Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt me geen gezonde gang van zaken. Automatische afwezigheidsmail opzetten en telefoon niet meer opnemen. Of op z'n minst doorverwijzen naar iemand anders. Als dat opties zijn natuurlijk.Eerste dag verlof.
Om 6u wakker en dan maar, uit noodzaak, mails beginnen doen omdat het anders de hel is als ik terugkom.
Ondertussen al 6 telefoons van het werk gehad ook. Word daar zot van.
Credit card is ook best misleidend. Het geld gaat niet meteen van je bankrekening, maar als je dat teveel gebruikt is de eerste dag van de maand wel een koude douche.Tip: met een credit card betalen. Dan ziet ge dat te laat en hoeft ge momenteel niet schuldig te voelen.
Toch wekelijks hier.Kijken jullie uw rekening zo vaak na dan?
Dat lijkt me geen gezonde gang van zaken. Automatische afwezigheidsmail opzetten en telefoon niet meer opnemen. Of op z'n minst doorverwijzen naar iemand anders. Als dat opties zijn natuurlijk.
Toch niet uw probleem om op te lossen?Das een beetje het probleem, te weinig ervaren volk op dit moment en een deel klanten die via-via aan uwe gsm nummer komen.
Heb er zelfs die mij op facebook gewoon op zoeken en dan een berichtje sturen: "sorry dat ik u zo stoor hé, maar... blablabla" Wel voor zot te worden soms.
En de mails, als die 2 weken blijven liggen dan is het onbegonnen werk om daar nog aan te beginnen. Damned if you do, damned if you don't situatie.
Kijken jullie uw rekening zo vaak na dan?

Dit is hoe je een burnout tegemoet gaat, je werkgever zou moeten je verlof respecteren.Eerste dag verlof.
Om 6u wakker en dan maar, uit noodzaak, mails beginnen doen omdat het anders de hel is als ik terugkom.
Ondertussen al 6 telefoons van het werk gehad ook. Word daar zot van.
Oei ik toch niet om die redenToch om de 2-3 dagen. Kwestie van altijd te weten wat ik heb en nooit met de verkeerde kaart betaal om dan met het schaamrood te zien "saldo ontoereikend".![]()

Hey man; alles goed?
Doe jij aan huis kappen ofzo momenteel? Of kan je toch langskomen in den duik toevallig?
Asking for a friend![]()
Hay hay
Kzal iemand anders moeten zoeken!
Goed eindejaar!
Maak je geen illusies, ik kijk met argus ogen naar kerst en nieuwjaarBericht van een klant (ik ben herenkapper/barbier):
Ik reageer vriendelijk dat ik dit niet doe.
Reactie:
Echt degoutant gewoon.

Hoho, wat ben ik rijk.Oei ik toch niet om die reden
Ik hou graag mijn rekeningen en effecten wat in het oog en bekijk met kritisch oog de uitgaven om mss de maand erop betere beslissingen te nemen
Ahwel dat is nu dezelfde situatie die ik ook heb. Dat is als ge u echt alles aantrekt op het werk. En ik ben ook zo ene dwaasToch niet uw probleem om op te lossen?
Gij doet wat ge kunt en in uw verlof alle mails en oproepen negeren.
En als ge terugkomt gewoon 8u kloppen en al de rest moet maar wachten.
Als gij zo uw kloten blijft afdraaien, zal uwe baas niet snel hulp gaan inschakelen he. Ah nee, de kay-gell doet da wel.