Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
R.jpg

29,99 euro als man bij de kapper?

En ik vond de 18 euro die ik tegenwoordig betaal al zo veel... :unsure:
Ze lokte me zwijgend de hoek om en dan rap ongevraagd m'n haar gewassen... Vorige keer dat ik dertig betaalde was bij zo'n rockabilly barber die keilang werkte aan een soort 50s look.

Toch normaal? Allee hangt ervan af wat je precies bedoelt maar als ik naar mijn bank, verzekeringsmakelaar ofzo ga verwacht ik ook niet dat als ik daar binnen kom dat mijn contactpersoon zomaar vrij is.
Ze bedoelen dat ze naar de website willen kunnen gaan om een tijdsslot in te vullen waarop ze langs kunnen gaan op afspraak zoals bij huisartsen etc.

banken. ik maand bezig met overzetten van bank 1 naar bank 2, nu het laatste: pensioensparen overzetten.
ik bel heen en weer.
Bank 1 zegt 'ah ja, dat moet de bank bij ons aanvragen voor overdracht'
Bank 2 zegt 'Ah maar welk fonds gebruiken die mannen bij bank 1?' (nergens te vinden in de app of online)
Bank 1 zegt 'Oei dat moet ik nazien, moment ik bel u terug'
nooit teruggebeld.
dingen bij bank 1 opzeggen is ook niet bij 1 persoon vragen, zegt dat ne keer allemaal op en laat me weten wat ik allemaal moet tekenen via de app. Nee 5 personen van verschillende divisies die hun beperkte rechten en kennis hebben. Eind deze week hopelijk er van af.

Toch normaal? Allee hangt ervan af wat je precies bedoelt maar als ik naar mijn bank, verzekeringsmakelaar ofzo ga verwacht ik ook niet dat als ik daar binnen kom dat mijn contactpersoon zomaar vrij is.
Wat ikzelf bedoel is dat er ook een alternatief moet zijn, ipv bellen dat je ook kan mailen want internet bestaat al 25 verdomde jaren! Da ze het ne keer gebruiken.

Sinds vrijdag redelijk wat kniepijn die ik niet wegkrijg met Dafalgan dus toch maar eens naar de huisarts.
Knieartrose 😑 (kwestie van u NOG ouder te kunnen voelen!)
"Zo een opstoten kunnen veroorzaakt worden door heel kleine inspanning soms... "
- Ik heb vrijdag planten geplant en dus wat gespit... Is dat klein genoeg?
"Dat klinkt inderdaad als een goeie kanshebber!"

Godverdomme, lijf, wilt ge eens stoppen met u als een hoogbejaarde te gedragen?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan