Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier met twee azul aant spelen. Gaat lekker zoGezelschapsspellen spelen op oudejaarsavond, fml

de nieuwste hond had het er niet helemaal mee moet ik zeggen dan maar terug binnen gelaten.Dan hebt gij gewoon uitzonderlijke dieren gehad, Jezus Christus die paarden bij ons langs vroeger waren niet te houden tijdens het vuurwerk.
Spelletje Bezzerwizzer gewonnen hier, leuke avonnd gehad.Gezelschapsspellen spelen op oudejaarsavond, fml

Straks propt ze uw mond vol met oordoppen.Mijn vriendin die mij al 3x wakker maakt omdat ik "snurk"
Mijn neus zit dicht
Net gezegd dat zij oordoppen kan indoen, maar dat ik niet kan stoppen met ademenen
Hoog tijd om een nieuwe nickname te kiezenMijn vriendin die mij al 3x wakker maakt omdat ik "snurk"
Mijn neus zit dicht
Net gezegd dat zij oordoppen kan indoen, maar dat ik niet kan stoppen met ademenen
Zo noemt zijn vriendin hem.Hoog tijd om een nieuwe nickname te kiezen

Elke f*cking ochtend wakker met een verstopte neus. Mijn slaapgebrek begint gigantisch te worden![]()
Mijn vriendin die mij al 3x wakker maakt omdat ik "snurk"
Mijn neus zit dicht
Moet men plaats kennen hèZo noemt zijn vriendin hem.

Het is niet dat men zich aan dat verbod hield, toch hier niet. Maar zo indrukwekkend zijn die 5 pijlen per tuin nu niet echt vind ik.Met al de vuurwerkverboden was het toch maar een saaie bedoening buiten op nieuwjaar. Als ik dat dan vergelijk met de beelden van de schoonfamilie in Duitsland hebben we het verkeerde land gekozen om nieuwjaar in te vieren.
Met dank aan de jankers die zitten te zagen voor hun hondjes en paardjes. Vroeger kreeg zo'n volk een klets op cafe om te stoppen met zagen... Nu heeft dat een platform met supporters op bleitbookMet al de vuurwerkverboden was het toch maar een saaie bedoening buiten op nieuwjaar. Als ik dat dan vergelijk met de beelden van de schoonfamilie in Duitsland hebben we het verkeerde land gekozen om nieuwjaar in te vieren.
Als je ziet wat in Brussel en Antwerpen gebeurd met vuurwerk of zelfs in godbetert boerengat Westkerke met vuurwerk kan je hier toch niet enkel de schuld op wat paarden en hondenliefhebbers gaan steken.Met dank aan de jankers die zitten te zagen voor hun hondjes en paardjes. Vroeger kreeg zo'n volk een klets op cafe om te stoppen met zagen... Nu heeft dat een platform met supporters op bleitbook
Bedank de eikels die met cobra's gooien en er nog es benzine bij doen voor de fun en kicks, dat is het probleem. En dan blaas je es effe 3 autos op in een boerengat omdat je pijlen horizontaal moet schieten omdat het cool en macho is zeker... FUCK YEAH!Met dank aan de jankers die zitten te zagen voor hun hondjes en paardjes. Vroeger kreeg zo'n volk een klets op cafe om te stoppen met zagen... Nu heeft dat een platform met supporters op bleitbook