Tonerider
Well-known member
kzou het lont uit het kruidvat trekken, maar 't is mij allemaal de moeite niet waard.Ja, die discussies hier geven direct vuurwerk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kzou het lont uit het kruidvat trekken, maar 't is mij allemaal de moeite niet waard.Ja, die discussies hier geven direct vuurwerk.
Kwil ik anders u wel een kind geven, dan zijn we beiden van da gezever vanaf, kwestie van een goeie reden te hebben voor kinders te makenAltijd zo'n hekel aan die Nieuwjaarsdag.
Het typische gesprek met de opa: "En "apzoeir", ga je dit jaar wel eens aan een vent geraken?"
Nee ik ben gewoon een 38 jarige mislukking in het leven, maar dankjewel om het er nog maar eens in te wrijven.
Dan gesprek over't werk met de mama. Laat ik effe vallen dat het niet te doen is met alle burnouts op't werk en extra werkdruk. Reactie "ja 't is niet gemakkelijk voor die mensen als je kindjes hebt. Maar jij snapt dat niet altijd".
Tuurlijk snap ik niks. Want het leven als 38 jarige mislukkeling zonder kinderen is altijd een lachertje hoor.
En elke keer er nog eens inwrijven dat al haar vriendinnen oma zijn. Dat ze dan zelf meer kinderen had gefabriceefd. Dan had ze niet op haar enige mislukt kind moeten rekenen.
Echt kutdag altijd...

Waarmee ik vooral wil duiden dat ideale plaatjes vooral dat zijn: droombeelden die de meesten niet bereiken en elk mooi verhaal heeft ook duistere randjes.
Kwil ik anders u wel een kind geven, dan zijn we beiden van da gezever vanaf, kwestie van een goeie reden te hebben voor kinders te maken![]()

Welkom in 2023 Tone.Amai, de toon voor 2023 is gezet. Eerste dag en ge hebt al popcorn nodig.
Gezellige familieAltijd zo'n hekel aan die Nieuwjaarsdag.
Het typische gesprek met de opa: "En "apzoeir", ga je dit jaar wel eens aan een vent geraken?"
Nee ik ben gewoon een 38 jarige mislukking in het leven, maar dankjewel om het er nog maar eens in te wrijven.
Dan gesprek over't werk met de mama. Laat ik effe vallen dat het niet te doen is met alle burnouts op't werk en extra werkdruk. Reactie "ja 't is niet gemakkelijk voor die mensen als je kindjes hebt. Maar jij snapt dat niet altijd".
Tuurlijk snap ik niks. Want het leven als 38 jarige mislukkeling zonder kinderen is altijd een lachertje hoor.
En elke keer er nog eens inwrijven dat al haar vriendinnen oma zijn. Dat ze dan zelf meer kinderen had gefabriceefd. Dan had ze niet op haar enige mislukt kind moeten rekenen.
Echt kutdag altijd...

nochtans, ne keer de dertig voorbij (en hoe ouder hoe erger), hoe harder je daarop afgerekend wordt. geen relatie -> sukkeltje."mislukking" wordt niet gemeten aan de hand van partners of kinderen, net zomin als "geluk" kan gemeten worden aan je inkomen en hoeveel "vrienden" je hebt op sociale media.
nochtans, ne keer de dertig voorbij (en hoe ouder hoe erger), hoe harder je daarop afgerekend wordt. geen relatie -> sukkeltje.
nochtans, ne keer de dertig voorbij (en hoe ouder hoe erger), hoe harder je daarop afgerekend wordt. geen relatie -> sukkeltje.
uiteraard. maar het is ook gewoon de publieke mening, of je u dat nu aantrekt of niet.Dat hangt dan ook voor een groot deel af van hoe je de mening van anderen laat doorwegen op je eigen gemoed.
Dit.
Of: zou het toch geen homo of lesbienne zijn?

uiteraard. maar het is ook gewoon de publieke mening, of je u dat nu aantrekt of niet.
mijn reputatie bij sommige collega's: ik loop achter alle vrouwen, en ik ben homo. (van dezélfde collega's he).
Naar het schijnt maar een 350euro/uur om een persoon mee te krijgen waarvoor iedereen omdraait.Altijd zo'n hekel aan die Nieuwjaarsdag.
Echt kutdag altijd...
Dit.
Of: zou het toch geen homo of lesbienne zijn?
Euhm... Ik weet dat jij een "bepaalde" reputatie hebt, maar als je wc-bril NIET geurloos is, zou ik toch eens naar mijn hygiënische gewoontes kijken.Geurloze toiletbrillen

Euhm... Ik weet dat jij een "bepaalde" reputatie hebt, maar als je wc-bril NIET geurloos is, zou ik toch eens naar mijn hygiënische gewoontes kijken.![]()

We've all been there.Weet ge wat fucking kut is?
De hele tijd sponsored reclame posts krijgen van een firma met geurloze toiletbrillen met opnames van uzelf waarin ge uw ex kust.