Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedank de eikels die met cobra's gooien en er nog es benzine bij doen voor de fun en kicks, dat is het probleem. En dan blaas je es effe 3 autos op in een boerengat omdat je pijlen horizontaal moet schieten omdat het cool en macho is zeker... FUCK YEAH!
Misschien eens niet voor je beurt spreken en eens de nieuwsberichten lezen over dat boerengat. Maar ja, een gefundeerde ergernis is natuurlijk wat lastiger dan zelf de zaken in te vullen en wat te zitten ranten.

Met dank aan de jankers die zitten te zagen voor hun hondjes en paardjes. Vroeger kreeg zo'n volk een klets op cafe om te stoppen met zagen... Nu heeft dat een platform met supporters op bleitbook
Wie is er hier aan't bleiten en aan't zagen, "boe hoe er waren niet genoeg luchtkleurspetters nu was mijn nieuwjaar saai"

Moest iedereen het nu op die paar uurtjes op oudejaarsavond houden en niet een week op voorhand al beginnen ermee 't zou ook al veel schelen. Dat het ook gewoon overlast is voor veel mensen (niet iedereen viert het en sommigen moeten ook werken de dag erna, baby's moeten ook slapen, etc), dat het zorgt voor milieuvervuiling (fijne stofdeeltjes in de lucht en metalen in de grond) en dat het te veel risico inhoudt voor niet alleen uzelf maar alles rondom (en alle spoeddiensten mogen dan ook weer volle bak ingezet worden) zal ook geen rol spelen zeker?

Maar nee of course het zijn de mensen die inzitten met hun beesten die doodsangsten uitslaan en daarover posten op een sociaal medium die daarvoor dient die de assholes zijn.

Ik hou zelf van vuurwerk, maar ik kan ook verder kijken dan mijn eigen plezierkes.

Misschien eens niet voor je beurt spreken en eens de nieuwsberichten lezen over dat boerengat. Maar ja, een gefundeerde ergernis is natuurlijk wat lastiger dan zelf de zaken in te vullen en wat te zitten ranten.

Och pardon meester Nesterious! Ik zal er een sarcasme smiley bijzetten dan, want dat was het een beetje ..

De fundering is toch duidelijk: excessie gerelateerd aan deze tijden. Vuurwerk gekke mensen zonder rem zorgen voor de grootste problemen, geef ze de volle boete en een nog meer als het kan.

ps. en nu naar P&A als ge de puntjes op de I wilt

Laatst bewerkt:
Och pardon meester Nesterious! Ik zal er een sarcasme smiley bijzetten dan, want dat was het een beetje ..

De fundering is toch duidelijk: excessie gerelateerd aan deze tijden. Vuurwerk gekke mensen zonder rem zorgen voor de grootste problemen, geef ze de volle boete en een nog meer als het kan.

ps. en nu naar P&A als ge de puntjes op de I wilt
Misschien eens gewoon de feiten weergeven ipv zelf wat zaken te vermelden en af te doen als waarheid, zo zijn die wagens in Westkerke niet in brand gestoken door een Cobra overgoten met benzine maar door een weggeschopte vuurpijl. Dus ook niet horizontaal weggeschoten voor macho gedoe maar hey, blijf vooral maar uw eigen feiten verzinnen.

Bedank de eikels die met cobra's gooien en er nog es benzine bij doen voor de fun en kicks, dat is het probleem. En dan blaas je es effe 3 autos op in een boerengat omdat je pijlen horizontaal moet schieten omdat het cool en macho is zeker... FUCK YEAH!
oh ja, en gij denkt dat een vuurwerkverbod zal helpen voor dat soort euh.... 'jongeren :unsure: ' van brussel en antwepen?

alejah, ze smijten daar met granaten... denkt ge echt dat een vuurwerkverbod het verschil gaat maken?

Kwestie van het gezaag over hondjes en paardjes heb ik het hier over een west-vlaams boeregemeentje, niet over het gedeelte waarvan ge al niet weet in welk land ge zijt als ge erin rondwandelt

Kan het ergernis topic terug een simpel ergernis topic worden, zonder gezaag en ellenlange discussies dus ... ?

Weet je wel, Crashtestdummy heeft het recht zich te ergeren in het vuurwerkbeleid, ook al ben ik niet akkoord. Ik reageerde kort en sarcastisch omdat ik er geen lange discussie wil van maken, er is daar een topic voor. En dan nog, als ik zie hoe immens veel en bijna constant er onnozel wordt gereageerd op veel ergernissen (van banaal tot ernstig), kan ik het hier nog moeilijk serieus nemen op de duur.

ps. Uw reactie maakte jij ervan beste Nestorius. Verstaanbaar. Cobra's met benzine(Brussel) en de weggeschoten vuurpijl in Westkerke zijn 2 aparte feiten die jij misleest.

"En dan blaas je es effe 3 autos op in een boerengat omdat je pijlen horizontaal moet schieten. " Geen cobras dus wat geen pijlen zijn, maar eerder een soort pijpbom.

oh ja, en gij denkt dat een vuurwerkverbod zal helpen voor dat soort euh.... 'jongeren :unsure: ' van brussel en antwepen?

alejah, ze smijten daar met granaten... denkt ge echt dat een vuurwerkverbod het verschil gaat maken?

Kwestie van het gezaag over hondjes en paardjes heb ik het hier over een west-vlaams boeregemeentje, niet over het gedeelte waarvan ge al niet weet in welk land ge zijt als ge erin rondwandelt

Er zullen idd altijd mensen zijn die de regels aan hun voeten lappen, en ook mensen in boerengaten die zagen over hun dieren... het is nu eenmaal zo. Dat begrijp ik, en ergert je. Maar die dan anders brave dierenvrienden slagen wensen op café... tjah dan lok je reacties uit hé.

Die mensen in Westkerke riskeren een boete, terwijl deze in BRU er mogelijks met niets vanaf komen, maar dan zitten we in het rellen topic.

Er zullen idd altijd mensen zijn die de regels aan hun voeten lappen, en ook mensen in boerengaten die zagen over hun dieren... het is nu eenmaal zo. Dat begrijp ik, en ergert je. Maar die dan anders brave dierenvrienden slagen wensen op café... tjah dan lok je reacties uit hé.

Die mensen in Westkerke riskeren een boete, terwijl deze in BRU er mogelijks met niets vanaf komen, maar dan zitten we in het rellen topic.
slagen 'wensen' is nu ook weer overdreven. ik heb het meer in den trend over een conversatie in den trend als dit

--ki 5 kilo an pijlen gekocht vu oudejaar! de meeste mensen hun aangezicht begint dan te glunderen... :oi22:

-een zaag daj anders nooit ziet of hoort: jama min hondjes gaan janken :(

--

--
30ceb83e828e3f58691c2c92b8f21177.png

-
149-1492157_1501986705579-sad-helper-pepe.png

--
t1bxn.jpg

Met al de vuurwerkverboden was het toch maar een saaie bedoening buiten op nieuwjaar. Als ik dat dan vergelijk met de beelden van de schoonfamilie in Duitsland hebben we het verkeerde land gekozen om nieuwjaar in te vieren.
Dan had je naar Brussel moeten gaan! Er waren wel 28 vreugdevuren (de rijdende versie op 4 wielen).

Altijd zo'n hekel aan die Nieuwjaarsdag.

Het typische gesprek met de opa: "En "apzoeir", ga je dit jaar wel eens aan een vent geraken?"
Nee ik ben gewoon een 38 jarige mislukking in het leven, maar dankjewel om het er nog maar eens in te wrijven.

Dan gesprek over't werk met de mama. Laat ik effe vallen dat het niet te doen is met alle burnouts op't werk en extra werkdruk. Reactie "ja 't is niet gemakkelijk voor die mensen als je kindjes hebt. Maar jij snapt dat niet altijd".
Tuurlijk snap ik niks. Want het leven als 38 jarige mislukkeling zonder kinderen is altijd een lachertje hoor.
En elke keer er nog eens inwrijven dat al haar vriendinnen oma zijn. Dat ze dan zelf meer kinderen had gefabriceefd. Dan had ze niet op haar enige mislukt kind moeten rekenen.

Echt kutdag altijd...

Altijd zo'n hekel aan die Nieuwjaarsdag.

Het typische gesprek met de opa: "En "apzoeir", ga je dit jaar wel eens aan een vent geraken?"
Nee ik ben gewoon een 38 jarige mislukking in het leven, maar dankjewel om het er nog maar eens in te wrijven.

Dan gesprek over't werk met de mama. Laat ik effe vallen dat het niet te doen is met alle burnouts op't werk en extra werkdruk. Reactie "ja 't is niet gemakkelijk voor die mensen als je kindjes hebt. Maar jij snapt dat niet altijd".
Tuurlijk snap ik niks. Want het leven als 38 jarige mislukkeling zonder kinderen is altijd een lachertje hoor.
En elke keer er nog eens inwrijven dat al haar vriendinnen oma zijn. Dat ze dan zelf meer kinderen had gefabriceefd. Dan had ze niet op haar enige mislukt kind moeten rekenen.

Echt kutdag altijd...

Is dit een antwoord dat in goede aarde valt?:
"Een vent? Ik ben de tel kwijt. Ik ging ze ook niet allemaal meebrengen naar hier he."
"Maar gezien al die venten, en nog steeds geen kleine, moet mijn baarmoeder enkel nog goed zijn als doedelzak."

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan