Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net mijn fb wall es aant bekijken en focussen op "suggested for you" en " sponsored"

Staat eigenlijk niks meer tussen van vrienden. Soms es dat iemand gereageerd heeft op een suggested post.

Het begin van het einde vrees ik.

Net mijn fb wall es aant bekijken en focussen op "suggested for you" en " sponsored"

Staat eigenlijk niks meer tussen van vrienden. Soms es dat iemand gereageerd heeft op een suggested post.

Jup, vrij ergerlijk.
Krijg niks deftig meer te zien.

Goh, mij hoor je niet klagen maar ik weet echt niet waarom ik deze reclame krijg:

img1.png

Na 10 dagen terug gekomen uit vakantie.. Om dan tot het besef te komen dat ik eigenlijk niet wou terugkomen en het daar veel beter had.

Achja nog 25 jaar werken en dan lekker genieten van mijn pensioen ginder. 😂

Nooit begrepen waarom gepensioneerden alles achterlaten om in Spanje een nieuw leven op te bouwen.. Nu snap ik het wel. Ik ben een halfbloedje en ik merk op zo'n momenten toch dat ik mij gelukkiger voel in het buitenland.. Natuurlijk is het daar ook niet altijd rozengeur en maneschijn maar toch..

Machtig toch. Discussie over het al dan niet dragen van een horloge op date of een dure handtas. Want ja, welke indruk geeft dat eigenlijk? Jezus Christus, doe uw mond open en binnen de 2 minuten weet je of het klikt of niet. Hoe kan je nu gezellig aan een date beginnen als je op voorhand al met duizend en één dingen bezig bent in uw hoofd.

Al die zever en alles kapot analyseren. Minder praten, meer doen.

Edit: wel heel leuk om lezen.
Het ergerde mij steeds als mensen om de vijf botten met hun horloge schudden, maar nu ik weet dat ze dat deden omdat ze high value waren, schaam ik me dat ik dat ooit storend vond.

Lagere school: ons jaarthema "stappen ondernemen" voor het milieu en het klimaat

Lagere school 2 maand later: we gaan op uitstap 3km van de school. Welke ouders kunnen de kinderen (5e leerjaar) wegvoeren en komen halen met de auto?

'Onze natuur' gaan zien in de Euroscoop/Pathé in Genk.

Geen alcohol te koop, maar wel gvd 4 keer reclame van Duvel tijdens de voorfilm :angry:

Prachtige film wel, mooie beelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan