Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er 13.. Maar wat doe je er dan aan? Buiten paswoorden veranderen.. Al de gegevens hebben ze toch?
In mijn geval is het gmail adres, daar heb ik toch direct het pw van verandert.
Kwestie dat ze niet verder kunnen geraken met dat email adres, aan de zaken kunnen waar dat adres voor gebruikt wordt.

Hoe veel belachelijke borderline zwam topics gaan hier nog gemaakt worden. Het is een kleine ergernis, dus niet alweer op jullie paard gaan zitten, niets persoonlijk ook.

Echt spijtig dat je geen topics kan verbergen. Las dat net in het feedback deel, en begrijp het wel waarom ... teveel performance miserie en bugs anders. Maar verdorie, dat zou handig zijn om al die zever op algemeen es goed te filteren.

Misschien zit ik op het verkeerd forum of ben ik het alweer es grondig beu, of ben ik verkeerd opgestaan. Tis het 2de vandaag, baaldag ! (en k ben het ook een beetje beu)

Laatst bewerkt:
Ooit hier bij ons ook eens een discussie gehad met een nieuwe Hoofdcommissaris die het niet vond kunnen dat ik met de combi tegen 45 per uur geflitst werd. (redelijk veilig kruispunt en ik weet wat ik doe na al die jaren). Ik Reed prioritair naar een café waar een man al 3 mensen had neergestoken.

Ik moest bij hem op bureau komen en kreeg daar een uitbrander dat het not done was dat ik door het rood reed.

Ik ging uiteraard in discussie met de melding dat ze mijn zwaailichten dan maar moeten demonteren. Ik kreeg een waarschuwing in mijn dossier.

Een maand later vroeg hij een ploeg ter plaatse omdat hij uitzonderlijk nog eens buitenkwam en hulp nodig had met een arrestant. Uiteraard Reed ik niet prioritair omdat ik dacht fuck it trek uw plan. Rustig voor elk rood licht gewacht.

Hoe veel belachelijke borderline zwam topics gaan hier nog gemaakt worden. Het is een kleine ergernis, dus niet alweer op jullie paard gaan zitten, niets persoonlijk ook.

Echt spijtig dat je geen topics kan verbergen. Las dat net in het feedback deel, en begrijp het wel waarom ... teveel performance miserie en bugs anders. Maar verdorie, dat zou handig zijn om al die zever op algemeen es goed te filteren.
Vergeet morgen geen posts te maken over hoe de reacties hier altijd zo negatief zijn en het vroeger beter was hé :unsure:

Ik heb ook dat gedacht bij dat topic. Omdat het in mijn ogen niet echt een punt heeft. Je kan daar een miljoen dingen zetten die je nog nooit gedaan hebt.

Ooit hier bij ons ook eens een discussie gehad met een nieuwe Hoofdcommissaris die het niet vond kunnen dat ik met de combi tegen 45 per uur geflitst werd. (redelijk veilig kruispunt en ik weet wat ik doe na al die jaren). Ik Reed prioritair naar een café waar een man al 3 mensen had neergestoken.
Dat zijn inderdaad van die debiele gesprekken die waarschijnlijk in elke zone gevoerd worden met officieren.
"Ja, het was wel dringend, maar moest je daarom zo snel rijden"

Vergeet morgen geen posts te maken over hoe de reacties hier altijd zo negatief zijn en het vroeger beter was hé :unsure:
Bwaah, wat minder members moeten dan wat meer posts maken zeker, het is niet meer dan dat imo. BG is een goed forum, maar de nieuwe generatie kiest wel veelal andere platforms dan het klassiek forum denk ik. Die 100k members tijd op 9L was wel de piek, voor de grote hack... maar meer volk betekend daarom niet altijd beter volk.

Het komt wel, dat is het probleem niet. maar is precies een steen, en voelt pijnlijk aan. en duurt een kwartier bijna eer het er uit is.
Hatelijk.

on a bright side: het zijn wel "golden drops".
(voor degenen die het niet kennen: clean drops, waarbij het toiletpapier blanco blijft. )

Mogelijks wel even telefonisch contact opnemen met uw arts en dat probleem vermelden. Dan kan die dit vb voorstellen. Of anders kijken naar huismiddeltjes (https://www.optimalegezondheid.com/constipatie-oplossen/) om ze vloeibaarder te maken.

Gisterenavond mijn broer na 13,5 jaar moeten laten inslapen in mijn armen :cry:

Slaapwel Max, we wandelen en spelen later terug samen.

max.jpg

Gisteren zat ik in de zetel na mijn eten, ik kon vet ruiken van te koken... maar een half uur later nog altijd. Bleek dat ik mijn vuur niet had afgezet :o

Lol, had gisteren exact het zelfde voor.
Het huis stinkt hier nog.
Ik dacht dat het wel meeviel tot mijn vrouw thuis kwam 23h3à (ze was naar ne verjaardag geweest). "AMAI DA STINKT HIER WAT IS DAT?" Toch maar schuifraam efkes open gezet.

EDIT: OT: UPS die zogezegd een pakje heeft geleverd 3 dagen geleden. Niks te zien, geen papierke gevonden. Afgetekend door een naam die ik totaal niet ken. Moest bij mij thuis geleverd worden maar het is aan de receptie afgegeven zogezegd. Gvd zeg. En op hun website kan ik dus GEEN handtekening zien, noch op welk adres het nu exact afgegeven is.

Laatst bewerkt:

Het wordt tijd dat ze debielen eens wat minder aandacht geven. Wat een idee om naar het parlement te gaan met uw baby.

Whats next?
- Morgen komt Jan naakt naar het parlement "Want god heeft mij zo geschapen";
- Random politieker vindt dat geen goed idee en uit kritiek;
- "Volgende week neem ik mijn moeder mee!"

Fuck off gewoon. Er is een tijd en plaats voor alles, maar dit? Sommige mensen wil per sé laten zien hoe dom ze zijn blijkbaar.

Het wordt tijd dat ze debielen eens wat minder aandacht geven. Wat een idee om naar het parlement te gaan met uw baby.
Oei, Jean-Jacques heeft zich bekend gemaakt op het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan