Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijgt ge daar dan ook de volgende perks bij :NMBS parking Diest wordt betalend: 400 fucking EUR voor een jaarabonnement![]()

Allemaal onderdeel van het plan van Ecolo om meer mensen op de trein te krijgen.NMBS parking Diest wordt betalend: 400 fucking EUR voor een jaarabonnement![]()
Hopelijk gratis nog in't weekend.NMBS parking Diest wordt betalend: 400 fucking EUR voor een jaarabonnement![]()
Damn das veel… das meer dan een treinabonnement?NMBS parking Diest wordt betalend: 400 fucking EUR voor een jaarabonnement![]()

Glazen straatje?Vandaag Gent aan het bezoeken. Ik wil de lokale specialiteiten degusteren ma madame wilt shoppen![]()
Ik zal proberen om er even tussen uit te glippen, een kwartiertje zou moeten volstaanGlazen straatje?

Nooit geleerd dat liegen niet mag?Ik zal proberen om er even tussen uit te glippen, een kwartiertje zou moeten volstaan![]()

Is een treinabonnement zonder allerhande voordelen niet 1000+ EUR?Damn das veel… das meer dan een treinabonnement?
Das zowat de plek waar ik dagelijks heen reed om de trein naar bxl te nemen. Alles dicht was betalen of had geen parking.
Dat is inclusief het wandelen héNooit geleerd dat liegen niet mag?![]()
FTFYNooit geleerd dat liegen niet mag?![]()
Tuurlijk,Is een treinabonnement zonder allerhande voordelen niet 1000+ EUR?
Nu, sowieso vind ik het ongelooflijk idioot en kortzichtig om parkeerplaatsen aan een station betalend te maken. Je wil het openbaar vervoer stimuleren, maar krijgt dat nooit performant in elke uithoek van Vlaanderen, dus de laatste km afleggen met fiets, step, wagen, is nog altijd beter dan gewoon helemaal de wagen nemen.
Lijkt me dat je dat aanzuigeffect kon vermijden door algemeen gewoon stationsparkings gratis te houden, desnoods maak je het noodzakelijk om een treinticket of een abonnement te scannen.Tuurlijk,
Maar het nadeel van gratis parking is dat het een aanzuigeffect heeft. In plaats dat men naar de korstbijzijnde locatie gaat, gaat men naar de locatie met gratis parking. En zelfs met een kost van 400€ op jaarbasis wil dit zeggen dat dit het equivalente is van +/- 4706km met de wagen af te leggen. Of 21km heen en terug per dag voor 220WD.
Voor de mensen die op fietsafstand wonen is het dan een mogelijke besparing om de moeite te doen om toch met de fiets te komen. En voor de mensen die dat niet hebben, die dragen dan wat meer bij om ook verder te investeren in de uitbouw van parkeerplaatsen zonder dat het expliciet de algemene belastingsbetaler die er geen gebruik van maakt, ervoor mag opdraaien en zullen potentieel terug kiezen voor de kortstbijzijnde betalende parking ipv x km verder te rijden voor een gratis versie op de weg..
Dus vanuit die optiek is dat begrijpbaar. begrijp ik het feit dat dit een enorm verschil is als je altijd gratis er gebruik van hebt kunnen maken. Ja... maar als we eerlijk zijn, rekening houdende dat parkeerplaatsen beperkt zijn (heck zelfs in Diest was het moeilijk om een plaatsje te bemachtigen als je niet voor 7h of zo aanwezig was), dan is het niet onredelijk dat men dat voorziet. Zuur, maar begrijpelijk.
Zegt de zomer van 1996 je iets?Stronttijd en strontwereld vandaag.
Alweer ene die z'n jonge dochter en vrouw vermoord. Zucht.
Niet dat België onleefbaar wordt, maar t gaat hier maatschappelijk en kwa sfeer toch ferm achteruit. De 90's leken wel een klein paradijs als ik eraan terugdenk, en ik ben een 70's 80's kind geweest.
Niet echt.Zegt de zomer van 1996 je iets?
Toen kwam de Dutroux-affaire aan het licht. In de jaren '80 had je de Bende van Nijvel en ik denk nog de CCC, om een paar dingen te noemen.Niet echt.