Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan hebt gij gewoon uitzonderlijke dieren gehad, Jezus Christus die paarden bij ons langs vroeger waren niet te houden tijdens het vuurwerk.
de nieuwste hond had het er niet helemaal mee moet ik zeggen dan maar terug binnen gelaten.

Overbuur heeft er ook wel echt veel afgeschoten denk zeker 25 pijlen. Wel zeer schoon en den andere liep mee met mij buiten rond.

Mijn vriendin die mij al 3x wakker maakt omdat ik "snurk"
Mijn neus zit dicht :headshake:

Net gezegd dat zij oordoppen kan indoen, maar dat ik niet kan stoppen met ademenen

Willen met de auto vertrekken bij mijn ouders. Ik ben bezig om de dochter in haar autostoel te zetten. Ondertussen heeft @Coolguy de koffer ingeladen en is naar de chauffeurskant gestapt. Hij merkt dat er wat lak mist langs die zijde van de auto, ter hoogte van de passagiersdeur. Waar de deur van de auto van m'n broer openzwaait. 😑

Heel duidelijk zichtbaar, want het vuil was weggeveegd. Zowel m'n broer als schoonzus hebben niks gezegd.😡

Fijne start van het nieuwe jaar...

Met al de vuurwerkverboden was het toch maar een saaie bedoening buiten op nieuwjaar. Als ik dat dan vergelijk met de beelden van de schoonfamilie in Duitsland hebben we het verkeerde land gekozen om nieuwjaar in te vieren.

Met al de vuurwerkverboden was het toch maar een saaie bedoening buiten op nieuwjaar. Als ik dat dan vergelijk met de beelden van de schoonfamilie in Duitsland hebben we het verkeerde land gekozen om nieuwjaar in te vieren.
Het is niet dat men zich aan dat verbod hield, toch hier niet. Maar zo indrukwekkend zijn die 5 pijlen per tuin nu niet echt vind ik.

Met dank aan de jankers die zitten te zagen voor hun hondjes en paardjes. Vroeger kreeg zo'n volk een klets op cafe om te stoppen met zagen... Nu heeft dat een platform met supporters op bleitbook

Met dank aan de jankers die zitten te zagen voor hun hondjes en paardjes. Vroeger kreeg zo'n volk een klets op cafe om te stoppen met zagen... Nu heeft dat een platform met supporters op bleitbook
Als je ziet wat in Brussel en Antwerpen gebeurd met vuurwerk of zelfs in godbetert boerengat Westkerke met vuurwerk kan je hier toch niet enkel de schuld op wat paarden en hondenliefhebbers gaan steken.

Bedank de eikels die met cobra's gooien en er nog es benzine bij doen voor de fun en kicks, dat is het probleem. En dan blaas je es effe 3 autos op in een boerengat omdat je pijlen horizontaal moet schieten omdat het cool en macho is zeker... FUCK YEAH!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan