Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Peugeot, Citroën en Opel idd dezelfde crappy motoren..

Tip: ga asap naar een andere (liefst officiële) garage. Dan is een eventuele nieuwe motor op hun kosten
Been there, done that... allez ja, net niet. 2j geleden... nog net binnen 5j garantie eerste problemen opgekomen. Aandrijfriem(dacht ik) en randschade vervangen op kosten van Citroën, garagist (toen zelfstandig officieel dealer, intussen overgenomen door een groep) wou volledige motor "preventief" vervangen maar Citroën blokte dat af.... eigenlijk had ik'm toen effectief in frut vaneen moeten rijden

Vorig jaar was het echt schitterend entertainment: ze had een lief opgeduikeld op een festival - dat konden we fotografisch volgen - en het was de ware, dit was voor echt, amai nog nooit meegemaakt, zelfs na 36 uur, the one, omg. Elke tweet daarna ‘mijn lief’ boven en onder, ze gingen op reis gaan, neen, ze gingen gewoon een ander leven beginnen on the road, grootste romance ever. Na drie maanden was hij plots een monster, oneerlijk, dat ze hem niet nodig had etc etc.
dat heeft 3 maand geduurd? als ik iemand leer kennen op een festival, en die doet zo publiek de eerste 36 uur van "de ware, de liefde voor het leven", etc...
laat ons zeggen dat dat geen 36 uur duurt.

Van een rotdag gesproken vandaag!

Reorganisatie op werk aangekondigd, gezegd dat er geen mensen ontslagen worden maar dat het takenpakket deels zal veranderen (alarmbellen gaan af!). Sta alvast niet te springen o_O

Had ook een nieuwe iPhone besteld vrijdag, op Coolblue. Geen levering op zaterdag omwille van de omineuze reden "niet leverbaar wegens sluitingsdag". Dat bleek na veel vijven en zessen een manier van de postbode zijn (aldus onze vrienden van bpost) om aan te geven dat de verkeerde postbode m'n pakje meehad. Fair enough, ik heb zelf als student bij de post gewerkt dus ik weet dat foutjes makkelijk kunnen gebeuren. Maandag en vandaag ook geen levering, geen beweging in de track & trace. Vanmorgen word ik gebeld door bpost Leuven en zij geven aan dat ze een spooronderzoek zijn gestart voor m'n pakje, aangezien het wellicht "in vreemde handen" is terecht gekomen. Zij raden me aan om dit te melden aan de verzender, wat ik ook doe. Coolblue zegt me daarop dat ik gewoon geduld moet hebben en dat m'n pakje wel geleverd zal worden (want een gestolen pak gaat ineens opduiken?) Waarop ik m'n geld terugvraag en ik heel vies bejegend word door hun klantendienst. Laatste keer ooit dat ik nog geld uitgeef daar :sarcastic:

Vanavond dan ook nog eens een stel incompetenten op de weg die vlak voor m'n afrit een ongeluk veroorzaakten waar ik een halfuur stil heb mogen staan.

Dus samengevat ben ik echt salty vandaag.

Vorig jaar was het echt schitterend entertainment: ze had een lief opgeduikeld op een festival - dat konden we fotografisch volgen - en het was de ware, dit was voor echt, amai nog nooit meegemaakt, zelfs na 36 uur, the one, omg. Elke tweet daarna ‘mijn lief’ boven en onder, ze gingen op reis gaan, neen, ze gingen gewoon een ander leven beginnen on the road, grootste romance ever. Na drie maanden was hij plots een monster, oneerlijk, dat ze hem niet nodig had etc etc. Gewoon hoe je dat per tweet kon volgen, van honderd meter zag aankomen hoe die jongen per foto minder enthousiast leek, … En van jobs doet ze precies hetzelfde. Het is altijd álles, super, past haar als gegoten, gelijk familie, nooit zoveel fun gehad, carrière! Ook weer voor een maand of drie. En dan dus telkens een huil-foto.

Dat wil zeker niet zeggen dat ik vuiligheid aan haar adres goedkeur, ik heb haar content ondertussen al maanden geblokt wegens het werd gewoon zielig. Is het victim-blaming als je toch denkt dat ze misschien een klein beetje een filter nodig heeft?
Ik kan mij echt niet bezighouden met zo'n zever als twitter, praktisch alles wat erop gepost word is gewoon aandachtsgehoer

Mijn ergernis: mensen die zich ergeren aan tjurpende vogels, om het even welk uur :)
goh ja ergeren, ik snap de appeal van tjirpende vogels gewoon niet. dat is nu toch geen aangenaam geluid.

hangt wellicht ook van type vogel af, maar het is mij te luid op dat uur.

het is mss gewoon het uur waar ik mij aan erger, 6u30 al onderweg zijn is niet voor mij.

Volgens mij erger jij je even goed aan mensen die op een slechte plaats liggen te niet-ademen ook hoor!
giphy.gif

De chiro doet pannenkoeken verkoop voor sponsoring van hun kamp: 7€ voor 5 pannenkoeken. Die gaan met de limousine op kamp zekers? Zelfs de bakker is zo duur niet.
Nee dat kost zeker niet zoveel bij de bakker. Maar je koopt dat om een vereniging te steunen. De kosten van op kamp te gaan zijn niet te onderschatten. Tis nu niet dat die met de opbrengst van die pannenkoeken ineens naar een villa in Zuid-Frankrijk op congé gaan. Hopelijk is het wel genoeg om 1 of 2 nieuwe tenten te kopen, of wat nieuw spelmateriaal, kookgerei… .

Die mottige sticker die het rode kruis elk jaar verkoopt kost toch ook 5 euro, wat belachelijk veel geld is voor zoiets. :p Tis niet dat je die wel zou kopen als dat logo van het rode kruis er niet zou opstaan.

Nee dat kost zeker niet zoveel bij de bakker. Maar je koopt dat om een vereniging te steunen. De kosten van op kamp te gaan zijn niet te onderschatten. Tis nu niet dat die met de opbrengst van die pannenkoeken ineens naar een villa in Zuid-Frankrijk op congé gaan. Hopelijk is het wel genoeg om 1 of 2 nieuwe tenten te kopen, of wat nieuw spelmateriaal, kookgerei… .

Die mottige sticker die het rode kruis elk jaar verkoopt kost toch ook 5 euro, wat belachelijk veel geld is voor zoiets. :p Tis niet dat je die wel zou kopen als dat logo van het rode kruis er niet zou opstaan.
ne bakker moet ook winst maken en ja, het is om te steunen, maar dan nog vind ik het bedrag er los over.

Coolblue zegt me daarop dat ik gewoon geduld moet hebben en dat m'n pakje wel geleverd zal worden

Ga gewoon naar de dichtstbijzijnde coolblue winkel en doe haar uw verhaal... Ik heb dat ook met een duur pakket gehad.. twee dingen bij CB besteld, kleine geleverd, grote nooit meer teruggezien. Ik moest ook geduld hebben, na de afgesproken tijd terug gegaan.. papier moeten ondertekenen dat ik niets had ontvangen en naar e-mail adres X sturen. Heb mijn geld gewoon teruggekregen.

Coolblue moet eens leren dat hun opvallende dozen gewoon een dievenmagneet zijn en dat m'n aan de hand van het gewicht wel kan schatten wat er in zit :sop:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan