Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt.In zijn jonge jaren was Seagal juist wel the Martial artist. Had zelfs de leiding over een aikido dojo in Japan. Nu is hij vooral bullshit ja.
Seagal was bodyguard en een project van een producer die beweerde dat hij van iedereen een ster kon maken. Vandaar dat we met hem opgescheept zitten.
Vandamme kon mee op de 80/90 actiehelden trein springen, maar heeft inderdaad geen echte blockbusters op zijn naam staan. Maar wel films met een hoog aanzien binnen het genre
Ik ga altijd strike met Seagal zijn demonstraties.
Gebouwd gelijk een cantouloupe, wat zwaaien met zijn armkes en zo zijn tegenstander op de grond werken. Gotta love it.

cantouloupe
Ik begrijp niet hoe jij getrouwd bent geraakt en blijft, maar bon, elk zijn meug. Maar als je alle kuis protocols zo goed kent, dan blijft ‘wat je zelf doet, doe je beter’ een goed motto.Mijn vrouw is poetsvrouw/helpend keukenpersoneel.
Maar ik vraag mij toch echt af, hoe ze op haar werk dan poetst, want thuis is dat toch soms vaak om je de haren uit het hoofd te grijpen.
Dit weekend bv. Na onze vrijpartij hebben wij een standaard protocol:
Ik ga eerst naar de douche, verfris mij. Ondertussen wacht mn vrouw plat op het bed, en als ik terug ben is het aan haar.
Nee ze had weer eens rechtop gezeten in afwachting wat met haar gsm bezig zijn...
Ik kom terug uit de badkamer, mevrouw haar beurt dus. Zie ik daar een vuile vlek "man juice" die blijkbaar uit haar is gelopen tijdens het rechtzitten.
Ik roep haar om dit op te kuisen, komt ze met een droog wc papiertje af en probeert dat uit het laken te wrijven
Ik toon haar dat ze dat met een nat washandje veel beter kan doen, en dat dat mooi uitgewassen is zo.
Gisteren dan: ik ben mijn tanden aan het poetsen, en ze staat naast me als ze haar glazen make up ding van de rituals laat vallen (waarom zit zoiets in glas, en niet in plastiek vraag ik me af).
Naast mijn blote voeten allemaal scherven! Ze begint die 1 voor 1 te zoeken en op te rapen. Ik zeg nee hé, neem de stofzuiger en zuig meteen alles weg. In de badkamer lopen we zoveel met onze blote voeten, zelfs de kleinste scherven kunnen akelige wondes veroorzaken.
En zo kan ik blijven voorbeelden geven. Allee kuisen , das toch iets universeels, door de landsgrenzen heen. Ik snap het niet.
Heb jij dan geen 2 douches of douche en bad, pauperke?Na onze vrijpartij hebben wij een standaard protocol:
Ik ga eerst naar de douche, verfris mij. Ondertussen wacht mn vrouw plat op het bed, en als ik terug ben is het aan haar.
Ja eigenlijk wel, bad én douche.Heb jij dan geen 2 douches of douche en bad, pauperke?
Misschien is het beter om de ketting van je vrouw los te maken en een sekspop te kopen? Die blijft mooi plat liggen.Mijn vrouw is poetsvrouw/helpend keukenpersoneel.
Maar ik vraag mij toch echt af, hoe ze op haar werk dan poetst, want thuis is dat toch soms vaak om je de haren uit het hoofd te grijpen.
Nee ze had weer eens rechtop gezeten in afwachting wat met haar gsm bezig zijn...
Ik kom terug uit de badkamer, mevrouw haar beurt dus. Zie ik daar een vuile vlek "man juice" die blijkbaar uit haar is gelopen tijdens het rechtzitten.
Ik roep haar om dit op te kuisen, komt ze met een droog wc papiertje af en probeert dat uit het laken te wrijven
Ik toon haar dat ze dat met een nat washandje veel beter kan doen, en dat dat mooi uitgewassen is zo.
Gisteren dan: ik ben mijn tanden aan het poetsen, en ze staat naast me als ze haar glazen make up ding van de rituals laat vallen (waarom zit zoiets in glas, en niet in plastiek vraag ik me af).
Naast mijn blote voeten allemaal scherven! Ze begint die 1 voor 1 te zoeken en op te rapen. Ik zeg nee hé, neem de stofzuiger en zuig meteen alles weg. In de badkamer lopen we zoveel met onze blote voeten, zelfs de kleinste scherven kunnen akelige wondes veroorzaken.
En zo kan ik blijven voorbeelden geven. Allee kuisen , das toch iets universeels, door de landsgrenzen heen. Ik snap het niet.
Ja ik ga een beetje speciaals condooms kopen en dragen, omdat zij alles laat lopenof doe een rubber aan. Jesus man.

Ja ik ga een beetje speciaals condooms kopen en dragen, omdat zij alles laat lopen
en jij gaat wellicht elke dag met je laarzen aan gaan werken, voor het geval er een overstroming zou gebeuren? Jesus man.
Maak eens niet alles zo moeilijk.Ja ik ga een beetje speciaals condooms kopen en dragen, omdat zij alles laat lopen
en jij gaat wellicht elke dag met je laarzen aan gaan werken, voor het geval er een overstroming zou gebeuren? Jesus man.
Misschien wel de beste, en meest leuke oplossing. Applausje!Of kom gewoon klaar in haar mond.
Ja ik had het idd wel over vandaag. Kan best zijn dat hij vroeger een martial artist was, maar als je bv naar JCVD kijkt, die is nog altijd gespierd, lenig, en kan u nog altijd ne roundhouse kick geven dat uw onderkaak er af valt.In zijn jonge jaren was Seagal juist wel the Martial artist. Had zelfs de leiding over een aikido dojo in Japan. Nu is hij vooral bullshit ja.
Seagal was bodyguard en een project van een producer die beweerde dat hij van iedereen een ster kon maken. Vandaar dat we met hem opgescheept zitten.
Vandamme kon mee op de 80/90 actiehelden trein springen, maar heeft inderdaad geen echte blockbusters op zijn naam staan. Maar wel films met een hoog aanzien binnen het genre
Los van vlekken op je laken maar het is wel best voor haar gezondheid (ze heeft dat dus ook, é, een vrouw is een mens) dat ze zo snel mogelijk na uw bijdrage naar het toilet gaat. Alles van bacterie geen tijd geven om te settelen. Ik zou dat toch eerst ‘toelaten’. Tenzij jij zodanig blijft druipen dat het echt een issue is, maar da’s eerder dokter ipv douche dan.Misschien wel de beste, en meest leuke oplossing. Applausje!
Of is Eddy Wally de Seagal van de sjakosjenwereld?Seagal is een beetje de Eddy Wally van de martial arts wereld.
zeveraar.Seagal is een beetje de Eddy Wally van de martial arts wereld.
Jezus man, ik weet dat je mij geblokkeerd hebt (en ik beschouw dat als een eer om eerlijk te zijn) omdat je als een kind een bericht hebt gestuurd dat je dat hebt gedaan en dat je dit toch niet leest, maar wat een Matroesjka's vibes krijg ik toch altijd bij het lezen van posts over jou en je vrouw.Mijn vrouw is poetsvrouw/helpend keukenpersoneel.