Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
+

Al veel gelachen? :unsure:
Om maar een kwartier bezig te zijn met mijn examen zit ik al op het goeie spoor.
Nu, die groepsles telt blijkbaar maar voor 10% van het totaal, dan nog eens 40% voor tussentijdse opdrachten en dan 50% voor het examen in januari. Nu al 3 tussentijdse opdrachten gedaan en daar in totaal toch al 48/50 op gescoord, dus die 10% gaat zoveel niet uitmaken, gewoon doelstelling bijpassen naar 80%. :cool:

Om maar een kwartier bezig te zijn met mijn examen zit ik al op het goeie spoor.
Nu, die groepsles telt blijkbaar maar voor 10% van het totaal, dan nog eens 40% voor tussentijdse opdrachten en dan 50% voor het examen in januari. Nu al 3 tussentijdse opdrachten gedaan en daar in totaal toch al 48/50 op gescoord, dus die 10% gaat zoveel niet uitmaken, gewoon doelstelling bijpassen naar 80%. :cool:
zoals gij uw eigen kan rijk rekenen zou je toch perfect kunnen posten in het beurstopic

Die demo's. Zalig. Ik heb vroeger een nhl demo van in de jaren 90 kapot gespeeld. Uren 1 wedstrijd spelen van 5 minuten met keuze uit 4 ploegen.
Haha. Ik speelde een bepaalde periode altijd dezelfde race in één of ander DTM race driver game. Als ik thuiskwam van school speelde ik die race een stuk of 5 keer om te ontspannen. Meer dan een jaar aan een stuk. Op den duur stond de difficulty op hard (of het hoogste) en liet ik iedereen vertrekken terwijl ik in achteruit vertrok en wat donuts draaide om dan pas te vertrekken om met gemak de eerste plaats te halen. Silly me.

Aaah pirated games, good times :p
Mijn pa die had vroeger zo Twilight DVD's met superveel games op. Illegal as fuck
Haha, mijn pa kwam daar ook altijd mee thuis. Zalig.

Wel speelde ik veel games totaal niet op de manier hoe ze bedoeld waren, toen ik heel klein was.

Haha. Ik speelde een bepaalde periode altijd dezelfde race in één of ander DTM race driver game. Als ik thuiskwam van school speelde ik die race een stuk of 5 keer om te ontspannen. Meer dan een jaar aan een stuk. Op den duur stond de difficulty op hard (of het hoogste) en liet ik iedereen vertrekken terwijl ik in achteruit vertrok en wat donuts draaide om dan pas te vertrekken om met gemak de eerste plaats te halen. Silly me.

Haha, mijn pa kwam daar ook altijd mee thuis. Zalig.

Wel speelde ik veel games totaal niet op de manier hoe ze bedoeld waren, toen ik heel klein was.

Bij mij een demo van destruction derby. Hele dagen in die arena. Na een jaar ofzo toch het spel zelf gekocht en eigenlijk vond ik de demo leuker. :unsure:

Ge weet dat in DTM, de wagens altijd “wachtten” als catchup systeem? 😁

En op de cd-rom van den demo van Midtown stond ook den demo van den eerste Soldier of Fortune. En daar kon ge ledematen van de vijanden van afschieten. Vond ik ook speciaal. SoF nooit meer gespeeld.

Eigenlijk toch wel geschift voor een spel uit 1999. Raar dat dat niet populairder was. Misschien was enkel den eerste level goed.

En op de cd-rom van den demo van Midtown stond ook den demo van den eerste Soldier of Fortune. En daar kon ge ledematen van de vijanden van afschieten. Vond ik ook speciaal. SoF nooit meer gespeeld.

Eigenlijk toch wel geschift voor een spel uit 1999. Raar dat dat niet populairder was. Misschien was enkel den eerste level goed.
SOF2 was enorm goed voor zijn tijd.
Zeker die jungle missies waren subliem!

Neen dat was absoluut niet zo. Ik was daar heel goed in en ik kies ervoor dat te blijven geloven.

Iemand ooit nog GTA gespeeld als brave burger? Netjes stoppen aan 't rood e.d.? Eens op een weg vond ik dat wel ontspannend.
Ja, soms deed ik dat wel eens. Tot ik na 3min ergens tegenzat en dan was het weer vol petrol.

In mafia (de originele) ook altijd proberen aan de snelheidslimiet te houden, of der kwam ne agent zich moeien voor speeding 😁

Dat mis ik dus in de spellen van nu. Die rauwe sfeer die er precies in hangt. Duke nukem, Doom en Wolfenstein hadden ook zo een speciaal rauw sfeertje hangen. Die stemmen, dat taalgebruik, alles is precies teveel opgepoetst nu.

Dat mis ik dus in de spellen van nu. Die rauwe sfeer die er precies in hangt. Duke nukem, Doom en Wolfenstein hadden ook zo een speciaal rauw sfeertje hangen. Die stemmen, dat taalgebruik, alles is precies teveel opgepoetst nu.

Deze week herkende ik de spookstemmen uit Ghost met patrick swayze...

dat zijn de zombies uit Half Life 2 :lol:

vs

Ben bezig met een graduaatsopleiding Programmeren, zit in het semester waar ik op stage kan gaan.

Over een periode van 2 maanden zo'n 20 bedrijven gecontacteerd, maar een dikke njet van ieder van hen. Altijd is het "uw profiel match niet voor het project dat we in gedachten hebben" of iets dergelijks. Geen enkel bedrijf zal dit ooit toegeven, maar ik ben 100% zeker dat minstens 3 van deze 20 me eigenlijk weigerden vanwegens mijn handicap (slechthorendheid). Ik moet die handicap wel vermelden, al deed ik dat altijd halverwege of op einde van het gesprek zodat ze zelf een beeld van mij konden vormen en zien dat het best meevalt om te praten met mij.

Ik ben 36 jaar, werkzoekend sinds 22 jaar en zelfs een fucking onbetaalde stage is al een heel heksenspel. Het aantal jaar dat ik gewerkt heb tot nu toe (zelfs onbetaalde stages inbegrepen) is beschamend laag.

Misschien geef ik deze opleiding beter op. Als ik geen stage kan vinden hoe moet ik dan ooit werk vinden.

(PS: Reactie op deze post is niet nodig ik had gewoon zwaar nood aan te venten want god ik ben pissig atm)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan