Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisterenmorgen: goh, ik voel mij wat slapjes met hoofdpijn -> Nurofen nemen en dat gaat wel over

Gisterenavond: tiens, ik blijf hier ongecontroleerd rillen en heb het ijskoud - best temperatuur eens meten -> koorts

Nog een Dafalgan Forte genomen en dan maar vroeg in bed gekropen waar ik maar bleef zweten en zweten 🥵
Nu ook stekende keelpijn en een pijnlijk rechteroor.

Straks toch eens bij de dokter langsgaan om te kijken of onze dochter zo lief was haar keelangine te delen (tis een lieveke se 😍 )
Ik had sommige van uw symptomen ook in oktober en dat was toen Covid. Dus je kan dit inderdaad best even laten controleren.

Gisterenmorgen: goh, ik voel mij wat slapjes met hoofdpijn -> Nurofen nemen en dat gaat wel over

Gisterenavond: tiens, ik blijf hier ongecontroleerd rillen en heb het ijskoud - best temperatuur eens meten -> koorts

Nog een Dafalgan Forte genomen en dan maar vroeg in bed gekropen waar ik maar bleef zweten en zweten 🥵
Nu ook stekende keelpijn en een pijnlijk rechteroor.

Straks toch eens bij de dokter langsgaan om te kijken of onze dochter zo lief was haar keelangine te delen (tis een lieveke se 😍 )
Zelftest...

zijn blijkbaar 2 rode power rangers die in de bak zitten?

Austin St. John en Ricardo Medina, den ene voor fraude (20 jaar) en den andere voor manslaughter 6 jaar.
Austin zit niet in de cel, maar is vrij onder voorwaarden. Hij is nog altijd onschuldig, tot hij effectief veroordeeld is he.

De Power Rangers waren voor op hun tijd. Zo leerden we als kind dat de missie ook kan slagen met een zwarte of vrouwen in uw team.

Good times.
En ook een mannelijke Power Ranger die voor de mannen is (Al heeft hij dat toen wel verzwegen omdat dat toen in die tijd -jammer genoeg- niet mocht gezegd worden).

Anyways we wijken af.

Examen moeten gaan afleggen
Ze kunnen perfect zeggen geslaagd of niet geslaagd bij het afsluiten van die test want meerkeuze vragen.

Toch moet ge nog dagen/weken wachten voor het resultaat.
Ge zou op den duur nog denken dat ze de resultaten/rangschikking zelf willen sturen in een bepaalde richting

Werken in de straat, al weken bezig.
Zonder te verwittigen beginnen ze deze ochtend om 7u met een grote drukmachine platen in de grond te trillen.
Huis stond volledig te trillen op zijn grondvesten, vooral de plaats van de chauffageketel en de living kreeg het hard te verduren.

Resultaat: in minder dan een minuut tijd 3 luidsprekers naar beneden gecrasht en zowat alles wat op de vensterbanken stond.
Ga het proberen aangeven bij de verzekering, maar weet niet of zoiets zullen vergoeden.

Chauffageketel doet het gelukkig nog, maar stel dat we binnen een paar weken toch nog een uitval krijgen door hun gedoe van vandaag, dan is het uiteraard zeer moeilijk om zoiets te bewijzen.

*zucht*

Stel dat mijn werkgever mij vanaf januari opslag wilt geven. Wordt dit nieuw overeengekomen loon dan ook geïndexeerd of niet?

M.a.w. zou je wg je opslag kunnen geven om zo onder de indexering uit te proberen komen?

deezer track suggesties. heel den tijd krijg ik franse rap/hiphop voorgeschoteld.
iemand mijn account gehackt of omdat ik per abuis mijn mix had laten aanstaan?
put.

Geen Covid - ik ben gewoon heel synchroon met onze dochter sinds eind september geen enkele dag meer volledig gezond geweest.
Dat blijft zo tot ze een jaar of zeven zijn, daarna evolueert dat precies een beetje en houden ze vaker hun microben voor zichzelf. Maar tot die leeftijd (kan een paar jaar langer zelfs) best beginnen medicament nemen de moment Junior *tsjoem* zegt.

Dat blijft zo tot ze een jaar of zeven zijn, daarna evolueert dat precies een beetje en houden ze vaker hun microben voor zichzelf. Maar tot die leeftijd (kan een paar jaar langer zelfs) best beginnen medicament nemen de moment Junior *tsjoem* zegt.
Ze is vrij van zonde!
Geen angine maar neus-oor-keel-ontsteking en opnieuw tegen de 39° koorts hier :woohoo:

De black friday deals die doorverkocht worden op 2dehands en fb. Zielig
Alle zaken die ik wens aan te lopen en waarvan ik de prijs al een tijdje in het oog houd --> Echt niks in promo. Geen deals op die zaken. 1 iets is zelfs gestegen in prijs ..

Ja dan koop ik die niet en wacht ik verder af. :tongue:

Als het geen pijn doet zal het geen kwaad kunnen zeker?
Dat dacht ik vorig jaar ook...

Ik had 1 gaatje tussen m'n voorste tanden waar eten bleef tussen zitten en dat dus wel duidelijk zichtbaar was. Maar nergens last van...

Resultaat: op 6 maand 2000€ (1200€ na terugbetalingen mutualiteit) armer, 2 wijsheidstanden getrokken en 12 gaatjes gevuld.

Btw, ik had dan die mail gestuurd en de 160€ stond 3 dagen later op m'n rekening..

Ik had 1 gaatje tussen m'n voorste tanden waar eten bleef tussen zitten en dat dus wel duidelijk zichtbaar was. Maar nergens last van...

Resultaat: op 6 maand 2000€ (1200€ na terugbetalingen mutualiteit) armer, 2 wijsheidstanden getrokken en 12 gaatjes gevuld.

Btw, ik had dan die mail gestuurd en de 160€ stond 3 dagen later op m'n rekening..
Ik ga er nu wel van uit dat de meeste mensen jaarlijks op controle gaan en geen 12 gaatjes verzamelen op 1j tijd 🙈

In uw geval --> Een tandverzekering had verlies gemaakt op jou :tongue:

Ik ga er nu wel van uit dat de meeste mensen jaarlijks op controle gaan en geen 12 gaatjes verzamelen op 1j tijd 🙈
Dat doe ik ook. Bij vorige tandarts elk jaar max 1 miniem gaatje. Dikwijls zonder verdoving rap in orde gebracht tijdens het controlebezoek.

Die ging op pensioen dus ik 2 jaar later (covid dus jaartje vergeten) naar een nieuwe tandarts. Splinternieuwe groepspraktijk.
Daar een volledig mondonderzoek moeten ondergaan en direct een waslijst en 7 nieuwe afspraken meegekregen.

En van alle behandelingen samen nog geen 40% teruggekregen.

1x samen met m'n vrouw een afspraak gehad. Beiden voor 1 gaatje te vullen. Bij aparte tandarts.

Zij: 90€ betalen waarvan 75€ teruggekregen.
Ik: 160€ betalen waarvan 75€ teruggekregen.

Bij beide zelfde codes op het formulier voor de terugbetaling.

Kben nu op zoek naar een nieuwe tandarts ;)

Alle zaken die ik wens aan te lopen en waarvan ik de prijs al een tijdje in het oog houd --> Echt niks in promo. Geen deals op die zaken. 1 iets is zelfs gestegen in prijs ..

Ja dan koop ik die niet en wacht ik verder af. :tongue:
Ik hoop op een externe hdd van 14 TB of meer die aanzienlijk wordt afgeprijsd.

Maar niets....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan