Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er ook een alternatief voor bellen? (voor mensen die niet goed horen en telefoneren geen optie is)

Ik erger me ook dikwijls aan dat gebrek aan een online update.
Langsgaan 🙄.
Wij werken met chat/whatsapp via de site, maar ook hiervoor moet je weer tijd maken als zelfstandige, of personeel voor voorzien.

Euh , de helft vd frituren hier in't dorp is van Chinezen.
1/3 is Turks. Bij mijn weten vieren die geen Kerst.
Ik doe al helemaal niet mee met dat commercieel gezever.
Dus ja , ik vind het vreemd dat deze gesloten zijn. En al helemaal omdat er op hun sites staat dat ze open zijn.
Doet niet mee met commercieel gezever… is koortsachtig op zoek naar een plaats van commercie en geïrriteerd dat ze niet meedoen aan ander commercieel gezever

:unsure:

Wat was het nu weer van ieder kerst op zijn manier te laten beleven?

Geld moet rollen en magen moeten gevuld zijn, of het nu via een traiteur, resto, familie of een frituur is :frikandel:

Veel zaken zijn ook meer toe wegens de energiecrisis denk ik. 2/3 resto's sloten op kerstavond al terwijl dat anders topavonden zijn.

Dan moet je de site makkelijker laten opmaken.
Een paar makkelijk aanpasbare velden door de zelfstandige is niet moeilijk te integreren.

Ik blijf erbij, 5 minuten werk in een deftige website.
Ik blij er ook bij, u eens inleven in een ander zijn situatie duurt zelf nog geen 5 min.

Ik blij er ook bij, u eens inleven in een ander zijn situatie duurt zelf nog geen 5 min.
Kan je beter in die 5 minuten de andere aanleren hoe hij de site aanpast, dan is hij gesteld voor de rest van zijn professioneel leven.

Los van deze discussie maar toch wel een ergernis, het gemakzucht van de mens.
Ik kan iets niet, vragen aan een ander en die lost het wel op. Maar uitleg vragen zodat je dit de volgende keer zelf kan, nee dat niet.
Hoe minder je kan, hoe minder mensen je lastig vallen.

Los van deze discussie maar toch wel een ergernis, het gemakzucht van de mens.
Ik kan iets niet, vragen aan een ander en die lost het wel op. Maar uitleg vragen zodat je dit de volgende keer zelf kan, nee dat niet.
Hoe minder je kan, hoe minder mensen je lastig vallen.
En zo zijn we terug bij Jezus, die zei ook al dat we mensen moesten leren vissen ipv eten te geven.

Maar goed dat we dat kerstfeest nog hebben om mensen eraan te doen denken.
Wie weet leert @Greny nog kebap maken dit jaar 🤷‍♂️.

Greny voor mij ne grote kipkebap met feta en samurai saus en extra peperkes aub, de kebap zaken zijn hier namelijk ook toe.

En zo zijn we terug bij Jezus, die zei ook al dat we mensen moesten leren vissen ipv eten te geven.

Maar goed dat we dat kerstfeest nog hebben om mensen eraan te doen denken.

Greny voor mij ne grote kipkebap met feta en samurai saus en extra peperkes aub, de kebap zaken zijn hier namelijk ook toe.
Ben je dat zeker? Hun website gecheckt? Gebeld? Ne keer langs gereden om zeker te zijn dat ze effectief wel tijd hadden om op te nemen?

Hier is't een Kerstkapsalon geworden. Wel platte fritten onderin maar kom , ze waren tenminste open.

En precies nog veel vrome Christenen hier op't forum die naar de middernachtmis zijn geweest.
Na het consumeren van hun niet commercieel gekweekte kalkoenen en kreeften zeker ?
En de obligate cadeau's.

De gedachte achter Kerst op zich is verdedigbaar , maar naar wat het nu afgegleden is .
Als dat geen platte commercie is weet ik het ook niet meer.
Met dank aan Coco Cola in de jaren 50.

Maar bon , ieder z'n mening. Zelfs de azijnpissers.
Mijn ergernis ging over het feit dat als je frituur volgens je website open is , je dan moet zien dat ze ook open is.
En anders pas je je site aan dat je gesloten bent op feestdagen.

In b4:

Schermafbeelding-2022-12-26-183922.png

Ik betrap er mij op dat ik de laatste tijd geniet van puisten uitnijpende filmpjes die massaal op mijn social media boek tevoorschijn komen. Ben ik nu abnormaal?

Ik betrap er mij op dat ik de laatste tijd geniet van puisten uitnijpende filmpjes die massaal op mijn social media boek tevoorschijn komen. Ben ik nu abnormaal?
Er is onder andere een Amerikaanse dermatologe die haar filmpjes miljoenen views krijgen (en die daar dus ook miljoenen aan verdient). #hebikvanhorenzeggen Je bent dus niet alleen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan