Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor wie nog een bewijsje wil dat JCVD echt wel een ster is.

In aflevering 3 van seizoen 2 van Cobra Kai, Netflixserie en spinoff van The Karate Kid films, heeft Johnny Lawrence, één van de hoofdrolspelers, voor het eerst een laptop. En wat zoekt hij zowat als eerste op op het internet (na wat knappe vrouwen...): Bloodsport en Jean-Claude Van Damme. Boem. :clap:

Wel heel erg toevallig dat ik dat net nu zie op TV, moest wel glimlachen.
Als een acteur een ster is omdat ze in een aflevering van een serie eens zijn naam/de naam van een film droppen, dan denk ik dat er véél sterren rondlopen die bijna niemand kent hoor.

JCVD is toch ook gewoonweg geen A-tier acteur. Dat is weggelegd voor pakweg een Tom Cruise, die nog steeds blockbuster hits haalt. JCVD is bekend maar heeft eigenlijk nooit echt een blockbuster hit gehad.

Nuja, wel een beetje vreemd dat ze hem op StuBru zo benoemen. Meestal zijn wij Belgen expert om middelmatigheid voor te doen als iets exceptioneel. Anders weet ik niet waarom mijn 7 uur nieuws werd onderbroken door een kwartier gelul over Close. Om binnen 2 maand na de uitreiking weer 20 minuten gelul te krijgen hoe de film “net naast de prijzen greep”.

Want verliezen, dat kennen we niet. Maar ernaast grijpen des te meer.

JCVD is toch ook gewoonweg geen A-tier acteur. Dat is weggelegd voor pakweg een Tom Cruise, die nog steeds blockbuster hits haalt. JCVD is bekend maar heeft eigenlijk nooit echt een blockbuster hit gehad.

Nuja, wel een beetje vreemd dat ze hem op StuBru zo benoemen. Meestal zijn wij Belgen expert om middelmatigheid voor te doen als iets exceptioneel. Anders weet ik niet waarom mijn 7 uur nieuws werd onderbroken door een kwartier gelul over Close. Om binnen 2 maand na de uitreiking weer 20 minuten gelul te krijgen hoe de film “net naast de prijzen greep”.

Want verliezen, dat kennen we niet. Maar ernaast grijpen des te meer.
Goh, eerlijk gezegd zijn Belgen (op de media na, soms dan) toch altijd de eersten om op andere Belgen te kappen hoor.

Goh, eerlijk gezegd zijn Belgen (op de media na, soms dan) toch altijd de eersten om op andere Belgen te kappen hoor.
Klopt, met “wij Belgen” bedoelde ik inderdaad alles dat met de media te maken heeft. Want laten we eerlijk zijn, het Belgische media landschap is nog een grotere circle jerk dan pol & actua. :unsure:

Mijnen oudsten.
De jongste is nu twee dagen thuis geweest met zware hoest. En dat het niet leuk is als je broertje mag thuis zijn en jij niet, dat snap ik. Maar ik ging net nummer 1 instoppen en hij zag er ongeveer zo uit: 👇🏻

call-in-sick-pretend-to-be-sick.gif

Poetsvrouw ziek, vervangster die nauwelijks wat heeft gedaan en zelfs een uur langer hier is geweest. Echt geen zin om daarvoor te betalen.

Mijn vrouw is poetsvrouw/helpend keukenpersoneel.
Maar ik vraag mij toch echt af, hoe ze op haar werk dan poetst, want thuis is dat toch soms vaak om je de haren uit het hoofd te grijpen.

Dit weekend bv. Na onze vrijpartij hebben wij een standaard protocol:
Ik ga eerst naar de douche, verfris mij. Ondertussen wacht mn vrouw plat op het bed, en als ik terug ben is het aan haar.
Nee ze had weer eens rechtop gezeten in afwachting wat met haar gsm bezig zijn...
Ik kom terug uit de badkamer, mevrouw haar beurt dus. Zie ik daar een vuile vlek "man juice" die blijkbaar uit haar is gelopen tijdens het rechtzitten.
Ik roep haar om dit op te kuisen, komt ze met een droog wc papiertje af en probeert dat uit het laken te wrijven :wtf:
Ik toon haar dat ze dat met een nat washandje veel beter kan doen, en dat dat mooi uitgewassen is zo.

Gisteren dan: ik ben mijn tanden aan het poetsen, en ze staat naast me als ze haar glazen make up ding van de rituals laat vallen (waarom zit zoiets in glas, en niet in plastiek vraag ik me af).
Naast mijn blote voeten allemaal scherven! Ze begint die 1 voor 1 te zoeken en op te rapen. Ik zeg nee hé, neem de stofzuiger en zuig meteen alles weg. In de badkamer lopen we zoveel met onze blote voeten, zelfs de kleinste scherven kunnen akelige wondes veroorzaken.

En zo kan ik blijven voorbeelden geven. Allee kuisen , das toch iets universeels, door de landsgrenzen heen. Ik snap het niet.

Maar ik vraag mij toch echt af, hoe ze op haar werk dan poetst, want thuis is dat toch soms vaak om je de haren uit het hoofd te grijpen.

Ik ga eerst naar de douche, verfris mij. Ondertussen wacht mn vrouw plat op het bed, en als ik terug ben is het aan haar.
Nee ze had weer eens rechtop gezeten in afwachting wat met haar gsm bezig zijn...
Ik kom terug uit de badkamer, mevrouw haar beurt dus. Zie ik daar een vuile vlek "man juice" die blijkbaar uit haar is gelopen tijdens het rechtzitten.
Ik roep haar om dit op te kuisen, komt ze met een droog wc papiertje af en probeert dat uit het laken te wrijven :wtf:
Ik toon haar dat ze dat met een nat washandje veel beter kan doen, en dat dat mooi uitgewassen is zo.

Gisteren dan: ik ben mijn tanden aan het poetsen, en ze staat naast me als ze haar glazen make up ding van de rituals laat vallen (waarom zit zoiets in glas, en niet in plastiek vraag ik me af).
Naast mijn blote voeten allemaal scherven! Ze begint die 1 voor 1 te zoeken en op te rapen. Ik zeg nee hé, neem de stofzuiger en zuig meteen alles weg. In de badkamer lopen we zoveel met onze blote voeten, zelfs de kleinste scherven kunnen akelige wondes veroorzaken.

En zo kan ik blijven voorbeelden geven. Allee kuisen , das toch iets universeels, door de landsgrenzen heen. Ik snap het niet.
Pas uw protocol aan zodat madam eerst de overtollige manjuice kan kwijtspelen voor dat gij in de douche kruipt?

Pas uw protocol aan zodat madam eerst de overtollige manjuice kan kwijtspelen voor dat gij in de douche kruipt?
Daar heb ik ook al aan gedacht, maar als ik eerst ga ben ik vrij snel wel terug opgefrist.
Terwijl zij veel meer tijd nodig heeft. Vandaar dan ook de logische keuze dat ik snel als eerste ga.
Maar je hebt een punt.

Romantisch zo seksprotocollen.

Maar als oplossing van je probleem: maak haar ketting wat korter, dan kan ze niet recht zitten. Probleem opgelost.

Tis uw juice? Gij kunt dat opruimen dan?

Seagal is vooral martial artist in bullshito. Ge moet die eens bekijken in de monstraties. Plaatsvervangende schaamte.
In zijn jonge jaren was Seagal juist wel the Martial artist. Had zelfs de leiding over een aikido dojo in Japan. Nu is hij vooral bullshit ja.

Seagal was bodyguard en een project van een producer die beweerde dat hij van iedereen een ster kon maken. Vandaar dat we met hem opgescheept zitten.

Vandamme kon mee op de 80/90 actiehelden trein springen, maar heeft inderdaad geen echte blockbusters op zijn naam staan. Maar wel films met een hoog aanzien binnen het genre

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan