Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onlangs voor m'n pa een usb-c to USB kabeltje besteld bij bol. Hij wou er 2, dus 2 besteld. Maar ze zaten per 2 in 1 verpakking en daar had ik overgekeken. Geen probleem, ik kan zo een kabeltje ook wel gebruiken om een USB-stick in m'n gsm te steken.

Woensdag gingen we naar mijn ouders, dus ik leg die kabeltjes ergens klaar in het zicht om mee te nemen, maar ik was ze toch vergeten.
Nu ga ik straks terug naar daar en ik kan die kabeltjes nergens meer vinden.
Gans ons huis al ondersteboven gekeerd, maar compleet onvindbaar.

Ik begin te vrezen dat ik ze donderdag in de tapte in een vuilzak gestoken heb.
Gewoon een nieuw kabeltje kopen. Ervaring leert dat ge binnen het uur na ontvangst van het nieuwe kabeltje, het oude kabeltje terugvindt.

Gewoon een nieuw kabeltje kopen. Ervaring leert dat ge binnen het uur na ontvangst van het nieuwe kabeltje, het oude kabeltje terugvindt.
Ben ik idd van plan.

Maar dan heb ik zo 6 kabeltjes terwijl m'n pa er maar 2 nodig had..

Nuja, ik kan de overbodige altijd hier te koop zetten eventueel...

Eentje van deze week dat mij door het verhaal van waelvis te binnen schiet: Hier heeft alles zo een specifieke plek, en ik kan er van ontploffen als dat verlegd wordt. Niet zo zeer een autisch kantje maar gewoon omdat ge dan niet uren moet zoeken naar iets en op automatische piloot in de rapte iets snel kunt vinden zonder te moeten zoeken. Mijn schoonouders die hebben echt de gewoonte om op de meest irritante momenten binnen te vallen om de kinders te zien, geen probleem. Maar sinds mijn schoonvader thuis is, houdt die hem dan ongevraagd bezig met dingen als gras afrijden en vooral opruimen en mag je weer zoeken naar alles als je het nodig hebt. Dat is hier soms echt het gevoel van Pasen he: waar in welke kast heeft hem dat nu weer weggestoken?

Deze week daardoor ook ambras gehad met mijn vrouw. Ik had mijn nacht-insuline nodig als hem overdag weer was langs geweest. Niet te vinden, uitbarsting: het is weer van dat, dat ze eens overal afblijven, je mag hier weer beginnen zoeken godverdomme, ze weten toch dat ik dat elke avond nodig heb.... Hele razernij. Om dan na een half uur zoeken, telefoneren en razen tot het besef te komen: oei die was gisterenavond leeg, ik heb zelf die in de vuilnisbak gegooid en moet gewoon nu een nieuwe uit de frigo pakken. :wallbash:
aleja ik hoop dat intussen de boodschap aangekomen is en dat ze alles op de plek laten liggen waar het ligt.

Eentje van deze week dat mij door het verhaal van waelvis te binnen schiet: Hier heeft alles zo een specifieke plek, en ik kan er van ontploffen als dat verlegd wordt. Niet zo zeer een autisch kantje maar gewoon omdat ge dan niet uren moet zoeken naar iets en op automatische piloot in de rapte iets snel kunt vinden zonder te moeten zoeken. Mijn schoonouders die hebben echt de gewoonte om op de meest irritante momenten binnen te vallen om de kinders te zien, geen probleem. Maar sinds mijn schoonvader thuis is, houdt die hem dan ongevraagd bezig met dingen als gras afrijden en vooral opruimen en mag je weer zoeken naar alles als je het nodig hebt. Dat is hier soms echt het gevoel van Pasen he: waar in welke kast heeft hem dat nu weer weggestoken?

