Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou voor zulke nachten als je de mogelijkheid hebt toch een bed of slaapzetel in een aparte kamer overwegen. Of je vrouw overtuigen naar een arts te gaan voor dat snurkprobleem.

Mijn vrouw is als tiener geopereerd geweest aan haar neus. Dat snurken is een gevolg daarvan en er is niets aan te doen jammer genoeg.

En een aparte ruimte voor zo een nachten is idd de bedoeling. Maar nog een beetje werk aan. 😅

IMG_20180322_113006.jpg

Ik zou voor zulke nachten als je de mogelijkheid hebt toch een bed of slaapzetel in een aparte kamer overwegen. Of je vrouw overtuigen naar een arts te gaan voor dat snurkprobleem.
Al een sjans dat ik alleen slaap, mijne gsm heeft een nieuwe functie, meten hoeveel je snurkt op een nacht... Zat toch aan een 95,11111% snurktijd als ik het uitreken :unsure:

Ik wist al van mijn omgeving dat ik snurkte, maar zoveel :eek:

Gsm laten vallen ofwel gestolen aan station in Brussel.
Zowel mijn jas als de broek die ik aanheb hebben zo van die achterlijke zakken waarin alle inhoud eruitvalt bij de minste beweging.
Simkaart en gsm laten blokkeren maar vrij klote. Geef weinig om gsm's en denk dat die me 160 EUR of wat kostte dus niet het einde van de wereld maar ben niet zeker of ik al m'n contacten en foto's gesynced zijn met mijn google account dus kan wel het één en ander kwijt zijn. :(

Ugh. Secret Santa. Hier doen ze dat ook op het werk met een maximum van 10 euro ofzo. Daar koop je echt alleen maar prullen voor.

In de laatste week geven ze de cadeautjes aan mekaar. Niks secret meer aan.

Nou ja. Ik doe er toch niet aan mee.
In de action heb je daar 10 zakken haribo voor.

Dus je geeft 10 zakken haribo.

Ja , ma meer regio Beringen.
Allemaal gesloten . Zelfs de Chinezen en de Turken.
Volgens hun site zouden ze open moeten zijn maar niet dus.

't Zal een durum of kebabke worden dan.

Ja , ma meer regio Beringen.
Allemaal gesloten . Zelfs de Chinezen en de Turken.
Volgens hun site zouden ze open moeten zijn maar niet dus.

't Zal een durum of kebabke worden dan.
Den diene ook ?

Staat op dat ze vandaag open zijn. Al verkopen ze ook frieten op de plaatsen waar je een durum of kebab kan halen.

Nope , allemaal gesloten ook al staat online dat ze open zijn.
En frieten van een kebabzaak , ik moet de eerste eetbare hier nog tegenkomen. 😝

Laatst bewerkt:
serieus, wat had ge nu verwacht op zo'n dag :laugh:
Euh , de helft vd frituren hier in't dorp is van Chinezen.
1/3 is Turks. Bij mijn weten vieren die geen Kerst.
Ik doe al helemaal niet mee met dat commercieel gezever.
Dus ja , ik vind het vreemd dat deze gesloten zijn. En al helemaal omdat er op hun sites staat dat ze open zijn.

Euh , de helft vd frituren hier in't dorp is van Chinezen.
1/3 is Turks. Bij mijn weten vieren die geen Kerst.
Ik doe al helemaal niet mee met dat commercieel gezever.
Dus ja , ik vind het vreemd dat deze gesloten zijn. En al helemaal omdat er op hun sites staat dat ze open zijn.
Het is niet omdat gij niet meedoet aan dat commercieel gezever en zij geen kerst vieren dat het economisch rendabel is om op zo'n dag open te zijn. Als 95 procent van uw potentieel clienteel niet afkomt sta je daar toch schoon met uw pis de wind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan