Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mercie en proficiat als gij het zijt😁
Helaas!
Vanessa Chinitor is een naam die zonder de tips nu toch echt wel nooit geraden had kunnen worden tenzij ge irl haar nog kent, anders komt die toch nooit in iemands gedachten op. En zelfs de tips die gegeven werden, waren wel echt ver gezocht imo, zelfs bij De Mol zoekt men het nooit ZO ver. :unsure:

Ik had die naam gisteren wel zien passeren in de reacties op het bericht van JoeFM op FB met de tips. Degene die daar die naam liet vallen, moet zich nu toch ook wel redelijk idioot vinden want de kans is groot dat dat voor de nodige inspiratie zorgde bij anderen :laugh:
Ergste van al is dat ik zelf dat ik daardoor dat spoor ook even was gaan checken maar er niet verder inging omdat ze 12e eindigde op EuroSong en in de tips het cijfer 18 zat. :wallbash:

Laatst bewerkt:
Vrijdag een mail van Telenet: op 10/02 onderhoudswerken in je buurt. Cava wel want die dag toch naar kantoor.
Gisteren een mail van Telenet: op 13/02 onderhoudswerken in je buurt. Cava wel want die dag toch ook naar kantoor.
Vandaag een mail van Telenet: op 14/02 onderhoudswerken in je buurt. Cava w.... ah nee, telewerk die dag. :angry::angry:
Alé hopla. Op 15/02 ook onderhoudswerken.

Weer een bloeddruk van 16/9.

Het laatste jaar ben ik daar precies mee op de sukkel. Dokter vond me te jong om al medicatie voor te schrijven. Vrijdag toch maar eens teruggaan.
Godverdomme toch.

Ergernis of heiligschennis. De laatste scheiding van John Cleese was eentje met een belachelijk vonnis, echt, lees het na en inderdaad, ze hebben die man in ‘t zak gezet. De ‘Alimony Tour’ was dus begrijpelijk en zelfs plezant gevonden. Maar. Máár. Zelfs dat is geen enkel excuus voor een reboot van Fawlty Towers. No touchy. Zelfs al is Rob Reiner mee, die talent heeft, nó touchy.

Er is maandagavond iets in mijn rug geschoten, waardoor ik er al 2 dagen bijloop als een bompa van 80. en mijn bureaujob lijkt het eerder erger dan beter te maken :(

Gisteren en eergisteren ziek thuis. Gisteren op gelet dak genoeg rustte omdat ik vandaag terug moest werken. Ik ben dus nog altijd doodmoe. Gisterenavond ook in slaap gevallen in de zetel, en daarna wakker gelegen in bed natuurlijk.

Gisteren en eergisteren ziek thuis. Gisteren op gelet dak genoeg rustte omdat ik vandaag terug moest werken. Ik ben dus nog altijd doodmoe. Gisterenavond ook in slaap gevallen in de zetel, en daarna wakker gelegen in bed natuurlijk.
Hier ook weer van dat. De kinderen waren vorige week ziek (bij de jongste was zowat de helft van de klas thuis), waarop ook mijn sinussen weer begonnen op te spelen. Sinussen zijn nu beter, maar nu loop ik te hoesten...

Hier ook weer van dat. De kinderen waren vorige week ziek (bij de jongste was zowat de helft van de klas thuis), waarop ook mijn sinussen weer begonnen op te spelen. Sinussen zijn nu beter, maar nu loop ik te hoesten...
Ja het is mijn 2e keer al dit jaar. De 2e week van januari bronchitis samen met de kleine, nu dit. De spieren in mijn borst doen precies nog zeer van vorige keer dus dat hoesten is wreed plezant nu (y)
De kleine heeft ondertussen ook bijna geen stem meer vandaag.

Niezen wanneer je explosieve diarree hebt?
Zoals in Hall Pass?

68DmO.gif

Het is gewoon ook soms de neerbuigende toon waarop er gecommuniceerd wordt. Je krijgt dan de schoolrekening aan via email en nog geen 5 minuten later al een Smartschool notificatie zo van "Zeg @Cattadelic we hebben de schoolrekening verstuurd, vergeet niet te betalen hè!!"
Ik zou dan zo laat mogelijk betalen, want zo ben ik dan. Ik erger mij rot, aan zo'n berichten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan