Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus moeten zij eigenlijk het geld geven

Volgende bestelling:
2 klein, 2 middel. 2 bakjes zoete mayo
2 koude cervelas, 2 viandellen, 2 lucifer. 1 saté en 1 boulet.
Belachelijk duur vind ik eigenlijk voor wat het is

Wel blij dat er geen lange hamburger bij zat of t was weer discussie 😅
Komt ervan als je zoete mayonaise neemt 🤢

Wij gaan eigenlijk amper 1 keer per maand naar het frituur. Als het al zoveel is. Denk juli en aug zelfs totaal niet geweest. Maar kan me idd voorstellen voor mensen die dat traditioneel elke vrijdagavond doen dat dat een stevige berehap uit het budget is.

Misschien wel een optie om de snacks dan thuis te bakken en de frieten uit te halen. Voor de frieten zelf snap ik dat men de typerende smaak van het frietvet in de frituur verkiest, maar als je het prijsverschil tussen een doos frikandellen in de diepvries van de supermarkt ziet en de prijs die ze bij de frituur vragen...

Ik ben deze week alleen geweest 1 kleine met mayo, frikandel, Chili cheese nuggets en Grizly: 18€.

Best dat ik een blik cola naar Delhaize gaan halen heb en ze thuis opgegeten heb of ik lag aan meer dan 20 euro voor mij alleen.

Vroeger haalden wij en veel anderen wekelijks frieten, maar ik merk dat er niet meer veel zijn die dit doen. Op die manier gaan er toch ook wel sneuvelen.

Wij gaan eigenlijk amper 1 keer per maand naar het frituur. Als het al zoveel is. Denk juli en aug zelfs totaal niet geweest. Maar kan me idd voorstellen voor mensen die dat traditioneel elke vrijdagavond doen dat dat een stevige berehap uit het budget is.
Hier valt dat goed mee! 😇🤪

Ik ben deze week alleen geweest 1 kleine met mayo, frikandel, Chili cheese nuggets en Grizly: 18€.

Best dat ik een blik cola naar Delhaize gaan halen heb en ze thuis opgegeten heb of ik lag aan meer dan 20 euro voor mij alleen.

Vroeger haalden wij en veel anderen wekelijks frieten, maar ik merk dat er niet meer veel zijn die dit doen. Op die manier gaan er toch ook wel sneuvelen.

En toch staat er bij ons aan het frietkot elke dag een ellenlange file.

Misschien wel een optie om de snacks dan thuis te bakken en de frieten uit te halen. Voor de frieten zelf snap ik dat men de typerende smaak van het frietvet in de frituur verkiest, maar als je het prijsverschil tussen een doos frikandellen in de diepvries van de supermarkt ziet en de prijs die ze bij de frituur vragen...
Probleem is dat je ganse huis dan naar frietvet ruikt.
Of je zet die buiten en sta je daar wat te bibberen.
Of je bakt ze in de airfryer maar -en dat dat van mij komt wil al veel zeggen- de smaak is minder dan.

Voor 10€ de man ? Uiteten inderdaad nergens.
Maar voordien kwam je toch voor 6€ de man wel buiten hoor
Mijn zus zit deze week op haar buitenverblijf in Zuid-Frankrijk. Stuurde vandaag een What'sapp-je door.
Gegeten voor 15 EUR (in een bistro dus):
  • slaatje met ham en meloen
  • kip met risotto
  • koffie met bol ijs, cake, appeltaartje en crème brulée

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan