Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Been there, done that... allez ja, net niet. 2j geleden... nog net binnen 5j garantie eerste problemen opgekomen. Aandrijfriem(dacht ik) en randschade vervangen op kosten van Citroën, garagist (toen zelfstandig officieel dealer, intussen overgenomen door een groep) wou volledige motor "preventief" vervangen maar Citroën blokte dat af.... eigenlijk had ik'm toen effectief in frut vaneen moeten rijdenPeugeot, Citroën en Opel idd dezelfde crappy motoren..
Tip: ga asap naar een andere (liefst officiële) garage. Dan is een eventuele nieuwe motor op hun kosten
dat heeft 3 maand geduurd? als ik iemand leer kennen op een festival, en die doet zo publiek de eerste 36 uur van "de ware, de liefde voor het leven", etc...Vorig jaar was het echt schitterend entertainment: ze had een lief opgeduikeld op een festival - dat konden we fotografisch volgen - en het was de ware, dit was voor echt, amai nog nooit meegemaakt, zelfs na 36 uur, the one, omg. Elke tweet daarna ‘mijn lief’ boven en onder, ze gingen op reis gaan, neen, ze gingen gewoon een ander leven beginnen on the road, grootste romance ever. Na drie maanden was hij plots een monster, oneerlijk, dat ze hem niet nodig had etc etc.

Ik kan mij echt niet bezighouden met zo'n zever als twitter, praktisch alles wat erop gepost word is gewoon aandachtsgehoerVorig jaar was het echt schitterend entertainment: ze had een lief opgeduikeld op een festival - dat konden we fotografisch volgen - en het was de ware, dit was voor echt, amai nog nooit meegemaakt, zelfs na 36 uur, the one, omg. Elke tweet daarna ‘mijn lief’ boven en onder, ze gingen op reis gaan, neen, ze gingen gewoon een ander leven beginnen on the road, grootste romance ever. Na drie maanden was hij plots een monster, oneerlijk, dat ze hem niet nodig had etc etc. Gewoon hoe je dat per tweet kon volgen, van honderd meter zag aankomen hoe die jongen per foto minder enthousiast leek, … En van jobs doet ze precies hetzelfde. Het is altijd álles, super, past haar als gegoten, gelijk familie, nooit zoveel fun gehad, carrière! Ook weer voor een maand of drie. En dan dus telkens een huil-foto.
Dat wil zeker niet zeggen dat ik vuiligheid aan haar adres goedkeur, ik heb haar content ondertussen al maanden geblokt wegens het werd gewoon zielig. Is het victim-blaming als je toch denkt dat ze misschien een klein beetje een filter nodig heeft?
Mijn ergernis: mensen die zich ergeren aan tjurpende vogels, om het even welk uurtjirpende vogels om 6u30![]()

Ik erger mij aan mensen die ademenMijn ergernis: mensen die zich ergeren aan tjurpende vogels, om het even welk uur![]()

goh ja ergeren, ik snap de appeal van tjirpende vogels gewoon niet. dat is nu toch geen aangenaam geluid.Mijn ergernis: mensen die zich ergeren aan tjurpende vogels, om het even welk uur![]()
Volgens mij erger jij je even goed aan mensen die op een slechte plaats liggen te niet-ademen ook hoor!Ik erger mij aan mensen die ademen![]()
Volgens mij erger jij je even goed aan mensen die op een slechte plaats liggen te niet-ademen ook hoor!
Nee dat kost zeker niet zoveel bij de bakker. Maar je koopt dat om een vereniging te steunen. De kosten van op kamp te gaan zijn niet te onderschatten. Tis nu niet dat die met de opbrengst van die pannenkoeken ineens naar een villa in Zuid-Frankrijk op congé gaan. Hopelijk is het wel genoeg om 1 of 2 nieuwe tenten te kopen, of wat nieuw spelmateriaal, kookgerei… .De chiro doet pannenkoeken verkoop voor sponsoring van hun kamp: 7€ voor 5 pannenkoeken. Die gaan met de limousine op kamp zekers? Zelfs de bakker is zo duur niet.
Tis niet dat je die wel zou kopen als dat logo van het rode kruis er niet zou opstaan.Auch, rechtzetting?Kadastraal inkomen aanslagjaar 2019 gekregen![]()
ne bakker moet ook winst maken en ja, het is om te steunen, maar dan nog vind ik het bedrag er los over.Nee dat kost zeker niet zoveel bij de bakker. Maar je koopt dat om een vereniging te steunen. De kosten van op kamp te gaan zijn niet te onderschatten. Tis nu niet dat die met de opbrengst van die pannenkoeken ineens naar een villa in Zuid-Frankrijk op congé gaan. Hopelijk is het wel genoeg om 1 of 2 nieuwe tenten te kopen, of wat nieuw spelmateriaal, kookgerei… .
Die mottige sticker die het rode kruis elk jaar verkoopt kost toch ook 5 euro, wat belachelijk veel geld is voor zoiets.Tis niet dat je die wel zou kopen als dat logo van het rode kruis er niet zou opstaan.
Ik ben eigenaar sinds 2018 maar heb pas eind 2019 of begin 2020 ergens gemeld dat ik eigenaar was. Geen idee dat dat moest, vandaar wellicht achterstal.Auch, rechtzetting?
Coolblue zegt me daarop dat ik gewoon geduld moet hebben en dat m'n pakje wel geleverd zal worden

Hoezo melden?Ik ben eigenaar sinds 2018 maar heb pas eind 2019 of begin 2020 ergens gemeld dat ik eigenaar was. Geen idee dat dat moest, vandaar wellicht achterstal.
Een formulier voor het kadaster, herinner ik me.. maar ik ben niet zo goed met administratieHoezo melden?
Is uw akte niet langs de notaris moeten passeren?