Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Fast" food :unsure:

Tafelservice in den BK is van de kloten zenne. Al bijna 30min aant wachten, en als ik ga horen... ja, het komt af..

Ondertussen zien we iedereen na ons bediend worden..

"Fast" food :unsure:

Tafelservice in den BK is van de kloten zenne. Al bijna 30min aant wachten, en als ik ga horen... ja, het komt af..

Ondertussen zien we iedereen na ons bediend worden..
Je hebt mss de enige burger die vers bereid wordt besteld en de andere krijgen de warmgehoude burgers van deze middag ;)

Er is maandagavond iets in mijn rug geschoten, waardoor ik er al 2 dagen bijloop als een bompa van 80. en mijn bureaujob lijkt het eerder erger dan beter te maken :(

Onlangs ook gehad. Gaat toch een weekje duren. Proberen van toch zo vaak mogelijk te bewegen, maar niets forceren. En de volgende 5 weken vermijden van rare bewegingen te maken of je kan terug prijs hebben.

Ik ben sindsdien core oefeningen beginnen doen en ik kan het iedereen aanraden.

Onlangs ook gehad. Gaat toch een weekje duren. Proberen van toch zo vaak mogelijk te bewegen, maar niets forceren. En de volgende 5 weken vermijden van rare bewegingen te maken of je kan terug prijs hebben.

Ik ben sindsdien core oefeningen beginnen doen en ik kan het iedereen aanraden.
Autch 5 weken :( zal maar eens naar de dokter gaan dan om te horen wat ik allemaal mag doen, want ik ben aan het trainen voor een 10miles + ik moet mijn bouw nog wat afwerken.

Autch 5 weken :( zal maar eens naar de dokter gaan dan om te horen wat ik allemaal mag doen, want ik ben aan het trainen voor een 10miles + ik moet mijn bouw nog wat afwerken.

Ik heb na 2 weken terug beginnen sporten. Gewoon opletten dat je geen draaibewegingen maakt met je romp. Want de pijn zal wel weg zijn, maar dat maakt het juist een beetje gevaarlijk. Eigenlijk is zoiets hetzelfde als een verzwikte voet.

Die bouw zou ik toch proberen enkele weken te laten liggen als het zwaar werk is.

Toch maar goed opletten en zeker niet forceren. Ik heb mijne rug eigenlijk geruineerd met mijne bouw: 3 hernia's in mijn onderrug waarvan er eentje zorgt voor uitstraling naar mijn linkerbeen. Ik heb máánden rugschool gedaan. Ondertussen ben ik gestopt (eigenlijk raden ze aan om dat levenslang 1x/week te blijven doen in 'onderhoud' maar goed) maar ik probeer wel regelmatig nog de stretch en core oefeningen van de rugschool te doen thuis + regelmatig sporten (fietsen) helpt mij ook enorm. Als de spieren opgewarmd zijn voelt het toch allemaal wat minder stroef aan.

Uitstelgedrag ten top sinds gisteren.
Al anderhalve dag verlof om en nog niet de helft gedaan van wat ik allemaal wou doen.
En nu ga ik even verder het internet afschuimen voor nutteloze maar grappige filmpjes.

Gmail/phone...

Zit nu al weken te jagen op een ticketje te scoren via TICKETSWAP hun dienst, sta op de wachtlijst,
maar telkens ik een mail krijg van beschikbare tickets, ben ik al weer te laat.

Zal ook wel aan gmail liggen, vaak krijg ik pas 1 uur na de mail, melding op mijn telefoon !!! Hoe kan ik er voor zorgen dat dit sneller gaat?

Soit, in elk geval ook eens de ticketswap APP installeren. Daar zal ik zowiezo wel sneller melding van krijgen denk ik.

Goeie chiropractor zoeken. Oefeningen doen.

Ik sukkelde al heel m'n leven met een rug/nek waar om de x-aantal tijd wat in schoot. Ik ben daar zo goed als vanaf.

De smeerkaasjes van La Vache Qui Rit. In Frankrijk zijn die wat anders van samenstelling, beter van smaak (wordt mij gezegd, ik eet ze zelf niet) dus brengen we die mee van daar. Maar die Franse LVQR’s zijn precies gemaakt met het principe ‘ah, vous voulez smeerkaas? Allors vous allez travailleren voor uwe smeerkaas!’ In dat die ducking rode draadjes om die ducking kazekes open te krijgen altijd afbreken (en ik ben echt niet hardhandig) of scheef trekken en je dus een driehoekje met een piepgat in handen hebt, waar je die kaas mag gaan uit-negotiëren. Principe Goudkuipje zou handig zijn, gewoon minipotjes. Maar neen. Driehoekjes. Moi, l’autre vache, ne rit pas.

Gmail/phone...

Zit nu al weken te jagen op een ticketje te scoren via TICKETSWAP hun dienst, sta op de wachtlijst,
maar telkens ik een mail krijg van beschikbare tickets, ben ik al weer te laat.

Zal ook wel aan gmail liggen, vaak krijg ik pas 1 uur na de mail, melding op mijn telefoon !!! Hoe kan ik er voor zorgen dat dit sneller gaat?

Soit, in elk geval ook eens de ticketswap APP installeren. Daar zal ik zowiezo wel sneller melding van krijgen denk ik.

Om tickets te kunnen scoren via Ticketswap moet ge idd gewoon de app installeren + push notificaties aanzetten, als ge gaat werken via mail gaat ge idd veel te laat kunnen reageren. Bij concerten waar de vraag naar tickets zeer groot is, denk ik dat het soms echt een kwestie van binnen een paar seconden reageren is.

Mijn externe harde schijf verschijnt niet, nochtans hoor ik hem draaien. Dan maar continu in- en uitpluggen en van USB kanaal veranderen tot die eindelijk aanspringt zeker? Of is dat niet zo gezond? Omdat ik een MBP heb moet ik dat doen via zo'n usb-station, zal er ook wel mee te maken hebben. Binnenkort ga ik een SSD bestellen, hopelijk kan ik die wel rechtstreeks inpluggen.

Mijn externe harde schijf verschijnt niet, nochtans hoor ik hem draaien. Dan maar continu in- en uitpluggen en van USB kanaal veranderen tot die eindelijk aanspringt zeker? Of is dat niet zo gezond? Omdat ik een MBP heb moet ik dat doen via zo'n usb-station, zal er ook wel mee te maken hebben. Binnenkort ga ik een SSD bestellen, hopelijk kan ik die wel rechtstreeks inpluggen.
Constant power cycle is idd niet goed voor technologie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan