Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blauwe maandag vandaag blijkbaar en het weer doet extra zijn best om ten volle dat gevoel te versterken. Wat een ongelofelijk zeikweer vandaag. Een half uur op de fiets en doorweekt tot en met. Je kan je nog zo goed aankleden, met zo'n regen word je toch kleddernat.

Ik wil een weekje all-in naar Spanje. :cry:

Blauwe maandag vandaag blijkbaar en het weer doet extra zijn best om ten volle dat gevoel te versterken. Wat een ongelofelijk zeikweer vandaag. Een half uur op de fiets en doorweekt tot en met. Je kan je nog zo goed aankleden, met zo'n regen word je toch kleddernat.

Doe maar grijze maandag dan. Deze ochtend ook helemaal doorweekt na de dochter af te zetten. Echter, na het uitdoen van de fietsbroek en regenjas, was daar niks meer van te bekennen.

Ik wou er vandaag ook al over klagen. Het mag eens een paar dagen stoppen met regenen. Het is precies al weken aan een stuk van dat miserabel herfstweer.

Die geperSALONiseerd (radio)reclame van Peugeot. Het heeft me doen besluiten om zeker nooit nog een Peugeot te kopen. Hoe irritant kan je je reclame maken zeg?

Ik wou er vandaag ook al over klagen. Het mag eens een paar dagen stoppen met regenen. Het is precies al weken aan een stuk van dat miserabel herfstweer.
Dat wordt het nieuwe herst-winter-vroege lente weer hier in België heb ik de indruk. En absoluut niet leuk voor wie graag met de fiets naar het werk gaat. Regen + wind is zowat het lastigste weer als je wil fietsen. Dat en gladheid.

Dat wordt het nieuwe herst-winter-vroege lente weer hier in België heb ik de indruk. En absoluut niet leuk voor wie graag met de fiets naar het werk gaat. Regen + wind is zowat het lastigste weer als je wil fietsen. Dat en gladheid.
Wanneer straks tegen eind februari de temperaturen een beetje naar omhoog gaan zullen we ons terug mogen opmaken voor enkele stormen, dit wordt echt het nieuwe weer.

En de meeting waarvoor ik dan speciaal naar het werk kom is uitgesteld naar morgen.

giphy.gif

Evaluatie- en planningsgesprekken voorbereiden voor mijn medewerkers.
'tis ne hondenstiel zeg ik u :crazy:

Kruipt gewoon heel veel werk in om constructief te zijn en samen te kijken waar we naartoe kunnen i.p.v. gewoon te zeggen 'goed' of 'ik wou dat gij niet meer in mijn team zat'.

In plaats van onmiddellijk een ontwikkelingsdoelstelling 2023 te bedenken ga ik dit binnen enkele weken in samenspraak doen zodat dit zowel voor iedereen als voor het team nuttig is - ben benieuwd van sommigen.

En de echte ergernis: DOCHTER GVD WEER ZIEK - ZE VERDIENT DIT NIET :cry:

Wanneer je voor een brandweer poort parkeert ben je als baby toch van de trap gevallen en blijven botsen???
Retards

Met de fiets onderweg naar huis in de gietende regen dacht ik dat ik niet natter kon worden, maar de automobilist die recht in een diepe plas naast me reed en avatargewijs een mini-tsunami over me heen stuurde bewees het tegendeel.

Met de fiets onderweg naar huis in de gietende regen dacht ik dat ik niet natter kon worden, maar de automobilist die recht in een diepe plas naast me reed en avatargewijs een mini-tsunami over me heen stuurde bewees het tegendeel.
Awww dat suckt echt. We hebben hier ook zo een baantje en elke keer daar een plas ligt, neem ik toch de meest rechtse positie van het voetpad om dat te vermijden.

Mijn geheugen is een zeef. Ik zeg nog tegen iemand dat op het werk dat ik een query ga trekken om het dan 5 minuten later te vergeten, en er dan 2 uur later, als de werkdag er al op zit, thuis aan te denken dat ik dat moet doen. Moet ik nu echt alles opschrijven?

Allez ik heb nu een mail gestuurd naar mijzelf om er morgenvroeg aan te denken.

Het ergst van al is dat de query quasi klaarstond maar ik dan gewoon vergeten ben om het in een mail te zetten en door te sturen.

Laatst bewerkt:
Beter onderweg naar huis dan onderweg naar uw werk? :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan