Tonerider
Well-known member
de overheid heeft zelfs een corona-appje hebt het over een FOD, die kans lijkt me heel klein![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de overheid heeft zelfs een corona-appje hebt het over een FOD, die kans lijkt me heel klein![]()

Ik heb dat ook van frieten. Gewoon zo snel mogelijk op iemand anders steken.Gisteren kip van't spit met frietjes gegeten. En nu zit ik met van die vettige, en gigantisch stinkende scheten. Zo degene die je niet kunt inhouden maar wel enorm stil zijn. En ik heb straks een vergadering, dat wordt een uitdaging.
Ik zou gaan voor: "Amai waren we nu maar gewoon allemaal van thuis uit aan het vergaderen zoals wettelijk verplicht hééé *prrrrrrt*"Ik heb dat ook van frieten. Gewoon zo snel mogelijk op iemand anders steken.
Mocht er iemand een opmerking maken kan je nog altijd altijd terugvallen op een paar klassiekers om hem / haar verdacht te maken : "Eerst geroken, holleke ontstoken" of "De eerste die het riekt, zijn gatje pikt".
En is dat hard werken, daar op de vergaderingen in de kleuterschoolIk heb dat ook van frieten. Gewoon zo snel mogelijk op iemand anders steken.
Mocht er iemand een opmerking maken kan je nog altijd altijd terugvallen op een paar klassiekers om hem / haar verdacht te maken : "Eerst geroken, holleke ontstoken" of "De eerste die het riekt, zijn gatje pikt".
?Waarom zou iemand dat doen?Je zou denken dat men virtueel vergadert tegenwoordig...

Hehe, dat gaat jammer genoeg niet bij ons. Nu, ik zit wel meestal in een omgeving dat de stank altijd aan iets anders te wijden kan zijn. Behalve als we dus aan't vergaderen zijnIk zou gaan voor: "Amai waren we nu maar gewoon allemaal van thuis uit aan het vergaderen zoals wettelijk verplicht hééé *prrrrrrt*"
. Ze hebben misschien schrik om met een online vergadering viraal te gaan.Je zou denken dat men virtueel vergadert tegenwoordig...

Dank je voor de update!Nu, ik heb vlak voor ik ben vertrokken nog een kakske kunnen doen en dan is't ergste voorbij. En de rest van de dag eigenlijk weinig last van gehad. Hoera!

Iemand leren kennen die echt knap en leuk is maar echt... smallest dick ever.
Kinda bummed![]()

I don't know what that meansEen my little bronie dus?![]()