Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
1) De alternatieve kiek op mijn facebook die "into" allerhande new-age gezondheidsnonsens is (nu is het kennelijk tijd voor gele voedingswaren), was uiteraard tegen de vaccins en ging mee in de gekste complottheorieën. Ze is nu overgeschakeld naar de hoge energiekosten, dat is om ons te controleren. #ofzoiets

2) En zowel hier als elders is het tegenwoordig bon ton om te claimen dat de mensen wel wat meer kunnen afzien want de horeca zit nog vol hoor. Men lijkt dan altijd te denken dat dit nu wel de mensen moeten zijn die later steun nodig hebben voor de energiefactuur hoor. Allezja het nieuwe populaire vijandbeeld zeker. Laat ons allemaal stoppen met consumeren, dan gaat onze economie zeker boomen.

1) De alternatieve kiek op mijn facebook die "into" allerhande new-age gezondheidsnonsens is (nu is het kennelijk tijd voor gele voedingswaren), was uiteraard tegen de vaccins en ging mee in de gekste complottheorieën. Ze is nu overgeschakeld naar de hoge energiekosten, dat is om ons te controleren. #ofzoiets

2) En zowel hier als elders is het tegenwoordig bon ton om te claimen dat de mensen wel wat meer kunnen afzien want de horeca zit nog vol hoor. Men lijkt dan altijd te denken dat dit nu wel de mensen moeten zijn die later steun nodig hebben voor de energiefactuur hoor. Allezja het nieuwe populaire vijandbeeld zeker. Laat ons allemaal stoppen met consumeren, dan gaat onze economie zeker boomen.

Dat "allemaal klagen over de hoge energieprijzen maar mensen gaan nog volop op restaurant, vakantie, ..." is idd zo'n argument dat nergens op slaat en belachelijk is. Als de helft van de Belgen zich dat wel nog kan permitteren en die sectoren dus nog wel goed draaien, hebt ge ook altijd nog de andere helft Belgen die zich dat allemaal écht niet meer kan permitteren.

Gisteren aan het boksen geweest (virtueel) en blijkbaar spieren gebruikt die ik normaal niet gebruik want vanmorgen na de grote boodschap op het toilet had ik moeilijkheden om aan mijn achtersteven te geraken om te wipen :unsure:
Dat is het meest bizarre wat ik in de laatste week gelezen heb.

Ze is nu overgeschakeld naar de hoge energiekosten, dat is om ons te controleren. #ofzoiets
Ik heb ook al enkele keren zoiets zien passeren.

Fase 6: corona om ons te verdelen en tegen elkaar op te zetten
Fase 7: geld afnemen van bevolking (energiecrisis)

Het plan van de wereldleiders en regeringen om de wereld in hun greep te houden.

De regering faalt op veel simpelere vlakken dan de wereld domineren met de zotste complotten.

Gisteren aan het boksen geweest (virtueel) en blijkbaar spieren gebruikt die ik normaal niet gebruik want vanmorgen na de grote boodschap op het toilet had ik moeilijkheden om aan mijn achtersteven te geraken om te wipen :unsure:

Welk boksspel gebruik ge dervoor? Beschikbaar op Steam?

Vorige lancetpen was met een dop om vast te schroeven, de nieuwe is gewoon op en af schuiven. Gevolg: dop achter tv meubel gevlogen en onbereikbaar tot Mr S kan helpen met schuiven. Prik dus gedaan zonder dop op pen, hetgeen nondemiljaarde geen deugd deed en betrekkelijk meer bloed opleverde dan strictement noodzakelijk.

Ik denk van mezelf da'k best wel progressief en vrouwvriendelijk ben enzo, maar dan kom ik videos als deze tegen en ja, geen wonder dat er zoveel geweld is in de us.

Toch erg om zoiets te horen dat hardwerkende mensen in problemen beginnen te geraken.
Ondertussen zegt Bartje de Wever dat hij nu 1300€/maand aan elektriciteit betaalt maar dat het geen probleem is door zijn hoog loon. Man teenkrullend.
Nu niet dat ik een fan ben van BDW maar hier heb je hem toch fout geciteerd.

Tijdens dat interview vroegen ze BDW of hij wist hoeveel hij betaalde. Zijn antwoord was dat hij dat sinds kort inderdaad 's had bekeken en dat dit 1300 per maand was omwille van groot gezin enz. Hij zei er ook bij dat hij daardoor niet in de problemen kwam omdat hij een stevig loon heeft. Daarbij vertelde hij dat dit voor veel gezinnen inderdaad een zeer zware financiële aderlating is. Traditioneel zou de hypotheek zowat de zwaarste kost van een gezin zijn en nu is dat energie aan het worden... Was zowat wat BDW daar zei.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan