Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vooral triestig dat alle clichés van relaties met iemand uit een arm land hier boven komen: vreemdgaan naar believen, behandelt als meid, poetsvrouw, kokkin en seksslavin, met dan nog eens een totaal gebrek aan respect er bovenop.

En de keuze is dat ondergaan, misschien nog regelmatig wat geld naar familie sturen of vertrekken en terug naar armoede. Dus dan rest hem bedanken op haar blote knietjes omdat hij toch zo goed voor haar is. Terwijl de gemiddelde cavia of kanarie meer liefde krijgt.
Mijn cavia zet zich tenminste niet direct recht.

Mijn vriendin toch ook een klein ergernisje zonet. Opt wc en in de badkamer laat ik haar gerust, ga geen (domme) dinge vragen etc, zolang het niet brand kan het wel wachten.

Maar nu ga ik me zonet douchen.
1. Ik sta onder de douche, komt ze de badkamer binnen "mama belt net en vraagt of wij dag x mee kunnen gaan eten"
-> weet ik toch niet schat, ik heb hier geen agenda bij me :unsure:
2. Ik kom uit de douche, badkamerdeur open dus koude lucht
"Ja ik ben men sporttas voor morgen al aan het maken"
3. Ik pak mijn baardtrimmer
"Mag ik nog even in de schuif, wat spullen nemen." Nu staat er deo, kam, make-up tasje op de pompenbak
4. Ik wil mij scheren en pak de scheerzerp
"Mag ik nog snel mijn haar kammen en föhnen? anders moet ik met natte haren gaan slapen"

En voor iemand iets zegt van pauper. Onze 2e badkamer is under construction :oi22:
Iemand die vroeger gaat slapen dan ik. :love:

Wat een wonderbaarlijke thread is dat hier feitelijk . Dat wisselt hier tussen berichten over het opkuisen van de kwakskes van Trump en de fight skills van JCVD vs Steven Seagal. Love it 👍.

Zwaar overslapen op de dag voor de demo-dag, het lichaam wil precies duidelijk maken meer te slapen.
Helft van de collega's zijn ziek en teamleed is op vakantie.

Jezus man, ik weet dat je mij geblokkeerd hebt (en ik beschouw dat als een eer om eerlijk te zijn) omdat je als een kind een bericht hebt gestuurd dat je dat hebt gedaan en dat je dit toch niet leest, maar wat een Matroesjka's vibes krijg ik toch altijd bij het lezen van posts over jou en je vrouw.
Ik kon het nooit benoemen hoe ik me voelde, maar dat moet het zowat zijn. Dat of een boer Joël vibe.

mijn nieuwe ergernis is dat er nog steeds niemand heeft gereageerd op mijn vraag :( En we zijn al donderdag. Tis voor zaterdag hé, mensen!
(nu wil ik eens met mijn vrouwtje gaan shoppen en ik krijg geen hulp)
Ik wil ook geen nieuwe thread starten, want dan krijg ik weer het verwijt dat ik teveel zou trollen.

En dan maar weer afgeven dat ik mijn vrouwtje niet goed behandel, komaan he zeg.... ok ik heb wat overdreven met woordkeuze's zoals protocol, maar is da nu zo erg dat ik mij eerst ga afspoelen, en zij 30 seconden laat wachten?
om dan af te komen met "aan de ketting" , "seks slavin", en "krijgt enkel de restjes aan tafel" .... Doe eens normaal hé, overdrijven zit diep ingebakken bij de mens precies!

Ooit draai ik de bak in voor de driedubbele moord op dat irritant koppel en hun kutkleine van hierboven :sop:
Met hun fucking lawaai ganse dagen. Als het hun schijtmuziek niet is, is het wel hele tijd rondlopen en vanalles op de grond gooien.

Had ik betere keuzes gemaakt in mijn leven woonde ik niet in een appartement so I can only blame myself.

Mijn vriendin toch ook een klein ergernisje zonet. Opt wc en in de badkamer laat ik haar gerust, ga geen (domme) dinge vragen etc, zolang het niet brand kan het wel wachten.

Maar nu ga ik me zonet douchen.
1. Ik sta onder de douche, komt ze de badkamer binnen "mama belt net en vraagt of wij dag x mee kunnen gaan eten"
-> weet ik toch niet schat, ik heb hier geen agenda bij me :unsure:
2. Ik kom uit de douche, badkamerdeur open dus koude lucht
"Ja ik ben men sporttas voor morgen al aan het maken"
3. Ik pak mijn baardtrimmer
"Mag ik nog even in de schuif, wat spullen nemen." Nu staat er deo, kam, make-up tasje op de pompenbak
4. Ik wil mij scheren en pak de scheerzerp
"Mag ik nog snel mijn haar kammen en föhnen? anders moet ik met natte haren gaan slapen"

En voor iemand iets zegt van pauper. Onze 2e badkamer is under construction :oi22:
Herkenbaar..
Maar hier doen vrouw, 3 kinderen en kat zulke dingen.

Als ik op het toilet zit of onder de douche sta is dat voor iedereen het signaal om mij te komen lastig vallen met vanalles en nog wat

Mensen die tegen mij willen praten terwijl ik op het toilet zit moet wel mijn grootste pet peeve ooit zijn.
Je bent duidelijk geen ouder. 😬
Hier laat de hond me vaak zelfs niet met rust, staat die te janken in de living omdat hij niet mee mag. :unsure:
Ik doe zelfs geen deuren meer dicht van het toilet of de badkamer, ik word toch altijd gestoord. 🙈

Je bent duidelijk geen ouder. 😬
Hier laat de hond me vaak zelfs niet met rust, staat die te janken in de living omdat hij niet mee mag. :unsure:
Ik doe zelfs geen deuren meer dicht van het toilet of de badkamer, ik word toch altijd gestoord. 🙈
Zou bij mij echt niet gaan. Naar het toilet gaan op het werk is voor mij echt al een giga drama. Niks dat ik ongemakkelijker vind dan naar het toilet gaan als er ander volk rondloopt, laat staan dat er iemand tegen mij zou babbelen :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan