Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ksnap de frustratie maar dat is nu toch al een tijdje geweten toch? Buiten EU kopen = bij winkels kopen die voldoen aan de btw-regeling anders is het bijna zeker extra kosten en kan het bij goedkope zaken zijn dat je meer aan douanekosten kwijt bent dan het item waard is.
Ja weet ik wel, maar dit is veel voor zo een prul.
En kickstarters kunnen jaren teruggaan van backen tot effectief geleverd worden.

Maar dat maakt het wel altijd leuk om te zien wat er binnenkomt.

Garagepoort was blijkbaar maar 90% open...
Ik kijk altijd in mijn spiegel maar deze leek volledig open.

Gevolg: radioantennebehuizing in frut vaneen :-(

Straks eens naar de garage bellen wat dat grapje zal kosten

Tussen 7u45 en 8u15 ging de verwarmingsman er zijn (ketel werkt maar slaat tot vijftien keer per dag af dus werkt toch ook weer niet) en wie zit hier te koekeloeren?

Als het een troost kan zijn: mijn broer z'n poort stond helemaal open.

Net als zijn koffer.
Mijn moeder had iets van twintig jaar terug een maand of zes een Audi A2. Vier keer heeft ze op die tijd de spiegels er af gereden. Sommige mensen zijn nu eenmaal minder ‘in tune’ met hun auto-omgeving. (Na de vierde keer heeft vader de A2 op de schop gedaan, was toen weer gewoon VW Polo’s. Alsof de schuld bij de auto lag, die A2 was op zich een rechthoek, makkelijkste Tetris blok)

Mijn moeder had iets van twintig jaar terug een maand of zes een Audi A2. Vier keer heeft ze op die tijd de spiegels er af gereden. Sommige mensen zijn nu eenmaal minder ‘in tune’ met hun auto-omgeving. (Na de vierde keer heeft vader de A2 op de schop gedaan, was toen weer gewoon VW Polo’s. Alsof de schuld bij de auto lag, die A2 was op zich een rechthoek, makkelijkste Tetris blok)
Mijn broer had een zware werkdag achter de rug en gewoon heel veel zorgen aan z'n hoofd op dat moment. Had de boodschappen eruit gehaald en naar binnen gebracht. Koffer helemaal open. Achteruit in de garage gereden. Koffer omgeplooid tot tegen het dak.

Dat had hij op dat moment niet nodig.

Alé, je hebt dat nooit nodig hé, maar ge weet wat ik bedoel.

Ja weet ik wel, maar dit is veel voor zo een prul.
En kickstarters kunnen jaren teruggaan van backen tot effectief geleverd worden.

Maar dat maakt het wel altijd leuk om te zien wat er binnenkomt.
Vooral ook vervelend als je inserts of tokens wil bestellen op Etsy of andere sites. Zo goed als alles komt van buiten EU :/

Vooral ook vervelend als je inserts of tokens wil bestellen op Etsy of andere sites. Zo goed als alles komt van buiten EU :/
Bij Etsy heb ik recent nog 2 keer iets besteld dat vanuit UK kwam. Beide keren werd de BTW al op voorhand berekend en door mij betaald aan de verkoper. Daarna kwam het hier gewoon toe zonder extra kosten van Bpost. Ik weet alleen niet meer of dit algemeen bij Etsy zo werkt of enkel bij bepaalde verkopers.

Wasmachine die opeens water begint te lekken vanonder, 2 weken nadat de garantie vervallen is. Tis alsof da ze erom doen... En tis al een dure periode pfff

Tandpijn snds donderdag. Ook al ben ik naar de tandarts geweest en heb ik antibiotica meegekregen. Mijn tand zit nog altijd te kloppen als een zot... waardoor het straalt naar mijn slaap (en dus hoofdpijn). Zelfs met dafalgan en ibuprofen afgewisseld is het door de dag beter(uitgezonderd bepaalde momenten)... maar 's nachts is het puur afzien en niet slapen.

Heck de pijn is sinds de ingreep gewoon erger geworden... hopelijk dat die antibiotica de oorzaak oplost.
Al steek ik dit allemaal op die chemo die de sterkte van mijn tanden hebben aangetast... want vroeger had ik daar allemaal geen last van dat bij het minste mijn tanden spleten of kraakten... terwijl ik nu vlot elke maand of 2 maand naar de tandarts kan omdat een stuk van mijn tand afbreekt of...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan