Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ja dit doet mij denken aan Nederland. Ik wilde ne bakker zoeken die open was op zondag (in België zijn ze bijna allemaal open).Ze zouden wel soort van wachtdienst kunnen afspreken onderling.
Elke kerst is er eentje in de streek open?

De waarschijnlijk belangrijkste feestdag van de christelijke traditie, hier toch wel al meer dan 1500 jaar dominant, commercieel gezever noemen.Euh , de helft vd frituren hier in't dorp is van Chinezen.
1/3 is Turks. Bij mijn weten vieren die geen Kerst.
Ik doe al helemaal niet mee met dat commercieel gezever.
Dus ja , ik vind het vreemd dat deze gesloten zijn. En al helemaal omdat er op hun sites staat dat ze open zijn.
En als er al een bakker open is op zondag is het pas om 9u ofzo, geen cultuur dat land!Nu ja dit doet mij denken aan Nederland. Ik wilde ne bakker zoeken die open was op zondag (in België zijn ze bijna allemaal open).
NUL bakkers waren open. Letterlijk NUL. Sterker nog: NUL winkels waren open.
Finaal een winkel gevonden, die open was (want we hadden extreme honger) --> Ne McDonalds.
Later dit aangekaart met ne Hollander en die zei: Dat is toch doodnormaal? In België is toch ook alles dicht op zondag(ochtend)?
Heu neen dus ..

De waarschijnlijk belangrijkste feestdag van de christelijke traditie, hier toch wel al meer dan 1500 jaar dominant, commercieel gezever noemen.
Ja, ok.

En ja, overal hing er een papierke op de deur dat ze gesloten zijn (steeds met de hand geschreven), maar een update online had nuttig geweest.
Ik was gelukkig niet zelf de zieke persoon, want anders kan dit toch wel frustrerend zijn.
Ik stond daarnet in de apotheek en ze heeft 3 telefoontjes genegeerd omdat ze klanten aan het helpen was. Ook niet foolproof dus..Je kan toch gewoon bellen ?
Letterlijk elke apotheek kan je googlen en de nummer bellen. (idem voor de frituren etc)
Maar of winkels of frituren open zijn op kerstdag hangt niet af van persoon tot persoon. Dat was het punt.Wat maakt het uit, zolang het maar plezante commerciële zever is he.
Wat kerst echt is, zal afhangen van persoon tot persoon.
Ik stond daarnet in de apotheek en ze heeft 3 telefoontjes genegeerd omdat ze klanten aan het helpen was. Ook niet foolproof dus..

Maar of winkels of frituren open zijn op kerstdag hangt niet af van persoon tot persoon. Dat was het punt.

Correctie een overgenomen feest, herverpakt en een laag Jezus over gesmeerd om meer aanhangers voor het christendom te krijgen.De waarschijnlijk belangrijkste feestdag van de christelijke traditie, hier toch wel al meer dan 1500 jaar dominant, commercieel gezever noemen.
Ja, ok.
Akkoord, maar uw sluitingsdagen bijhouden op uw site duurt per jaar hooguit 5 minuten.Wat een verwachtingen hebben wij eigenlijk als maatschappij, dat iedere kleine zelfstandige een up to date website heeft met alle sluitingsdagen, tijdens de openingsuren telefonisch bereikbaar is. Maar zelf moeten we iedere feestdag wel kunnen vrij besteden natuurlijk. Wel reality check voor velen: tijdens de feestdagen is het goed mogelijk dat er iets gesloten is. Deal with it.
Het juiste voornaamwoord is uW.Was dat serieus u punt![]()
![]()
Ja, overgenomen ten tijde van het Romeinse rijk of iets erna. Dat zijn allemaal interessante feitjes enzo, maar na meer dan 1000 jaar denk ik dat we over een zekere traditie mogen spreken.Correctie een overgenomen feest, herverpakt en een laag Jezus over gesmeerd om meer aanhangers voor het christendom te krijgen.
Het is niet omdat we minder religieus geworden zijn dat het een compleet andere betekenis heeft hé. De mens zoekt altijd mogelijkheden om ergens geld uit te slaan. Dat maakt het geen zuiver commercieel feest zoals hier werd geclaimd.Enja de laatste jaren is dit meer en meer een commercieel feest dan de 'werkelijke' betekenis te vieren. Hoeveel % van de (Belgische) bevolking zou de geboorte van het bastaardkind vieren?
Kerstmis heeft toch al lang een andere betekenis gekregen dan dat.
Voor iemand die iets kent van websites wel. Vergeet niet dat de overgrote meerderheid van de zelfstandigen een andere onder de arm neemt op die website te bouwen en ook niet echt veel zin heeft om iedere keer te betalen voor een aanpassing op zijn website.Akkoord, maar uw sluitingsdagen bijhouden op uw site duurt per jaar hooguit 5 minuten.
Ook die traditie zal (hopelijk snel) verdwijnen worden en plaats maken voor nieuwe.Ja, overgenomen ten tijde van het Romeinse rijk of iets erna. Dat zijn allemaal interessante feitjes enzo, maar na meer dan 1000 jaar denk ik dat we over een zekere traditie mogen spreken.
Het religieus aspect is er ook maar aan gekoppeld zodat de kerk er profijt aan doet hoor, niet voor de gewone mens.Het is niet omdat we minder religieus geworden zijn dat het een compleet andere betekenis heeft hé. De mens zoekt altijd mogelijkheden om ergens geld uit te slaan. Dat maakt het geen zuiver commercieel feest zoals hier werd geclaimd.
Kerstdag is voor mij een dag zoals een ander, echter geef ik u gelijk dat je niet kan verwachten dat alles op feestdagen open is.Om te verwachten dat op kerstdag zaken open zijn zoals anders, dat vind ik een beetje wereldvreemd, los van of het christendom hier eeuwen geleden werd geïmporteerd of het hier is ontstaan.
Dan moet je de site makkelijker laten opmaken.Voor iemand die iets kent van websites wel. Vergeet niet dat de overgrote meerderheid van de zelfstandigen een andere onder de arm neemt op die website te bouwen en ook niet echt veel zin heeft om iedere keer te betalen voor een aanpassing op zijn website.
Je kan toch gewoon bellen ?
Letterlijk elke apotheek kan je googlen en de nummer bellen. (idem voor de frituren etc)