Lobmans
Well-known member
Die verdomde "lach van joe" mag eens gaan geraden worden
Ik zal m'n best doen, speciaal voor u (en ook wel voor die + 26.500 euro)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die verdomde "lach van joe" mag eens gaan geraden worden
Mercie en proficiat als gij het zijtIk zal m'n best doen, speciaal voor u (en ook wel voor die + 26.500 euro)

Probleem opgelostDie verdomde "lach van joe" mag eens gaan geraden worden

Je had dit sneller moeten posten.Die verdomde "lach van joe" mag eens gaan geraden worden
Helaas!Mercie en proficiat als gij het zijt![]()

Alé hopla. Op 15/02 ook onderhoudswerken.Vrijdag een mail van Telenet: op 10/02 onderhoudswerken in je buurt. Cava wel want die dag toch naar kantoor.
Gisteren een mail van Telenet: op 13/02 onderhoudswerken in je buurt. Cava wel want die dag toch ook naar kantoor.
Vandaag een mail van Telenet: op 14/02 onderhoudswerken in je buurt. Cava w.... ah nee, telewerk die dag.![]()
Hier ook weer van dat. De kinderen waren vorige week ziek (bij de jongste was zowat de helft van de klas thuis), waarop ook mijn sinussen weer begonnen op te spelen. Sinussen zijn nu beter, maar nu loop ik te hoesten...Gisteren en eergisteren ziek thuis. Gisteren op gelet dak genoeg rustte omdat ik vandaag terug moest werken. Ik ben dus nog altijd doodmoe. Gisterenavond ook in slaap gevallen in de zetel, en daarna wakker gelegen in bed natuurlijk.
Ja het is mijn 2e keer al dit jaar. De 2e week van januari bronchitis samen met de kleine, nu dit. De spieren in mijn borst doen precies nog zeer van vorige keer dus dat hoesten is wreed plezant nuHier ook weer van dat. De kinderen waren vorige week ziek (bij de jongste was zowat de helft van de klas thuis), waarop ook mijn sinussen weer begonnen op te spelen. Sinussen zijn nu beter, maar nu loop ik te hoesten...

Of zoals ik gisteren, niezen als ge net een slok water in je mond hebt. Tip: niet proberen inhouden, dat doet pijn.Niezen tijdens het pissen.
Niezen als je net een stuk komkommer aan het knabbelen bent. Die stukjes bleken net zacht genoeg om in de neusholte geniesd te worden maar doet geen deugd om eruit te snuiten.Of zoals ik gisteren, niezen als ge net een slok water in je mond hebt. Tip: niet proberen inhouden, dat doet pijn.
Niezen wanneer je explosieve diarree hebt?Ik voel een niestraumatopic opkomen.
Of iemand die u doet lachen als je net een slok gedronken hebt. Witte wijn door de neus is niet fijn en Cola prikt te hard.Of zoals ik gisteren, niezen als ge net een slok water in je mond hebt. Tip: niet proberen inhouden, dat doet pijn.
Ik zou dan zo laat mogelijk betalen, want zo ben ik dan. Ik erger mij rot, aan zo'n berichten.Het is gewoon ook soms de neerbuigende toon waarop er gecommuniceerd wordt. Je krijgt dan de schoolrekening aan via email en nog geen 5 minuten later al een Smartschool notificatie zo van "Zeg @Cattadelic we hebben de schoolrekening verstuurd, vergeet niet te betalen hè!!"