Str8_6
Well-known member
Deze week herkende ik de spookstemmen uit Ghost met patrick swayze...
dat zijn de zombies uit Half Life 2
vs
Ik doe nog 10x erger. Nooit door gehad dat die flik in gta Sam Andreas Samuel Jackson was.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze week herkende ik de spookstemmen uit Ghost met patrick swayze...
vs

En de andere flik Chris Penn?Ik doe nog 10x erger. Nooit door gehad dat die flik in gta Sam Andreas Samuel Jackson was.![]()
Niet opgeven is het enige advies dat ik kan geven!Ben bezig met een graduaatsopleiding Programmeren, zit in het semester waar ik op stage kan gaan.
Over een periode van 2 maanden zo'n 20 bedrijven gecontacteerd, maar een dikke njet van ieder van hen. Altijd is het "uw profiel match niet voor het project dat we in gedachten hebben" of iets dergelijks. Geen enkel bedrijf zal dit ooit toegeven, maar ik ben 100% zeker dat minstens 3 van deze 20 me eigenlijk weigerden vanwegens mijn handicap (slechthorendheid). Ik moet die handicap wel vermelden, al deed ik dat altijd halverwege of op einde van het gesprek zodat ze zelf een beeld van mij konden vormen en zien dat het best meevalt om te praten met mij.
Ik ben 36 jaar, werkzoekend sinds 22 jaar en zelfs een fucking onbetaalde stage is al een heel heksenspel. Het aantal jaar dat ik gewerkt heb tot nu toe (zelfs onbetaalde stages inbegrepen) is beschamend laag.
Misschien geef ik deze opleiding beter op. Als ik geen stage kan vinden hoe moet ik dan ooit werk vinden.
(PS: Reactie op deze post is niet nodig ik had gewoon zwaar nood aan te venten want god ik ben pissig atm)

Niet opgeven is het enige advies dat ik kan geven!
Op het werk 2j geleden kregen we de zoveelste stage-aanvraag, die we normaal standaard weigeren. Bleek nu van iemand te zijn die eerlijk vermeldde in haar mail dat haar spraak niet zo goed was en ze wat meer tijd nodig heeft dan anderen. Mijn collega haar dochter heeft een beperking dus die zei: "Ik zou willen dat mijn dochter ook die kans kreeg!"
Ik zei dat ik haar wel eens wou horen, in totaal heeft ze aan de telefoon (belangrijk deel van onze job) 3 personen gehad zodat we konden beslissen of ze wel of niet alle aspecten van ons werk aan kon. Ik vond dat je wel "iets" hoorde, maar niets dat me echt irriteerde. Dat meisje heeft een zo goed als perfecte score gekregen na haar stage want ze was echt enorm leergierig, prachtige persoonlijkheid,...
Kortom: blijven sturen, je hebt maar 1 weekhartig iemand nodig die je wél een kans wil geven.
Niemand binnen GTB van de VDAB zelf die je een naam kan doorspelen toevallig?
Volgens mijn mamaake eerst een nacht in koud water laten wekenNieuwe jeansbroek, Levi's donkere denim 1 fucking keer op het correcte programma gewassen en de kleur is al weg - fucking brol![]()
Met azijn.Volgens mijn mamaake eerst een nacht in koud water laten weken

en een beetje provencaalse kruidenMet azijn.![]()

.Does the pope shit in the woods?Ik doe nog 10x erger. Nooit door gehad dat die flik in gta Sam Andreas Samuel Jackson was.![]()

