Nrt
Well-known member
Ik heb uw post wat verkeerd geïnterpreteerd. Het kwam op mij over: 'Ach, ik ben mijn lader vergeten. Dan halen we maar gewoon een nieuwe.'Wat heeft dit met mentaliteit te maken ?Ben hem gewoon vergeten mee te nemen en die ligt dus in Brugge op een locomotief (ben keurder dus moest daar dingen gaan keuren .) Heb deze morgen gebeld naar ginder maar de locomotief stond al ergens anders maar als ze hem vonden zouden ze hem opsturen waar ik zeer dankbaar voor ben .
Nu heb ik mijn laptop nodig om mijn werk te kunnen doen want zonder kan ik geen verslagjes opmaken en als die dan leeg is…tja …technisch werkloos ?
Heb deze laptop al 5 jaar in gebruik nu en ben hem nog eens vergeten ergens maar dan was de afstand inderdaad niet zo groot en ben er speciaal privé (dus niet tijdens mijn werkuren ook al kan en mag ik dat gerust ) om gereden .
Soit , ben dus deze morgend langsgegaan bij de afdeling IT en heb daar met een glimlach een nieuwe gekregen die ze dus liggen hadden …ze hebben daar van dat model zelfs nog een volle bak van liggen (lees meer als 30 stuks)van dus jaja omgeruilde laptops en mocht gerust nog eens langskomen moest ik hem weer vergeten .
Heb ze vriendelijk bedankt .![]()
Dat kan natuurlijk altijd gebeuren.
Het zit gewoon zo: ik werk nu anderhalf jaar op een IT-dienst met de beste bedoelingen om hier mensen zo goed mogelijk te helpen. Maar er zitten gewoon echt rotte appels tussen die profiteren van alles. Om de zoveel tijd een lader kwijt of verloren. Twee keer per jaar dat hun scherm van hun laptop kapot is en waarbij ze zeggen dat dit plots gebeurde. Ze hebben hem niet laten vallen of hun tas te hard neergegooid zoals dat waarschijnlijk zal zijn gebeurd. Ook smartphones sneuvelen hier regelmatig door onvoorzichtigheden.
Gevolg: op het einde van het jaar is het budget op en moet ik allerlei kunstgrepen uithalen om toch nog mensen te kunnen helpen. Mensen die recht hebben op nieuwe spullen moeten weken wachten tot het jaar voorbij is.
Dus eigenlijk zijn er mensen die het voor goede werknemers verkloten.
Huisvredebreuk, maarja, als je al hebt ingestemd. Dat hij zijn zaakjes wat beter op orde krijgt.