Deze week daardoor ook ambras gehad met mijn vrouw. Ik had mijn nacht-insuline nodig als hem overdag weer was langs geweest. Niet te vinden, uitbarsting: het is weer van dat, dat ze eens overal afblijven, je mag hier weer beginnen zoeken godverdomme, ze weten toch dat ik dat elke avond nodig heb.... Hele razernij. Om dan na een half uur zoeken, telefoneren en razen tot het besef te komen: oei die was gisterenavond leeg, ik heb zelf die in de vuilnisbak gegooid en moet gewoon nu een nieuwe uit de frigo pakken. :wallbash:
aleja ik hoop dat intussen de boodschap aangekomen is en dat ze alles op de plek laten liggen waar het ligt.
Kan je niet overal stickers aanbrengen zodat hij wat deftig opruimt?

Om uw stress wat te verlichten mag uw schoonvader gerust bij mij komen opruimen hoor.

Alles om de mede BG'er te helpen.

De behuizing van de AB van onze dampkap heeft betere tijden gekend (plastic is gebroken, de AB werkt wel nog), dus ik vraag eens prijs bij de fabrikant voor een andere behuizing. 66 euro excl. BTW voor een simpel plastic bakske!

sign-guy-sign-man.gif

Controle uitnodiging digitale aardgasbaten gekregen en welke tijdstippen kan je aanduiden, tussen 8u30 en 12u of tussen 13 en 18u. Ma-vrijdag.

Toevallig de momenten dat ik werk, hiervoor weer een dag vrij inplannen. En dan komen ze waarschijnlijk weer net om 17u30 ofzo. Onozel kom ik er van.

Kan iemand die dat volgt eens uitleggen waarom Argentinië - Nederland een soort knokpartij was, en waarom de Argentijnen (en dus Messi) Nederland lijken te haten? Iets dat Van Gaal heeft gezegd?

Misschien staat hier wat meer uitleg in (heb het niet volledig gelezen): https://sporza.be/nl/2022/12/10/opg...-co-waar-kijk-je-naar-dommerik~1670627976079/
Denk dat het er daar inderdaad op het veld en op de bank het niet zo proper aan toe ging. Ref heeft een aantal beslissingen genomen die ook niet echt top waren. Had niet de makkelijkste avond uit zijn carrière maar door een aantal van zijn beslissingen misschien ook wel de greep op de spelers verloren. (19 kaarten zegt wel veel natuurlijk)
Ik denk dat de factor Maxima ook wel een extra randje aanbracht nog voor de wedstrijd bezig was.
Daarbij dan ook nog dat ze elkaar al een aantal keer zijn tegengekomen in de geschiedenis. Nederland heeft ooit eens een finale verloren tegen Argentinië. (Ik denk zelfs WK in Argentinië zelf in de jaren 70). In Frankrijk was het in de kwartfinale ook tegen Argentinië en ging Nederland door na een goal van bergkamp. Nog altijd 1 van de mooiere doelpunten uit de voetbalgeschiedenis.

Het monotoon laag diesel gedreun van de mazout cv van de buurvrouw werkt nu al ferm op m'n kloten. Tis veel meer dan andere jaren ...
Dat ding staat natuurlijk pal naast mijn living en slpkm in een klein garagekot buiten. Schuin naast haar huis, dus zij zelf heeft geen last... maar ik dan wel. Dat 87 jarig menske is ook ALTIJD thuis, en elke dag van 6-7 tot 19h doet dit zich voor.
... kan ik nu echt niet es ne keer een beetje chance hebben met een huis :( .... NOOIT :(
Ik word er zeer onrustig van en alweer wat overspannen.

Laatst bewerkt:
Het monotoon laag diesel gedreun van de mazout cv van de buurvrouw werkt nu al ferm op m'n kloten. Tis veel meer dan andere jaren ...
Dat ding staat natuurlijk pal naast mijn living en slpkm in een klein garagekot buiten. Schuin naast haar huis, dus zij zelf heeft geen last... maar ik dan wel. Dat 87 jarig menske is ook ALTIJD thuis, en elke dag van 6-7 tot 19h doet dit zich voor.
... kan ik nu echt niet es ne keer een beetje chance hebben met een huis :( .... NOOIT :(
Ik word er zeer onrustig van en alweer wat overspannen.
87 jaar.

Iets zegt me dat je hoopt dat ze zeker geen 100ste verjaardag viert ooit.

Had je geen vrouw? Overtreft die dat monotone geluid niet?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan