Forumgebruiker
Banned
Ben je wat cranky, jongen?
Of wil je een vete starten die zijn weerga niet kent in BV-land?
Waarom denk je dat? Zijn wij dan niet aan het LAARPen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je wat cranky, jongen?
Of wil je een vete starten die zijn weerga niet kent in BV-land?
Waar staat de 2e A voor?Waarom denk je dat? Zijn wij dan niet aan het LAARPen?
voor de R?Waar staat de 2e A voor?

Daarbovenop zijn we zaterdag naar een trouwfeest geweest en blijkt de bruid vandaag een positieve coronatest afgelegd te hebben, ze vermoedt dat ze ‘t zaterdag mogelijks ook al had want de keelpijn is toen begonnen zegt ze. Dafalgan is wel pregnancyproof, als dat enige troost kan brengen?Ik ben vandaag niks waard. Zó misselijk en moe, ik herinner mij dat toch zo niet tijdens mijn 1e zwangerschapDaarbovenop zijn we zaterdag naar een trouwfeest geweest en blijkt de bruid vandaag een positieve coronatest afgelegd te hebben, ze vermoedt dat ze ‘t zaterdag mogelijks ook al had want de keelpijn is toen begonnen zegt ze.
En ik heb nu ook al de hele tijd hoofdpijn en zowat rug- spierpijn. Ziek zijn kan ik nu eigenlijk echt wel missen omdat ik niet echt iets van medicatie kan nemen
Veel courage! 

Bedoel dus online een afspraak maken.Toch normaal? Allee hangt ervan af wat je precies bedoelt maar als ik naar mijn bank, verzekeringsmakelaar ofzo ga verwacht ik ook niet dat als ik daar binnen kom dat mijn contactpersoon zomaar vrij is.
Asociaal?Waar staat de 2e A voor?
Mannen
wou ik ook doen, maar je kan maar eentje kiezen.
In het algemeen of specifiek 1 of 2 van jezelf?Ach. Komt ook door mijn eigen verwachtingen.wou ik ook doen, maar je kan maar eentje kiezen.
In het algemeen of specifiek 1 of 2 van jezelf?
Dus eigenlijk: VrouwenAch. Komt ook door mijn eigen verwachtingen.
Ja sorry voor deze morgen hoor, ik heb ook slecht geslapen.Mannen

Dan had ge de trein naar Antwerpen moeten nemen eh. Mijn telling staat op 148 gecontroleerde reizigers momenteelJa sorry voor deze morgen hoor, ik heb ook slecht geslapen.
Ah wacht - er is niemand kaartjes komen knippen deze morgen.![]()

Hebben jullie daar quota voor dan?Dan had ge de trein naar Antwerpen moeten nemen eh. Mijn telling staat op 148 gecontroleerde reizigers momenteel![]()