Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot vandaag op de website van Donkin Donuts
12 donuts (10 + 2 gratis): Prijs : 27€

Donuts.jpg

Dus ik wil bestellen voor morgen en ik zie dan doodleuk staan
12 donuts (2 gratis donuts zijn verdwenen ..): Prijs 42€ :headshake:

Donuts.jpg

Excuseer ?? Ik begrijp dat men een prijsstijging invoert, maar de promotie die van kracht is, plots schrappen en dan 15€ erbij. Dat is wel heel veel. Dat is 30% erbij EN de promo die normaal nog gewoon liep, ook ineens foetsie.

Hopelijk is die prijsstijging toch iets minder dan hetgeen ik nu zie staan, want anders mogen ze hun donuts zelf opfretten, en ga ik ze wel elders halen. :tongue:

Dat ze de prijzen zo extreem doen stijgen net voor Valentijn zou toch wel schandalig zijn. Dat hadden ze ook vorige maand kunnen gedaan hebben, dan had ik nog gezegd: Bon, maar neen net voor de week van de 14de met 30+%. Bleh ..

Laatst bewerkt:
Zijn hier weer een 10-tal wagens bekrast in de straat. Mijne staat gelukkig binnen maar kan daar echt boos van worden van zulke mensen.

Ergernis aan immoweb app. Heel vaak foto's door elkaar van hoe het nu is en hoe het zou kunnen zijn na renovatie. Mij ok om ook zo'n foto's te tonen, maar niet door elkaar als je door de foto's scrollt.

het feedback-topic: ge moogt stoppen gasten, mijne popcorn is al lang op en het is toch maar weer een herhaling van een herhaling van een herhaling.

(en neen, het is niet de bedoeling dat deze post een aanzet is om de discussie hier verder te zettten, het is mijn oprechte ergernis dat er weer zo gekakt wordt op de moderators en ze hun kostbare tijd, die ze aan modereren kunnen spenderen, weer mogen opofferen om dezelfde verwijten die al duizend keer weerlegd zijn toch weer te weerleggen. )
Gesproken als een poster met privileges!

Op mijn vrouwtje haar werk kwamen ze langs met emmers koekjes...

de prijs was 26,50 euro.
Helaas had mijn vriendin die nog het nederlands niet perfect machtig is, begrepen dat het 6.50 was. (leek me eigenlijk nog wel een normale prijs voor een emmer koekjes). Ok het was wel een ietwat grote emmer, laat ons zeggen misschien bijna 1 kilo?

Tot haar grote verbazing dus 26.50 euro van de rekening gegaan. Navraag vandaag leek dat dit normaal was, geen fout. Het was wel degelijk 26.50 euro...

lijkt me wel immens bedrag, maar goed, heb gevraagd of ze kon te weten komen of dit voor een goed doel was of iets dergelijks?
misschien voor die aardbeving in Turkije...

Zal in elk geval wel de helft er van betalen.

Alé hopla. Op 15/02 ook onderhoudswerken.
Ondertussen elke dag een mail al gehad. Dus vanaf vandaag tot en met volgende week vrijdag (uitgezonderd dit weekend) onderhoudswerken. Met die leuke melding 'Helaas kunnen deze verbeteringswerken zorgen voor korte onderbrekingen in je tv-, radio-, telefoon- en internetsignaal tussen 08:00 en 18:00 uur.'

Hopelijk vallen die storingen mee. Anders geen telewerk volgende week.

Schoonma die just belde met mijn vriendin

- Komen jullie morgen bij ons eten?
Mijn vriendin antwoord: heel graag, maar Silence is pas terug van Brussel rond 18:00 -18:15
- Aahja nee dat gaat dan niet hè, ge weet dat wij om 17:30 stipt eten.

Volgende week staan ze hier weer
"Jullie komen nooit langs, we zien jullie niet als we nie zelf komen"
Duck you!
17h30? :o

Tis bij ook meestal voor 18h00 uur :)
Hangt ook af van wanneer je ervoor eet en hoelang je al wakker bent zeker.
Als ik moet beginnen werken om 6h00AM is mijn lunch vaak al om 11h00 uur, en dan eet ik gegarandeerd al avond eten rond 17h00 uur.

Moet ik maar beginnen werken om 9h00AM dan is de lunch vaak pas tegen rond 13h00 uur en is mijn avondeten ook stuk later.

17h the hell, dat deed ik enkel toen ik naar school ging ( en zelfs dan aten mijn (groot)ouders niet op dat moment).

Hier is het ontbijt tussen 5h30 en 7h (afhankelijk van de pendel die dag), middagmaal rond 12h en avondeten als de kleine in bed ligt, dus vaak maar 21h.

Met eten om 17h zou ik terug honger hebben voor het slapen denk ik 🤣

Nieuwe pc aan het installeren, out of the box. Maar al die programmas/suggesties/automatische 'instellingen' etc van Microsoft

"We hebben uw chrome account automatisch gesynchroniseerd met Edge" :angry::angry::angry:
Ik wil uwen brol nie ffs !!

Tot vandaag op de website van Donkin Donuts
12 donuts (10 + 2 gratis): Prijs : 27€

Donuts.jpg

Dus ik wil bestellen voor morgen en ik zie dan doodleuk staan
12 donuts (2 gratis donuts zijn verdwenen ..): Prijs 42€ :headshake:

Donuts.jpg

Excuseer ?? Ik begrijp dat men een prijsstijging invoert, maar de promotie die van kracht is, plots schrappen en dan 15€ erbij. Dat is wel heel veel. Dat is 30% erbij EN de promo die normaal nog gewoon liep, ook ineens foetsie.

Hopelijk is die prijsstijging toch iets minder dan hetgeen ik nu zie staan, want anders mogen ze hun donuts zelf opfretten, en ga ik ze wel elders halen. :tongue:

Dat ze de prijzen zo extreem doen stijgen net voor Valentijn zou toch wel schandalig zijn. Dat hadden ze ook vorige maand kunnen gedaan hebben, dan had ik nog gezegd: Bon, maar neen net voor de week van de 14de met 30+%. Bleh ..
Afhankelijk van uw locatie kan je beter via Ubereats bestellen, denk ik. Daar kost het 27.50 euro voor 12 donuts en je kan een voucher gebruiken voor 10 euro korting (EATSBE3005W). Je betaalt dan wel 5 euro leveringskosten.

42 euro voor 12 donuts van DD is absurd, ja.

Afhankelijk van uw locatie kan je beter via Ubereats bestellen, denk ik. Daar kost het 27.50 euro voor 12 donuts en je kan een voucher gebruiken voor 10 euro korting (EATSBE3005W). Je betaalt dan wel 5 euro leveringskosten.

Deze week een Dunkin Donut met Nutella vulling gegeten voor een collega haar verjaardag - de beste donut die ik ooit gegeten heb :drool:

Dit was blijkbaar een foutje - momenteel is het terug aangepast naar 27€.
Misschien is dit een toekomstige update van de prijzen dan. We shall see. :tongue:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan