Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok ja. Maar nu is het steevast een vrolijke stem met boodschappen zoals "Ja, ik sta al een uur in de file, maar het is hier superleuk dankzij jullie! Woohoo!"

Naar zo iemand ze toch hard zoeken? Ik ken echt niemand die zo overdreven vrolijk in de file zit.
Selecteren die zichzelf niet door naar de radio te bellen? Ik heb daar alleszins geen zin in. Een vriendin van mij is zo'n fan van Q-music, of was dat vroeger, die ook altijd belde voor allerhande concerttickets. Die is verschillende keren op de radio geweest, dus ik vermoed dat het aantal mensen dat daaraan meedoet eerder beperkt is.

En dan is de vraag nog of die zaken allemaal live zijn, ik weet dat zo niet.

Selecteren die zichzelf niet door naar de radio te bellen? Ik heb daar alleszins geen zin in. Een vriendin van mij is zo'n fan van Q-music, of was dat vroeger, die ook altijd belde voor allerhande concerttickets. Die is verschillende keren op de radio geweest, dus ik vermoed dat het aantal mensen dat daaraan meedoet eerder beperkt is.

En dan is de vraag nog of die zaken allemaal live zijn, ik weet dat zo niet.
De vraag is eerder, wil je daar nog mee bevriend zijn :unsure:

maar to the point: JCVD ís toch gewoon een B-Acteur? welke triple A blockbuster heeft die in mee gespeeld?
Nu wel, maar vroeger absoluut niet.
Er is zelfs een aflevering van Friends waarbij Monica/Rachel starstruck waren toen ze hem zagen. En Friends was/is nu toch ook redelijk populair...

In verband met radio:
Ik luister graag naar 'Sven en Anke' op Joe 's morgens, 'Nieuwe feiten' 's middags en op zaterdag 'de rechtvaardige rechters'.
Anders is het hier ook Spotify. :tongue:

Hier De Tijdloze en Radio 1, vroeger ook soms Nostalgie of Joe omdat ze best goede muziek speelden, maar daar wordt ook teveel fake enthousiast tussen de muziek geneuzeld naar mijn goesting.
Is dat tegenwoordige niet op elke zender -buiten Radio 1 of Klara?

"Wat ben JIJ aan het doen? Laat het ons weten via de telefoon of stuur een berichtje in de epp"
...
"En we hebben Kenjindro aan de lijn. Kenjindro, wat ben jij aan het doen om half vijf in de middag?"
"Hawel ja, ik sta in de file op de E313"
"Wauw supermegageweldig. *speelt fokking irritant geluidseffect af* Kenjindro, welk liedje wil je horen?"
"Ja doe mij maar nog-grijzer-dan-een-bus-bejaarden-met-een-grijze-jas-op-een-regenachtige-herfstdag gedraaid kutnummer uit de nieuwste Mega Top Hits 40 #54696545646"
" *speelt fokking irritant geluidseffect af* Super, dat gaan we direct doen. *speelt fokking irritant geluidseffect af* "

Sterf! :puke:

Het enige positieve aan stubru, is hun camping belgica tijdens zomermaanden. Danku Jeroen, voor de rest trekt het op geen ouwe slets.
Classic 21 hier op latere uurtjes, oftwel Radio1. Maar daar is hun programma tussen 18u & 19u (dacht ik?) ook precies praatprogramma over de meest slaapverwekkende onderwerpen geworden

Ik zal het op mijne leeftijd steken

Is dat tegenwoordige niet op elke zender -buiten Radio 1 of Klara?

"Wat ben JIJ aan het doen? Laat het ons weten via de telefoon of stuur een berichtje in de epp"
...
"En we hebben Kenjindro aan de lijn. Kenjindro, wat ben jij aan het doen om half vijf in de middag?"
"Hawel ja, ik sta in de file op de E313"
"Wauw supermegageweldig. *speelt fokking irritant geluidseffect af* Kenjindro, welk liedje wil je horen?"
"Ja doe mij maar nog-grijzer-dan-een-bus-bejaarden-met-een-grijze-jas-op-een-regenachtige-herfstdag gedraaid kutnummer uit de nieuwste Mega Top Hits 40 #54696545646"
" *speelt fokking irritant geluidseffect af* Super, dat gaan we direct doen. *speelt fokking irritant geluidseffect af* "

Sterf! :puke:
Mijn ergernis is nu dat om dat geluidseffect van 4 seconden te horen er eerst reclame getoond wordt van 6 seconden.

Nu wel, maar vroeger absoluut niet.
Er is zelfs een aflevering van Friends waarbij Monica/Rachel starstruck waren toen ze hem zagen. En Friends was/is nu toch ook redelijk populair...
Dat was het eerste seizoen he. Toen ze dat opnamen, was Friends nog onbekend

Eigenlijk is dat ook een geweldige ergernis van mij over mensen in de media tout court.

Die lijken alles en iedereen maar geweldig te vinden. Elk liedje, elk programma, elke acteur, zanger of presentator,... alles en iedereen is wauw en cool en sympa en ne maat en...

Dat bestaat freaking niet, iemand die alles en iedereen geweldig vindt. :eviltongue:

Die moeten toch ook af en toe met een BV aan tafel zitten waarvan die denken "fuck zeg, op die zijne kutkop kan ik nu eens echt niet kijken"? Of een liedje waarvan die denken "ja nee, dit schijtnummer mag voor mijn part de vuilbak in"? Niemand is zo positief over alles en iedereen.

Hoe verfrissend zou het toch niet zijn, een BV, presentator, muzikant, acteur of whatever die eens echt zijn gedacht zegt over de dingen.

Dat was het eerste seizoen he. Toen ze dat opnamen, was Friends nog onbekend
Euh, dat was in het 2de seizoen én een aflevering waar ook Julia Roberts, een absolute A-lister, in meespeelde.

Begin jaren 90, net na Kickboxer en Bloodsport, was JCVD echt wel een absolute ster in Hollywood. Er zaten wat ondingen bij, maar Timecop, Streetfighter, Double Team, Universal Soldier,... waren echt wel blockbusters toendertijd.

Nadien was zijn ster tanende oa door zijn idioot gedrag, maar ooit stond hij toch echt aan de top, zeker in het actiefilm genre.

maar to the point: JCVD ís toch gewoon een B-Acteur? welke triple A blockbuster heeft die in mee gespeeld

Euh, dat was in het 2de seizoen én een aflevering waar ook Julia Roberts, een absolute A-lister, in meespeelde.

Begin jaren 90, net na Kickboxer en Bloodsport, was JCVD echt wel een absolute ster in Hollywood. Er zaten wat ondingen bij, maar Timecop, Streetfighter, Double Team, Universal Soldier,... waren echt wel blockbusters toendertijd.

Nadien was zijn ster tanende oa door zijn idioot gedrag, maar ooit stond hij toch echt aan de top, zeker in het actiefilm genre.
Wat @stungunner zegt en ook:

Denk niet dat Volvo een simpele 'B acteur' zou kiezen voor zijn reclame.

Veel te lang zitten werken aan een prachtige motivatiebrief om dan te beseffen dat het maximum 1000 karakters mag zijn ipv 1000 woorden.
:') (nog nét niet aan't bleiten)

Laatst bewerkt:
Thee zetten, timer zetten, thee vergeten, nieuwe kop thee zetten, timer zetten, thee vergeten. nieuwe kop thee zetten, timer zetten, thee ophalen wanneer timer gaat, geen zin meer hebben in thee.

Blèten.

Wat JCVD betreft: de A-list dat zijn de grote spelers van het moment, maar het is niet omdat je niet meer op ‘die’ A-list staat dat je direct op de B-list staat. JCVD is nu gewoon een established Hollywood’er, zoals er een heel aantal zijn. Om het over dezelfde serie te hebben: Julia Roberts is nog steeds op die A-lijst maar een Jennifer Aniston (die naar alle geruchten een veel leukere vrouw is in de omgang) dan weer niet, die is gewoon een established celeb.

ok, sorry voor de JCVD-fans hier blijkbaar. Ik was als jonge snotter wel fan zijn films, maar ik vind dat nu geen A-films. Zelfs Street Fighter, waar ik toen zo zot van was (ik had al die kaarten)

Eigenlijk is dat ook een geweldige ergernis van mij over mensen in de media tout court.

Die lijken alles en iedereen maar geweldig te vinden. Elk liedje, elk programma, elke acteur, zanger of presentator,... alles en iedereen is wauw en cool en sympa en ne maat en...

Dat bestaat freaking niet, iemand die alles en iedereen geweldig vindt. :eviltongue:

Die moeten toch ook af en toe met een BV aan tafel zitten waarvan die denken "fuck zeg, op die zijne kutkop kan ik nu eens echt niet kijken"? Of een liedje waarvan die denken "ja nee, dit schijtnummer mag voor mijn part de vuilbak in"? Niemand is zo positief over alles en iedereen.

Hoe verfrissend zou het toch niet zijn, een BV, presentator, muzikant, acteur of whatever die eens echt zijn gedacht zegt over de dingen.
Gunther D. heeft dat eens aan Nik Balthazar geflikt. opgebeld voor zijn reactie op de Code 37 film. On the record was Balthazar heel lovend over de film. Maar Gunther had ook het off-the-record gesprek opgenomen, waarin Balthazar zijn echte mening gaf (spoiler: niet positief), en dat ook uitgezonden.

Heel de BV-wereld verontwaardigd, want hij speelde met de inkomsten van de film. Er moest nu maar eens geen volk naar willen kijken.

sindsdien ben ik ook wel gedegouteerd door heel die media-cultuur. Uw job als reviewer is de fan tonen aan welke films hij zijn geld niet kwijt is, niet het inkomen van crap verzekeren.

Wat JCVD betreft: de A-list dat zijn de grote spelers van het moment, maar het is niet omdat je niet meer op ‘die’ A-list staat dat je direct op de B-list staat. JCVD is nu gewoon een established Hollywood’er, zoals er een heel aantal zijn. Om het over dezelfde serie te hebben: Julia Roberts is nog steeds op die A-lijst maar een Jennifer Aniston (die naar alle geruchten een veel leukere vrouw is in de omgang) dan weer niet, die is gewoon een established celeb.
Voor wie nog een bewijsje wil dat JCVD echt wel een ster is.

In aflevering 3 van seizoen 2 van Cobra Kai, Netflixserie en spinoff van The Karate Kid films, heeft Johnny Lawrence, één van de hoofdrolspelers, voor het eerst een laptop. En wat zoekt hij zowat als eerste op op het internet (na wat knappe vrouwen...): Bloodsport en Jean-Claude Van Damme. Boem. :clap:

Wel heel erg toevallig dat ik dat net nu zie op TV, moest wel glimlachen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan