Kerstfeest hier uitgesteld want we zijn (of waren) maar met 4. Familielid positief getest op Covid en ziek in bed
(En neen die persoon ben ikzelf niet, ik ben momenteel kerngezond)
Ik zal dan maar ne lekkere Gin Tonic maken en deze opdrinken.
Een collega kan geen kerst vieren. Hij heeft zelf positief getest op Covid, zijn familie viert nu ZONDER hem.
Idem voor Biljart en alle anderen ..
(En neen die persoon ben ikzelf niet, ik ben momenteel kerngezond)
Ik zal dan maar ne lekkere Gin Tonic maken en deze opdrinken.
Een collega kan geen kerst vieren. Hij heeft zelf positief getest op Covid, zijn familie viert nu ZONDER hem.
Toch een zalig kerstfeest gewenst. Houdt u goed.
Idem voor Biljart en alle anderen ..
Ik vind 1x vieren voldoende. Gelukkig heb ik een kleine familie en is er maar 1 kerstfeest. Ik vind dat wel leuk maar 1x en gedaan. Dan is het voor mij toch ook genoeg geweest.Morgen is het 's avonds kerstfeestje bij de schoonfamilie, maar we moeten gaan eten bij mijn ouders.
Dus al in 7 bochten gewrongen dat we toch eerst nog kunnen gaan apperitieven bij de schoonfamilie -> iedereen content
Vorige week laten ze weten dat ze ook nog n quiz gaan doen, vind ik altijd wel leuk dus mijn vriendin stuurt dat we ook nog wel proberen na te gaan als het bij mij ouders gedaan is.
En ze vraagt hoelaat dat quizke begint
Vandaag sms "7u - half 8, voor het dessert, lukt dat voor jullie"
Maar enfin nee natuurlijk lukt dat niet
Laatst bewerkt:

. Neen, ik begrijp het, teveel is teveel. Maar zeg het dan gewoon zou je denken... Maar niet komen kan ook in slechte aard vallen soms.
Ik vind kerst leuk maar als ik moet kiezen, dan vind ik dat toch de minst leuke zin.
.