.
Deze vrouw en haar onnozele hetze.
Eerst tweet ze dat ze uitgaat met haar tetten bijna bloot. Daar komt een column over. Gevolgd door een hoop geween. En dit allemaal door iemand die al jaren kickt op aandacht. Woon er maar eens mee samen.
Voor dat geld zaten er toch wel groenten bij hoop ikEen broodje kip aub
Aub dat is dan 6,80
![]()