Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
PostNL zijn toch echt helden wat mij betreft.
Pakketje dat vandaag moest aankomen is opgeschoven naar morgen.
Pakketje dat morgen normaal gezien morgen ging geleverd worden was opgeschoven naar vandaag, maar is uiteindelijk niet kunnen geleverd worden. Dat zal dan ook voor morgen zijn gok ik.
:eek: :eek: :eek: :rofl: :rofl: :rofl:

Ik ben vandaag niks waard. Zó misselijk en moe, ik herinner mij dat toch zo niet tijdens mijn 1e zwangerschap 😟 Daarbovenop zijn we zaterdag naar een trouwfeest geweest en blijkt de bruid vandaag een positieve coronatest afgelegd te hebben, ze vermoedt dat ze ‘t zaterdag mogelijks ook al had want de keelpijn is toen begonnen zegt ze.
En ik heb nu ook al de hele tijd hoofdpijn en zowat rug- spierpijn. Ziek zijn kan ik nu eigenlijk echt wel missen omdat ik niet echt iets van medicatie kan nemen

Ik ben vandaag niks waard. Zó misselijk en moe, ik herinner mij dat toch zo niet tijdens mijn 1e zwangerschap 😟 Daarbovenop zijn we zaterdag naar een trouwfeest geweest en blijkt de bruid vandaag een positieve coronatest afgelegd te hebben, ze vermoedt dat ze ‘t zaterdag mogelijks ook al had want de keelpijn is toen begonnen zegt ze.
En ik heb nu ook al de hele tijd hoofdpijn en zowat rug- spierpijn. Ziek zijn kan ik nu eigenlijk echt wel missen omdat ik niet echt iets van medicatie kan nemen
Dafalgan is wel pregnancyproof, als dat enige troost kan brengen? 🙈 Veel courage! 💪

Per abuis deze ergernis in Coronanieuws-thread gepost, iets teveel tabs open oeps.

Ik heb vrijdag de 7de ne brief ontvangen voor mijn 2de boosterprik, waarschijnlijk die brief gekregen wegens mijn statuut als persoon met een handicap. Op zich geen probleem om die prik te gaan krijgen, alleen: de datum. Die stond op 6 oktober. Waarom sturen ze die ne dag te laat. :mad:
Vandaag ontvang ik opnieuw die brief. Ah, misschien een nieuwe uitnodiging omdat ik die eerste dus niet had kunnen doen. Staat die datum OPNIEUW op 6 oktober.
Diene loempe kiekens denken dat ik kan tijdreizen ofzo. :angry:

Mededeling bij de bankieren-app:
Dit document bevat twee versies van het Algemeen Reglement der Verrichtingen.
Vanaf bladzijde 2 tot en met 126 in het pdf-document vindt u de versie van 25 oktober 2021.
Vanaf bladzijde 127 tot en met 255 in het pdf-document vindt u de versie van 10 oktober 2022.

Yep, yes, ik ga die volledig lezen en op zoek gaan naar de verschillen in de versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan