Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een paar modelauto's staan en daarjust pak ik een op om het stof eens af te doen. Blijft gewoon een van zijn wielen staan, en dat komt niet vanzelf los he. Straks eens madam ondervragen. :thinking:
Grootvader had er zo een tiental en die hebben járen gewoon gestaan. Bij het opruimen van het huis na overlijden vielen er daar twee ook wat uiteen. Maar die had er wel van elk allooi dus kan zijn dat daar een verschil duur/goedkoper in zat. Laat dat ondervragen aan @Str8_6 over, voelt die jongen zich nuttig.

Net 2.95 voor een wit brood moeten betalen bij de bakker :crazy: . Zijn ze helemaal op hun kop gevallen?

Binnenkort zal boterhammen met choco op het einde van de maand zelfs al niet meer lukken.

'S ochtends de radio opzetten en meteen slechte muziek horen.
Wanneer ik 's avonds de radio opzet is het meteen hetzelfde nummer :sop: .

Daarstraks naar Van Cranenbroek geweest in Opglabbeek, sorry Oudsbergen.
Ik wou een nieuwe werkbroek gaan halen, zo oranje met reflecterende strepen, blijkt dat ze die daar niet meer verkopen.
Heb er gelukkig wel enkele andere zaken kunnen kopen, dus toch niet helemaal voor niks naar daar gereden, maar kan nu wel nog ergens anders zo een broek gaan zoeken.
Toch raar dat ze dat soort broeken daar niet meer verkopen, de t-shirts, jassen en mouwloze vesten hebben ze dan wel nog altijd.
Dit weekend misschien eens bij itek gaan zien, die hebben volgens hun website toch ook werkkleding blijkbaar.

Bij mij is het zeer zelden dat ik eens droom of kan herinneren
Maar eergisteren geloof het of niet droomde ik dat ik hier op BG zat en kwam er ineens een banner op.
"Alarm er is een raket onderweg met een atoomkop" 🤣🤣 echt waar

Bij mij is het zeer zelden dat ik eens droom of kan herinneren
Maar eergisteren geloof het of niet droomde ik dat ik hier op BG zat en kwam er ineens een banner op.
"Alarm er is een raket onderweg met een atoomkop" 🤣🤣 echt waar
En dan begonnen ze te discussiëren dat we beter bij atoom-energie raketten waren gebleven, want wind-energie-raketten zijn toch niet krachtig genoeg om al onze toekomstige EVs op te laden? Misschien ook dat onze lint-bebouwing uiteindelijk toch goed was, omdat de raket minder impact heeft? En dan discussie of degene die op het knopje duwde een zwarte of een neger was, en of dat fantasy-geschiedkundig correct is?

Menne man, in dat geval zat ge op P&A ... serieuze nachtmerrie indeed.

En dan begonnen ze te discussiëren dat we beter bij atoom-energie raketten waren gebleven, want wind-energie-raketten zijn toch niet krachtig genoeg om al onze toekomstige EVs op te laden? Misschien ook dat onze lint-bebouwing uiteindelijk toch goed was, omdat de raket minder impact heeft? En dan discussie of degene die op het knopje duwde een zwarte of een neger was, en of dat fantasy-geschiedkundig correct is?

Scrolling P&A = living the nightmare

Het ergste van heel deze tekst is dat het dan nog niet eens overdreven is, ik zou zelfs zeggen geminimaliseerd.

Oeioei, ik zie hier al minstens zeven overtredingen in uwen tekst. 36 warnings, tien keer pompen, levenslange ban op P&A en een stok in uw hol.

(van dat laatste ben ik wel niet zeker)

Daarstraks naar Van Cranenbroek geweest in Opglabbeek, sorry Oudsbergen.
Ik wou een nieuwe werkbroek gaan halen, zo oranje met reflecterende strepen, blijkt dat ze die daar niet meer verkopen.
Heb er gelukkig wel enkele andere zaken kunnen kopen, dus toch niet helemaal voor niks naar daar gereden, maar kan nu wel nog ergens anders zo een broek gaan zoeken.
Toch raar dat ze dat soort broeken daar niet meer verkopen, de t-shirts, jassen en mouwloze vesten hebben ze dan wel nog altijd.
Lang moeten aanschuiven om op de parking te geraken? Ik heb soms de indruk dat gans Limburg daar gaat winkelen, en dan nog voor de grootste prul eerst.
Mijn ergernis, mensen die voor Donderslag stemden. Oudsbergen 4 life jong.
Bist dich van mieve? waar de bieste scheuner zijn dan de wieve.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan