BonIver
Well-known member
Niet echt een ergernis van vandaag, maar eerder de afgelopen maanden. Onze bovenburen hebben 2 kleine kindjes die wel wat lawaai maken (1 en 3 j); maar dat maakt me weinig uit, dat doen kinderen nu eenmaal. Maar in de 4 maanden dat wij hier intussen wonen heb ik die kinderen nog nooit gezien en die komen hun appartement werkelijk nooit uit. De vader gaat overdag werken, de moeder zit dag in dag uit binnen met die kleine mannen. Los van het lawaai kan dat nu toch ook geen gezonde levenssituatie zijn om 24/24 7/7 binnen de muren van een appartement te leven?
Regelmatig horen we die kleine mannen springen en roepen en lopen in het appartement gezien die veel en veel te veel energie hebben, maar nooit gaat die moeder daar eens mee naar buiten, naar de speeltuin,... Als ik thuis werk is dat lawaai soms wel zeer nadrukkelijk aanwezig (zoals vandaag) en da's dan heel de dag door.
Regelmatig horen we die kleine mannen springen en roepen en lopen in het appartement gezien die veel en veel te veel energie hebben, maar nooit gaat die moeder daar eens mee naar buiten, naar de speeltuin,... Als ik thuis werk is dat lawaai soms wel zeer nadrukkelijk aanwezig (zoals vandaag) en da's dan heel de dag door.