Squidward
Well-known member
En de kans missen om mijn gepatenteerde RBF te gebruiken?Ge moet niet opendoen hé
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de kans missen om mijn gepatenteerde RBF te gebruiken?Ge moet niet opendoen hé
Of ‘g’e gin moatn’?Net mijn fb wall es aant bekijken en focussen op "suggested for you" en " sponsored"
Staat eigenlijk niks meer tussen van vrienden. Soms es dat iemand gereageerd heeft op een suggested post.
Het begin van het einde vrees ik.
Of ‘g’e gin moatn’?
Jup, vrij ergerlijk.Net mijn fb wall es aant bekijken en focussen op "suggested for you" en " sponsored"
Staat eigenlijk niks meer tussen van vrienden. Soms es dat iemand gereageerd heeft op een suggested post.
Goh, mij hoor je niet klagen maar ik weet echt niet waarom ik deze reclame krijg:Net mijn fb wall es aant bekijken en focussen op "suggested for you" en " sponsored"
Je houdt van camel toes?Goh, mij hoor je niet klagen maar ik weet echt niet waarom ik deze reclame krijg:
![]()

Zoals oldskooler al zei,als je veel naar camel toe googled komen ze zo bij u terechtGoh, mij hoor je niet klagen maar ik weet echt niet waarom ik deze reclame krijg:
![]()

Het ergerde mij steeds als mensen om de vijf botten met hun horloge schudden, maar nu ik weet dat ze dat deden omdat ze high value waren, schaam ik me dat ik dat ooit storend vond.Machtig toch. Discussie over het al dan niet dragen van een horloge op date of een dure handtas. Want ja, welke indruk geeft dat eigenlijk? Jezus Christus, doe uw mond open en binnen de 2 minuten weet je of het klikt of niet. Hoe kan je nu gezellig aan een date beginnen als je op voorhand al met duizend en één dingen bezig bent in uw hoofd.
Al die zever en alles kapot analyseren. Minder praten, meer doen.
Edit: wel heel leuk om lezen.
Is ook een tik bij sommigen als hun horloge afzakt.Het ergerde mij steeds als mensen om de vijf botten met hun horloge schudden, maar nu ik weet dat ze dat deden omdat ze high value waren, schaam ik me dat ik dat ooit storend vond.
Zegt precies meer over jou dat je daar zo op bent gaan focussenJe houdt van camel toes?
(Als je goed kijkt bij de rechtse foto.)

Ah, Zalando: https://www.beyondgaming.be/threads/jouw-what-tha-f-ck-momentje-van-de-dag.5697/page-138#post-792069Goh, mij hoor je niet klagen maar ik weet echt niet waarom ik deze reclame krijg:
![]()
Oog voor details.Zegt precies meer over jou dat je daar zo op bent gaan focussen
I don’t judge…
Waarom word ik onmiddellijk beticht van camel toes op te zoeken en jij niet van weelderige decolletés op te zoeken?!Ah, Zalando: https://www.beyondgaming.be/threads/jouw-what-tha-f-ck-momentje-van-de-dag.5697/page-138#post-792069
Volgens mij gewoon een easy manier om naambekendheid te krijgen.

Omdat @Visenya mensen daarvoor opgezet heeftWaarom word ik onmiddellijk beticht van camel toes op te zoeken en jij niet van weelderige decolletés op te zoeken?!![]()
It's my face.Waarom word ik onmiddellijk beticht van camel toes op te zoeken en jij niet van weelderige decolletés op te zoeken?!![]()