Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand leren kennen die echt knap en leuk is maar echt... smallest dick ever.

Kinda bummed :unsure:
The biggest dick of biggest eikel is ook niet zo goed hé! :D

Da's zoals zeggen tegen een kerel van... Ach, uw vriendin heeft geen tetten, gelukkig hebt ge er zelf om mee te spelen :unsure:

En nee, geen seks mee gehad... Corona en zo. Lang leve dickpics :music:
Moet nogal klote zijn als je een man bent met ne C-cup puur natuur. (of juist niet)

Vraag is natuurlijk in welke toestand je de pick kreeg. Een ex van mij verdubbelde letterlijk in erectie. 🤷‍♀️
Is dat niet normaal? :thinking: De mijne is in erectie ook 'net niet' het dubbele.
Maar goed, de ene piemel is de andere niet.

Ik kwam hier mijn hart uitstorten en er wordt hier gewoon gelachen met mijn problemen :headshake:
Er bestaat ook zoiets als een penisverlenging. Misschien kan je dit aan hem voorstellen. :baard:

En hoe is rekken een nadeel? :unsure: Omdat je er van uit gaat dat anale seks pijn doet?
Ik ben hetero maar hmmm ik heb toch ook ooit nog geëxperimenteerd. Dat deed helemaal geen pijn.

Laatst bewerkt:
Ik kan het mij een beetje voorstellen. Ik heb 3 jaar geleden mijn zoontje tegen de zijkant van een rijdende camionette zien lopen en ik wordt er nog steeds s'nachts van wakker.
Is je zoontje toen overleden, of is hij er goed van af gekomen? Zowel bij ja en nee kan ik me voorstellen dat je er nog steeds wakker van wordt.
Sorry voor de misschien domme en pijnlijke vraag. Uiteraard ook geen probleem als je niet wil reageren.

Is je zoontje toen overleden, of is hij er goed van af gekomen? Zowel bij ja en nee kan ik me voorstellen dat je er nog steeds wakker van wordt.
Sorry voor de misschien domme en pijnlijke vraag. Uiteraard ook geen probleem als je niet wil reageren.
Hij heeft er niets aan overgehouden, gelukkig.

Hij was daardoor wel gevallen, en die camionette is over zijn voetje gereden. Hij heeft een tijdje wat lopen manken, maar niets gebroken of zo.

Ge ziet da voor uw ogen gebeuren en ge kunt niets doen. Als hij een second vroeger begon te lopen, of struikelde net ervoor waren de gevolgen veel erger natuurlijk.

Hij heeft er niets aan overgehouden, gelukkig.

Hij was daardoor wel gevallen, en die camionette is over zijn voetje gereden. Hij heeft een tijdje wat lopen manken, maar niets gebroken of zo.

Ge ziet da voor uw ogen gebeuren en ge kunt niets doen. Als hij een second vroeger begon te lopen, of struikelde net ervoor waren de gevolgen veel erger natuurlijk.
Ah fjoew, ten eerste enorm blij voor u. En amaai, ik kan mij inderdaad voorstellen dat ge ne serieuze schrik / trauma ervan opdoet :eek2:. Inderdaad chance (en geluk) dat het goed is afgelopen (y).
Ten tweede blij dat ik geen pijnlijke vragen aan het stellen was.

Twijfelde eerst om het niet te posten aangezien ik het zelf wel wat shallow vind. Maar ik weet gewoon dat mij dat gaat storen op lange termijn.
Net zoals het mij na een tijd bij mijn ex begon te storen dat hij geen top/bottom/vers was. Dan zit je voor je het weet weer in die valkuil van open relaties en daar heb ik momenteel geen zin in.

Hoeveel mannen zouden er passen voor een type Justine Henin zonder borsten? Heel veel denk ik.

Mobajaat. Gaat hier al pagina's over uw fallus-voorkeur, maar ge moet u helemaal nergens voor verantwoorden. You be you.

Okee om het "maniaans" te maken: een blowjob waarbij je je afvraagt of ze die tanden speciaal gevijld heeft voor dit doel en of je het ooit zonder bloedingen gaat overleven, is beter dan geen blowjob?
Er is wel nog een verschil tussen slechte seks en pijnlijke seks natuurlijk, zoals jij het wilt stellen, maar alles hangt af van de periode. 1 dag zonder seks is of kan beter zijn dan 1 dag met slechte seks, maar als je al enkele weken/maanden/jaren zonder seks zit heb je toch liever slechte seks dan weer een dag zonder seks. ;)

Er is wel nog een verschil tussen slechte seks en pijnlijke seks natuurlijk, zoals jij het wilt stellen, maar alles hangt af van de periode. 1 dag zonder seks is of kan beter zijn dan 1 dag met slechte seks, maar als je al enkele weken/maanden/jaren zonder seks zit heb je toch liever slechte seks dan weer een dag zonder seks. ;)
Pijnlijke seks is voor de meesten onder ons toch ook gewoon slechte seks?
Ik zie geen "verschil", neen.

Of iemand die op je zit en precies denkt dat je een springbal bent waardoor je eigenlijk compleet uit je flow bent, die er het ritme van "bonzai" imiteert vanaf de eerste seconde, daar zou je toch ook stapelgek van worden??

geen echte ergernis, maar eerder shit man: die moeder die haar kind van 7 voor haar ogen een dodelijk ongeluk heeft zien krijgen. In a split second getraumatiseerd voor het leven.
Plaats waar dat ongeval gebeurd is is ook een gevaarlijk stuk als je wilt oversteken. Er is daar ook geen zebrapad.
In de plaatselijke Facebookgroep staat het natuurlijk ook vol berichten met medeleven. Het leeft wel in Schoten. Heb er toch ook al een paar keer aan liggen denken; het is niet super ver van waar ik woon.

Ik kan dat perfect, zowel links als rechts. Gewoon een beetje de schouder naar achter schuiven :unsure:.

Altijd een toffe om weddenschapjes over te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan