Uw eigen pipi drinken kan al veel helpen.Ja godverdomme.
Een extra motivator om mijn jaarlijks verbruik van 160 m³ naar beneden te krijgen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw eigen pipi drinken kan al veel helpen.Ja godverdomme.
Een extra motivator om mijn jaarlijks verbruik van 160 m³ naar beneden te krijgen.

Inderdaad, want als je dan na een dikke week ofzo dood bent, zakt je verbruik aanzienlijk!Uw eigen pipi drinken kan al veel helpen.![]()
Nu weet ik waar ik me mag aan verwachten! Aangezien ik al 500 euro aan voorschotten betaald heb: katsjing!200 euro voor 24 kuub water, das 8 euro per kuub![]()

Ja weet ik wel, maar dit is veel voor zo een prul.Ksnap de frustratie maar dat is nu toch al een tijdje geweten toch? Buiten EU kopen = bij winkels kopen die voldoen aan de btw-regeling anders is het bijna zeker extra kosten en kan het bij goedkope zaken zijn dat je meer aan douanekosten kwijt bent dan het item waard is.
Nergens een bedrijf met 2dehandsstukken in de buurt?.Garagepoort was blijkbaar maar 90% open...
Ik kijk altijd in mijn spiegel maar deze leek volledig open.
Gevolg: radioantennebehuizing in frut vaneen :-(
Straks eens naar de garage bellen wat dat grapje zal kosten
Als het een troost kan zijn: mijn broer z'n poort stond helemaal open.Garagepoort was blijkbaar maar 90% open...
Ik kijk altijd in mijn spiegel maar deze leek volledig open.
Gevolg: radioantennebehuizing in frut vaneen :-(
Straks eens naar de garage bellen wat dat grapje zal kosten
Mijn moeder had iets van twintig jaar terug een maand of zes een Audi A2. Vier keer heeft ze op die tijd de spiegels er af gereden. Sommige mensen zijn nu eenmaal minder ‘in tune’ met hun auto-omgeving. (Na de vierde keer heeft vader de A2 op de schop gedaan, was toen weer gewoon VW Polo’s. Alsof de schuld bij de auto lag, die A2 was op zich een rechthoek, makkelijkste Tetris blok)Als het een troost kan zijn: mijn broer z'n poort stond helemaal open.
Net als zijn koffer.

Mijn broer had een zware werkdag achter de rug en gewoon heel veel zorgen aan z'n hoofd op dat moment. Had de boodschappen eruit gehaald en naar binnen gebracht. Koffer helemaal open. Achteruit in de garage gereden. Koffer omgeplooid tot tegen het dak.Mijn moeder had iets van twintig jaar terug een maand of zes een Audi A2. Vier keer heeft ze op die tijd de spiegels er af gereden. Sommige mensen zijn nu eenmaal minder ‘in tune’ met hun auto-omgeving. (Na de vierde keer heeft vader de A2 op de schop gedaan, was toen weer gewoon VW Polo’s. Alsof de schuld bij de auto lag, die A2 was op zich een rechthoek, makkelijkste Tetris blok)
Ze zouden beter de verkrachter euthanaseren!![]()
Slachtoffer (89) verkrachting in woonzorgcentrum Lint vraagt euthanasie aan | VRT NWS Nieuws
Het 89-jarige slachtoffer van een verkrachting in een woonzorgcentrum in Lint heeft een euthanasieaanvraag ingediend. Dat meldt haar advocaat Walter Damen bij de start van het strafproces in Antwerpen. "We wachten om de euthanasie te volbrengen, tot we de uitspraak kennen."www.vrt.be
![]()
Vooral ook vervelend als je inserts of tokens wil bestellen op Etsy of andere sites. Zo goed als alles komt van buiten EU :/Ja weet ik wel, maar dit is veel voor zo een prul.
En kickstarters kunnen jaren teruggaan van backen tot effectief geleverd worden.
Maar dat maakt het wel altijd leuk om te zien wat er binnenkomt.
89 jaar geworden zijn om dan zo afscheid te moeten nemen van je leven.![]()
Slachtoffer (89) verkrachting in woonzorgcentrum Lint vraagt euthanasie aan | VRT NWS Nieuws
Het 89-jarige slachtoffer van een verkrachting in een woonzorgcentrum in Lint heeft een euthanasieaanvraag ingediend. Dat meldt haar advocaat Walter Damen bij de start van het strafproces in Antwerpen. "We wachten om de euthanasie te volbrengen, tot we de uitspraak kennen."www.vrt.be
![]()
Bij Etsy heb ik recent nog 2 keer iets besteld dat vanuit UK kwam. Beide keren werd de BTW al op voorhand berekend en door mij betaald aan de verkoper. Daarna kwam het hier gewoon toe zonder extra kosten van Bpost. Ik weet alleen niet meer of dit algemeen bij Etsy zo werkt of enkel bij bepaalde verkopers.Vooral ook vervelend als je inserts of tokens wil bestellen op Etsy of andere sites. Zo goed als alles komt van buiten EU :/