Nope, da's gewoon een binnenband die erin zit.Geen tubeless sealant in de band?
Juist op tijd op het werk geraakt om juist te laat te zijn en ik heb een snotvalling.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, da's gewoon een binnenband die erin zit.Geen tubeless sealant in de band?
Zaken waar je anno 2022 nog moet bellen voor een afspraak te maken![]()
Zo veel dt-fouten in P&A de laatste tijd.
Nu gaan die wokies echt te ver.Er bestaan geen spellingsregels meer, iedereen schrijft hoe hij het zelf wil. Dit in het kader van onze inclusieve maatschappij en om niemand te schofferen.
Nu gaan die wokies echt te ver.
Wookies?De wokkies bedoel je?
Sorry jongens, ik heb de taalfouten thread achter me gelaten.Zo veel dt-fouten in P&A de laatste tijd.
Ze lokte me zwijgend de hoek om en dan rap ongevraagd m'n haar gewassen... Vorige keer dat ik dertig betaalde was bij zo'n rockabilly barber die keilang werkte aan een soort 50s look.29,99 euro als man bij de kapper?
En ik vond de 18 euro die ik tegenwoordig betaal al zo veel...![]()
Zaken waar je anno 2022 nog moet bellen voor een afspraak te maken![]()
Ze bedoelen dat ze naar de website willen kunnen gaan om een tijdsslot in te vullen waarop ze langs kunnen gaan op afspraak zoals bij huisartsen etc.Toch normaal? Allee hangt ervan af wat je precies bedoelt maar als ik naar mijn bank, verzekeringsmakelaar ofzo ga verwacht ik ook niet dat als ik daar binnen kom dat mijn contactpersoon zomaar vrij is.
Hemeltje.Ze bedoelen dat ze naar de website willen kunnen gaan om een tijdsslot in te vullen waarop ze langs kunnen gaan op afspraak zoals bij huisartsen etc.
Wat ikzelf bedoel is dat er ook een alternatief moet zijn, ipv bellen dat je ook kan mailen want internet bestaat al 25 verdomde jaren! Da ze het ne keer gebruiken.Toch normaal? Allee hangt ervan af wat je precies bedoelt maar als ik naar mijn bank, verzekeringsmakelaar ofzo ga verwacht ik ook niet dat als ik daar binnen kom dat mijn contactpersoon zomaar vrij is.
Omdat je het niet kon halen van mij of is dat een mening die ik moet verleggen.Sorry jongens, ik heb de taalfouten thread achter me gelaten.
Omdat ik dat met de mods in PM wat besproken heb.Omdat je het niet kon halen van mij of is dat een mening die ik moet verleggen.
Wederom krom taalgebruik.Omdat ik dat met de mods in PM wat besproken heb.
(kwestie van u NOG ouder te kunnen voelen!) Ben je wat cranky, jongen?Wederom krom taalgebruik.
Ben je een rapper van De Jeugd Van Tegenwoordig?