U heeft gewonnen..............
Die Destruction Derby demo was mijn eerste spel voor bijna een volledig jaar ofzo. Toen mijn huisdokter na een jaar nog steeds maar enkel die demo in mijn "gamecollectie" had opgemerkt heeft die goedzak vol medelijden mijn psx gechipped en mocht ik er al mijn gehuurde games gratis droppen om te kopieren. Held.Bij mij een demo van destruction derby. Hele dagen in die arena. Na een jaar ofzo toch het spel zelf gekocht en eigenlijk vond ik de demo leuker.![]()
Gewoon mailen naar de dienst naverkoop.Nieuwe jeansbroek, Levi's donkere denim 1 fucking keer op het correcte programma gewassen en de kleur is al weg - fucking brol![]()
Putin's address to nation delayed until tomorrow, president's former advisor says
Sergei Markov, a Russian political scientist who is a former close advisor to Vladimir Putin, says the president's national address has been delayed until tomorrow.
He announced the news on his official Telegram channel.
This would appear to have been confirmed by a statement posted by the editor of Russian state media news outlet RT, Margarita Simonyan, who simply wrote "go to sleep" on Telegram.
We'll bring you more on this as we get it.

Ben bezig met een graduaatsopleiding Programmeren, zit in het semester waar ik op stage kan gaan.
Over een periode van 2 maanden zo'n 20 bedrijven gecontacteerd, maar een dikke njet van ieder van hen. Altijd is het "uw profiel match niet voor het project dat we in gedachten hebben" of iets dergelijks. Geen enkel bedrijf zal dit ooit toegeven, maar ik ben 100% zeker dat minstens 3 van deze 20 me eigenlijk weigerden vanwegens mijn handicap (slechthorendheid). Ik moet die handicap wel vermelden, al deed ik dat altijd halverwege of op einde van het gesprek zodat ze zelf een beeld van mij konden vormen en zien dat het best meevalt om te praten met mij.
Ik ben 36 jaar, werkzoekend sinds 22 jaar en zelfs een fucking onbetaalde stage is al een heel heksenspel. Het aantal jaar dat ik gewerkt heb tot nu toe (zelfs onbetaalde stages inbegrepen) is beschamend laag.
Misschien geef ik deze opleiding beter op. Als ik geen stage kan vinden hoe moet ik dan ooit werk vinden.
(PS: Reactie op deze post is niet nodig ik had gewoon zwaar nood aan te venten want god ik ben pissig atm)
Je hebt geschreven dat je het niet nodig vond om te reageren, maar ga het toch maar even doen.
Wij hebben namelijk een collega in ons team gehad die slechthorend was (ik schrijf "was" omdat hij intussen ons bedrijf verlaten heeft).
Ik kan natuurlijk niet vergelijken in welke mate jouw en zijn beperking verschillen of overeenkomen qua gehoor, maar ik kan je alvast vertellen dat dit in de praktijk voor ons, als collega's, geen enkel probleem vormde.
Het gebeurde wel eens dat we iets moesten herhalen, maar niemand die daar eigenlijk bij stil stond.
Dus een toekomstige werkgever ziet daar gewoon door.
Misschien dat het bij die stageplaats wat anders is, omdat het over een beperkte periode van 3 maanden gaat?
Soms worden stagiairs meer aanzien als een last en worden ze algauw afgewimpeld, omdat een team er geen tijd wil insteken (wat ik ook bij ons vaststel trouwens).
Waarom wordt dan die stageplaats opengesteld? Meestal door andere leidinggevenden die geen enkele voeling hebben met de projecten zelf en die denken om een tijdje een gratis werkkracht in huis te halen.
Om maar te zeggen; ik zou het niet al te persoonlijk opnemen...
Klopt.Ze hebben zelf jarenlange ervaring met mijn school, als ik niet aan hun profiel kan voldoen gaat er geen enkele graduaatsstudent voldoen aan hun profiel.
Onze stagiaire had dat ook meegekregen van haar hogeschool, dat dat "moest".Wrm moet ge dat eigenlijk vermelden?
Verdekke, ik krijg hierdoor flashbacks van Ravenholm. Mijn broek volgescheten toen ik dat level de eerste keer speelde.Deze week herkende ik de spookstemmen uit Ghost met patrick swayze...
vs