Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren kip van't spit met frietjes gegeten. En nu zit ik met van die vettige, en gigantisch stinkende scheten. Zo degene die je niet kunt inhouden maar wel enorm stil zijn. En ik heb straks een vergadering, dat wordt een uitdaging.

Gisteren kip van't spit met frietjes gegeten. En nu zit ik met van die vettige, en gigantisch stinkende scheten. Zo degene die je niet kunt inhouden maar wel enorm stil zijn. En ik heb straks een vergadering, dat wordt een uitdaging.
Ik heb dat ook van frieten. Gewoon zo snel mogelijk op iemand anders steken.

Mocht er iemand een opmerking maken kan je nog altijd altijd terugvallen op een paar klassiekers om hem / haar verdacht te maken : "Eerst geroken, holleke ontstoken" of "De eerste die het riekt, zijn gatje pikt".

Mocht er iemand een opmerking maken kan je nog altijd altijd terugvallen op een paar klassiekers om hem / haar verdacht te maken : "Eerst geroken, holleke ontstoken" of "De eerste die het riekt, zijn gatje pikt".
Ik zou gaan voor: "Amai waren we nu maar gewoon allemaal van thuis uit aan het vergaderen zoals wettelijk verplicht hééé *prrrrrrt*"

En is dat hard werken, daar op de vergaderingen in de kleuterschool :unsure:?

Dat discussiëren in cirkels op pol&actua altijd...
Iedere x weken komen exact dezelfde argumenten voorbij, die dan opnieuw braaf weerlegd worden. Dan ziet ge die persoon weer effe niet om daarna gewoon arrogant (of ignorant, ik ben er nog niet uit) weer gewoon diezelfde regeltjes tekst te komen plaatsen.

Echt vermoeiend hoor. En frustrerend, want ik lees wel graag op dat onderdeel, maar niet als er steeds datzelfde riedeltje komt, waarna er weer een ganse pagina overheen moet gaan vooraleer er weer iets écht te lezen valt.

Rechter elleboog die geweldig pijn doet, waarschijnlijk overbelast tijdens oefeningen van de rug school.
Zelfs de computer muis hanteren doet pijn na 15-20 minuten. Kan ik weer naar de huisarts.

Wat is dat toch altijd met al die Baaaaaaaaaaaaaaaatibouw reclames.

"Profiteer nu van onze Baaaaaaaaaaaatibouw voorwaarden, speciaal voor Baaaaaaaaaaaatibouw, kom naar de virtuele Baaaaaaaaaaaaatibouw beurs,..."

Batibouw komt van bâtir en bouw, dus bâtir met een kort a, niet baaaaaaaaaaaatir en bouw. Voor eens en voor altijd. Verdomme zeg. :angry:

Neh, dat moest er efkes uit. :tongue:

Ik zou gaan voor: "Amai waren we nu maar gewoon allemaal van thuis uit aan het vergaderen zoals wettelijk verplicht hééé *prrrrrrt*"
Hehe, dat gaat jammer genoeg niet bij ons. Nu, ik zit wel meestal in een omgeving dat de stank altijd aan iets anders te wijden kan zijn. Behalve als we dus aan't vergaderen zijn :unsure:.

Nu, ik heb vlak voor ik ben vertrokken nog een kakske kunnen doen en dan is't ergste voorbij. En de rest van de dag eigenlijk weinig last van gehad. Hoera!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan