Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt ervan als je zoete mayonaise neemtDus moeten zij eigenlijk het geld geven
Volgende bestelling:
2 klein, 2 middel. 2 bakjes zoete mayo
2 koude cervelas, 2 viandellen, 2 lucifer. 1 saté en 1 boulet.
Belachelijk duur vind ik eigenlijk voor wat het is
Wel blij dat er geen lange hamburger bij zat of t was weer discussie![]()

Das ook 10 de man heHier met twee maximum 20 EUR per bezoek en dar is dan vaak twee keer een groot met stoofvleessaus en twee vlezekes.
Ja, en dan?Das ook 10 de man he

Ja, en dan?
Dan heb je tenminste ferm goed en veel gegeten.
Waar buiten het frituur kan je anders nog veel en lekker eten voor die prijs?

Ge kunt ook naar de McDo gaan tijdens het frietuur he. Of wat bedoel je nu?Geef mij dan toch maar een goei frietuur![]()
Ok. Afspraak morgen bij u thuis.Bij mij thuis![]()
Sorry, ben naar de macdoOk. Afspraak morgen bij u thuis.
Voor 10€ de man ? Uiteten inderdaad nergens.Ja, en dan?
Dan heb je tenminste ferm goed en veel gegeten.
Waar buiten het frituur kan je anders nog veel en lekker eten voor die prijs?
Dat ik een goei frietuur boven de McDo verkies.Ge kunt ook naar de McDo gaan tijdens het frietuur he. Of wat bedoel je nu?
Ik wist niet dat hier zoveel rancuneuze mensen zaten/
Ik snap het nietBvb de handdoekendiscussie.

Hier valt dat goed mee!Wij gaan eigenlijk amper 1 keer per maand naar het frituur. Als het al zoveel is. Denk juli en aug zelfs totaal niet geweest. Maar kan me idd voorstellen voor mensen die dat traditioneel elke vrijdagavond doen dat dat een stevige berehap uit het budget is.

Ik ben deze week alleen geweest 1 kleine met mayo, frikandel, Chili cheese nuggets en Grizly: 18€.
Best dat ik een blik cola naar Delhaize gaan halen heb en ze thuis opgegeten heb of ik lag aan meer dan 20 euro voor mij alleen.
Vroeger haalden wij en veel anderen wekelijks frieten, maar ik merk dat er niet meer veel zijn die dit doen. Op die manier gaan er toch ook wel sneuvelen.
In sommige streken is dat een frikandellenlange file.En toch staat er bij ons aan het frietkot elke dag een ellenlange file.
Probleem is dat je ganse huis dan naar frietvet ruikt.Misschien wel een optie om de snacks dan thuis te bakken en de frieten uit te halen. Voor de frieten zelf snap ik dat men de typerende smaak van het frietvet in de frituur verkiest, maar als je het prijsverschil tussen een doos frikandellen in de diepvries van de supermarkt ziet en de prijs die ze bij de frituur vragen...
Mijn zus zit deze week op haar buitenverblijf in Zuid-Frankrijk. Stuurde vandaag een What'sapp-je door.Voor 10€ de man ? Uiteten inderdaad nergens.
Maar voordien kwam je toch voor 6€ de man wel buiten hoor